Naša ekipa Omisli.si je že preverila tega ponudnika, zato mu lahko zaupate. Preverili smo:
V podjetju Birokrat IT d.o.o. se ukvarjamo z razvojem in prodajo programske opreme. Ponujamo sodobne poslovno informacijske rešitve za podjetja, samostojne podjetnike, društva, javne zavode, hotelsko-turistične objekte, trgovine, gostinske lokale ipd..
Osnovni izdelek našega podjetja je programski paket Birokrat, s katerim si boste olajšali delo in prihranili čas pri obveznih in nepriljubljenih opravilih kot so izdelava računov, obračun potnih nalogov, izpolnjevanje raznih zakonsko predpisanih obrazcev in podobno. Na voljo vam je več različic, tako da lahko funkcionalnost programa prilagodite svojim željam in potrebam.
Izdelki in storitve, ki jih nudimo:
Računovodstvo v oblaku
Davčna blagajna na ključ (za Android, desktop, Windows...)
Programi Birokrat:
Birokrat: Birokrat je program za vodenje knjigovodstva - poslovanja, skladišča, glavne knjige oz. računovodstva.
Birokrat POS: Birokrat POS je en izmed modulov programa Birokrat. Birokrat POS je program za vodenje maloprodajne trgovine, gostinskega lokala.
Birokrat ANDROID: Najpreprostejša rešitev za pametne telefone in tablice, ki delujejo na os Android
DAVČNE BLAGAJNE: Rešitev za davčne blagajne za os MS Windows in za Android,
Hotelir: Hotelir je program za vodenje hotelsko turističnega objekta.
Birokrat elShop: Spletna trgovina samostojno ali v povezavi s programom Birokrat
Prireditelj - prodaja vstopnic: Prireditelj je program za organizacija prireditev, prodajo kart, ...
Receptor: Receptor je program za vodenje izobraževalnih, športnih, kulturnih dejavnosti z evidenco članstva.
Brezplačni program Računi in potni nalogi: Program za izdajo računov in obračun potnih nalogov.
Mobilna prodaja, Čitalci, Inventure: Prenosne terminale/čitalce črtne kode lahko uporabljate za prodajo na terenu.
Izdelava poslovnih aplikacij po naročilu: Vaši procesi bodo enostavnejši, bolj definirani in časovno hitrejši kot kadarkoli prej.
O nas: Vsa naša programska oprema je plod lastnega razvoja. Naše več kot 25 letne izkušnje so zagotovilo za odlično rešitev. Trenutno naše poslovno-informacijske rešitve uporabljajo več kot 14.000 uporabnikov po celi Sloveniji.
Poslovno informacijske rešitve: Veleprodaja, Maloprodaja, Storitve, Računovodstvo, Proizvodnja, Gostinstvo, Turizem, Hotelirstvo, Ticketing, Internetna trgovina, Izdelava internetnih strani – CMS sistem
Naše rešitve uporablja že več kot 14.000 uporabnikov. Skupaj s poslovnimi partnerji uporabnikom naših programskih orodij zagotavljamo hiter servis in strokovno pomoč po vsej Sloveniji.
Vse reference in mnenja uporabnikov najdete na povezavi: http://www.birokrat.si/izjave-uporabnikov/
Uvrščamo se med 6 največjih slovenskih razvojnih ponudnikov programske opreme. Leta 1997 smo pridobili naziv Microsoft Independent Software Developer, štiri leta smo izpolnjevali Microsoftove zahteve za pridobitev statusa Microsoft Certified Solution Provider, v letu 2001 smo pridobili naziv Microsoft Certified Partner in ga v letu 2007 oplemenitili v Microsoft Gold Certified Partner.
Kakovost našega poslovanja potjujejo tudi nazivi: Microsoft Small Business Specialist, kompetence Information Worker Solutions Competency in Networking Infrastructure Solutions Competency.
TOP 10 izbor najboljši ponudniki (inventura, vodenje zalog in popis) je narejen na podlagi ocen preteklih strank in preko 43 drugih dejavnikov kvalitete, ki vplivajo na Omisli.si rang za leto 2023. Seznam osvežimo vsak dan.
Če poznate ponudnika za poslovni program in menite, da manjka na seznamu, mu posredujte to povezavo.
Inventura je neke vrste popisovanje blaga, ki ga ima določeno podjetje na zalogi na določen dan. Gre za popisovanje predmetov, sestavnih delov ali surovin, ki jih podjetje uporablja v proizvodnji ali pa tistih, ki jih podjetje prodaja. Opravlja se z razlogom, da poslovni vodja lahko zagotovi, da ima podjetje na voljo dovolj zalog in da ugotovi, če česa primanjkuje.
Sama beseda popis se nanaša na dejansko štetje oziroma popisovanje predmetov. Zloga pa je računovodski izraz, ki se nanaša na vse zaloge v različnih proizvodnih fazah in pa gre za kratkoročno sredstvo. Z ohranjanjem zalog tako lahko trgovci na drobno kot tudi proizvajalci še naprej prodajajo ali pa izdelujejo izdelke. Zaloge so glavno sredstvo za veliko večino podjetij. Kljub temu, da so zaloge sredstvo v bilanci stanja, lahko preveč zalog postanje praktična obveznost.
Program za inventuro podjetju olajša delo na področju inventure. Gre za programsko opremo za upravljanje zalog, ki tako lahko zmanjša stroške zalog in pa hkrati izboljša storitve za stranke. Poleg tega prihrani čas, saj so pred uporabo programov morali določene naloge opravljati zaposleni ročno, sedaj pa te stvari opravi tehnologija namesto človeka. Programska oprema presega preprosto vodenje evidenc in pa zagotavljanje informacij oziroma podatkov in analiz, ki jih podjetje potrebuje za boljše odločitve. Programi so lahko sposobni tudi opravljanja zahtevnejših nalog. Na primer, na podlagi določenih informacij oziroma podatkov o blagu in naročilih, lahko gradi optimizacijo na ravni zalog in lokacij, lahko se dotika tudi podatkov o povpraševanju in pa daje različna priporočila. Gre za pomembno orodje, ki pripomore pri pomembnih odločitvah v določenih podjetjih.
Seveda, inventura in programi za inventuro imajo mnogo prednosti. Tako s strani uporabnikov kot tudi s strani industrijskih analitikov se pojavljajo poročanja o različnih prednostih. Omenimo lahko načrtovanje dopolnjevanja, ki upravljavcem pove, kdaj lahko pospešijo ali odložijo naročila, brez da bi prišlo do negativnih učinkov s strani strank in njihovega zadovoljstva ter tudi brez da bi prišlo do negativnih učinkov s strani stroškov zalog. Prednost obstaja tudi pri segmentiranju varnostnih zalog glede na ključne poslovne metrike, kot sta na primer dobičkonosnost in pa zadovoljstvo strank. Poleg tega, prednosti vidijo tudi pri izboljšanju vidljivosti zalog za prodajalce, ki jim daje zaupanje pri promociji izdelkov brez strahu, da bi zmanjkalo zalog.
Da, poznamo nekaj različnih tipov zalog. Poznamo končne izdelke oziroma blago za prodajo. To so izdelki, ki jih podjetje prodaja svojim porabnikom. Potem poznamo surovine, ki se uporabljajo za izdelavo končnih izdelkov. Naslednji tip je nedokončana proizvodnja, kjer gre v bistvu za nedokončano blago. Poznamo tudi blago MRO, kar pomeni vzdrževanje, popravilo in delovanje. To je zaloga, ki jo podjetje uporablja za podporo proizvodnega procesa. Nato poznamo tudi varnostno zalogo, kjer gre za dodatno zalogo, ki jo podjetje verjetno hrani v skladišči.
V Sloveniji poznamo veliko kvalitetnih in preverjenih ponudnikov, ki se ukvarjajo s poslovnimi programi in bolj podrobno z opravki, kot je na primer inventura. Nekateri ponudniki se osredotočajo bolj v eno smer poslovnega programa, drugi v drugo smer poslovnega programa, nekateri pa imajo znanje, s katerim lahko pomagajo vsem naročnikom z različnimi potrebami v sklopu poslovnih programov. Ker nas zanima, kateri ponudniki bi znali pomagati podjetju, ki potrebuje pomoč na področju inventure, smo zbrali nekaj preverjenih ponudnikov, ki bi lahko nudili pomoč na tem področju. Določeni ponudniki delo opravljajo bolje od drugih, zaradi tega je pomembno, da se pred izbiro ponudnika dobro pozanimate o le-tem. Podatke o ponudnikih lahko najdete preko spleta, mi pa bi vam predlagali oziroma našteli nekaj ponudnikov, ki so že preverjeni: BIROKRAT IT d. o. o.; Infotronika; Spletni.guru; Omniopti, Optimizacija Poslovanja in Svetovanja, d. o. o.; Mars Venus Izobraževanja, Coaching & Svetovanje; Telprom Informacijske Tehnologije d. o. o.; ND nasvet; Matrica Programi, Sebastjan Bregar s.p.; Nlp Center, poslovna izobraževanja in nevrolingvistično programiranje; Priot, Raziskave In Razvoj Digitalnih Sistemov d. o. o.; Alinet; Erpo Sistemi, ASTREA d. o. o.; Virtcom d. o. o. in tako naprej. Seveda obstajajo tudi ostali ponudniki, ki jih nismo omenili, a vseeno dobro in kvalitetno opravljajo svoje delo.
Zadovoljna z vsem👍👌
Tako slabega računovodskega servisa v svoji 30letni karieri nisem srečala. Ceprav je na začetku obljubljala vse, sem dobila popolnoma nekaj drugega. Napake so se dogajale neprestano od napačnega izračuna ddv (trikrat ga je popravljala po mojem opozorilu in sele četrtič naredila pravilno in se to na zadnji dan), veliko računov sploh ni upoštevala pri obračunu ddv, napačen obračun plače, napacno oddani rek obrazci, nedvigovanje telefona in neodgovarjanje na maile ter izgovarjanje za napake na študentsko pomoč, furs je 2x poslal opozorilo glede napak na katera ni odgovorila, ker baje ne rabimo saj ima baje furs napačne podatke (sem pa sama preverila in ugotovila da ima furs prav!) in da MORAMO popraviti napake v določenem času. Tudi enkrat se ni opravičila za svoje napake. Je pa Vedno ponavljala, da se napake dogajajo, da smo vsi ljudje in da jih je vedno mogoce popraviti. Napak je bilo se kar nekaj, a za prvi vtis naj bo to to. In da ne pozabim: vse to samo v treh mesecih ko sva začeli in tudi končali sodelovanje.
Nikakor jo ne priporočam - nikomur.
Na Agencijo 5ka se obrnemo, ko urejamo delovne vize ali jih podaljšujemo. Vedno so zelo ažurni, korektni in imajo pošteno ceno.
Zelo mi je všeč njihova hitra odzivnost, prijaznost zaposlenih in kvaliteta dela.
Doroteja Burlak (ustanoviteljica Agencija 5KA) je izjemno strokovna in natančna računovodkinja. Zelo cenim njeno znanje in izkušnje, ki ji omogočajo, da zagotavlja vrhunske storitve svojim strankam. Doroteja je tudi zelo prijazna in vedno pripravljena pomagati s kakršnimkoli vprašanjem ali izzivom. Njena zavzetost za svoje delo in skrb za stranke sta izjemni. Vsekakor bi jo priporočila vsakomur, ki potrebuje zanesljivo in strokovno računovodsko pomoč.
Uslišal so moje želje
Če bi bilo boljše bi bilo že kičasto.
Spletna stran deluje super, zelo hitra odzivnost, v dveh letih brez težav.
ASTREA že več let skrbi za varno in nemoteno deovanje naših virtualnih strežnikov in delovnih postaj v več maloprodajnih trgovinah, z najemom njihovih storitev in odzivnostjo ekipe smo zelo zadovoljni.
So Inovativni in prilagodljivi.
Sodelavci podjetja ASTREA so mi bili v veliko pomoč, pred leti sem jih prvič angažirala za lektoriranje diplomske, kasneje pa tudi magistrske naloge. Ko sem potrebovala spletno stran, so mi izdelali netehničnemu uporabniku zelo prijazen spletni portal, kjer lahko kasneje sam spreminjaš vsebino. Zanesljivi, prijazni in učinkoviti. Z veseljem priporočam.
Vse tako kot mora biti! Priporocam !
Prijazni, odzivni, strokovni, zelo zadovoljna s storitvijo! Toplo priporočam in hvala še enkrat!
Zelo dobra izkušnja...
Vedno dosegljiv, ko je problem
Na začetku smo imeli nekaj "porodnih" težav z obstoječo opremo. Ampak z pravim svetovanjem o nakupu nove opreme in hitro odzivnostjo smo vse rešili.
So odzivni, prijazni, hitro najdejo rešitve in jih tudi hitro vpeljejo.
Zelo hitro so odzivni,prijazni in cenovno ugodni.
Prijazni, zanesljivi...
Najboljši ponudnik davčnih blagajn
Za enkrat vse ok zelo zadovoljna
Zelo zadovoljna
Ko potrebujete storitev, pošljite povpraševanje, ki ga posredujemo lokalnim ponudnikom, ki jim zaupamo.
Kmalu boste prejeli ponudbe kvalificiranih ponudnikov, ki so na voljo.
S pomočjo prispelih ponudb, mnenj preteklih strank in svetovalca Omisli.si izberite vam najboljšega ponudnika.
Iščete delo in si želite več zaslužka?
Včlanite se v največji posredovalnik povpraševanj in ponudb v Sloveniji.
Brezplačen vpis, zato pohitite z registracijo.