Naša ekipa Omisli.si je že preverila tega ponudnika, zato mu lahko zaupate. Preverili smo:
V podjetju Birokrat IT d.o.o. se ukvarjamo z razvojem in prodajo programske opreme. Ponujamo sodobne poslovno informacijske rešitve za podjetja, samostojne podjetnike, društva, javne zavode, hotelsko-turistične objekte, trgovine, gostinske lokale ipd..
Osnovni izdelek našega podjetja je programski paket Birokrat, s katerim si boste olajšali delo in prihranili čas pri obveznih in nepriljubljenih opravilih kot so izdelava računov, obračun potnih nalogov, izpolnjevanje raznih zakonsko predpisanih obrazcev in podobno. Na voljo vam je več različic, tako da lahko funkcionalnost programa prilagodite svojim željam in potrebam.
Izdelki in storitve, ki jih nudimo:
Računovodstvo v oblaku
Davčna blagajna na ključ (za Android, desktop, Windows...)
Programi Birokrat:
Birokrat: Birokrat je program za vodenje knjigovodstva - poslovanja, skladišča, glavne knjige oz. računovodstva.
Birokrat POS: Birokrat POS je en izmed modulov programa Birokrat. Birokrat POS je program za vodenje maloprodajne trgovine, gostinskega lokala.
Birokrat ANDROID: Najpreprostejša rešitev za pametne telefone in tablice, ki delujejo na os Android
DAVČNE BLAGAJNE: Rešitev za davčne blagajne za os MS Windows in za Android,
Hotelir: Hotelir je program za vodenje hotelsko turističnega objekta.
Birokrat elShop: Spletna trgovina samostojno ali v povezavi s programom Birokrat
Prireditelj - prodaja vstopnic: Prireditelj je program za organizacija prireditev, prodajo kart, ...
Receptor: Receptor je program za vodenje izobraževalnih, športnih, kulturnih dejavnosti z evidenco članstva.
Brezplačni program Računi in potni nalogi: Program za izdajo računov in obračun potnih nalogov.
Mobilna prodaja, Čitalci, Inventure: Prenosne terminale/čitalce črtne kode lahko uporabljate za prodajo na terenu.
Izdelava poslovnih aplikacij po naročilu: Vaši procesi bodo enostavnejši, bolj definirani in časovno hitrejši kot kadarkoli prej.
O nas: Vsa naša programska oprema je plod lastnega razvoja. Naše več kot 25 letne izkušnje so zagotovilo za odlično rešitev. Trenutno naše poslovno-informacijske rešitve uporabljajo več kot 14.000 uporabnikov po celi Sloveniji.
Poslovno informacijske rešitve: Veleprodaja, Maloprodaja, Storitve, Računovodstvo, Proizvodnja, Gostinstvo, Turizem, Hotelirstvo, Ticketing, Internetna trgovina, Izdelava internetnih strani – CMS sistem
Naše rešitve uporablja že več kot 14.000 uporabnikov. Skupaj s poslovnimi partnerji uporabnikom naših programskih orodij zagotavljamo hiter servis in strokovno pomoč po vsej Sloveniji.
Vse reference in mnenja uporabnikov najdete na povezavi: http://www.birokrat.si/izjave-uporabnikov/
Uvrščamo se med 6 največjih slovenskih razvojnih ponudnikov programske opreme. Leta 1997 smo pridobili naziv Microsoft Independent Software Developer, štiri leta smo izpolnjevali Microsoftove zahteve za pridobitev statusa Microsoft Certified Solution Provider, v letu 2001 smo pridobili naziv Microsoft Certified Partner in ga v letu 2007 oplemenitili v Microsoft Gold Certified Partner.
Kakovost našega poslovanja potjujejo tudi nazivi: Microsoft Small Business Specialist, kompetence Information Worker Solutions Competency in Networking Infrastructure Solutions Competency.
TOP 10 izbor najboljši ponudniki (crm program / erp sistem) je narejen na podlagi ocen preteklih strank in preko 43 drugih dejavnikov kvalitete, ki vplivajo na Omisli.si rang za leto 2023. Seznam osvežimo vsak dan.
Če poznate ponudnika za poslovni program in menite, da manjka na seznamu, mu posredujte to povezavo.
Crm je kratica za upravljanje odnosov s strankami (ang. customer relationship management). Gre za proces, pri katerem podjetje ali neka druga organizacija, upravlja svoje interakcije s strankami. To ponavadi poteka s pomočjo uporabe analize podatkov za preučevanje velikih količin informacij oziroma podatkov.
Sistemi crm zbirajo podatke iz različnih komunikacijskih kanalov. Pod komunikacijske kanale štejemo, na primer spletno stran podjetja, elektronsko pošto, klepe, družbene medije, telefon in tako naprej. Crm podjetjem omogoča, da izve več o svoji ciljni skupini in pa da izve več o tem, kako najbolj zadovoljiti potrebe porabnikov v ciljni skupini oziroma ciljnih skupinah. Z zadovoljevanjem potreb pa posledično težijo k temu, da porabnike obdržijo oziroma ohranijo in tudi spodbujajo rast prodaje. Povezava zajema neposreden stik s porabniki, kot na primer prodajno in storitveno poslovanje, napovedovanje ter analiza vzorcev in vedenja porabnikov z vidika podjetja.
Crm lahko podjetje uporablja za pretekle, sedanje ali potencialne porabnike. Podjetje pri tem sledi crm-ju oziroma nekim konceptom, postopkom in pravilom, ki se imenujejo upravljanje odnosov s strankami.
Da, upravljanje odnosov s strankami lahko razdelimo na različne tipe. In sicer, strateški, operativni, analitični, kolaborativni oziroma sodelovalni in pa platforma podatkov o strankah.
Strateški crm je osredotočen na razvoj poslovne kulture, osredotočene na stranke. Operativni crm je sestavljen iz treh glavnih komponent, ki so avtomatizacija prodajnih sil, avtomatizacija trženja in avtomatizacija storitev. Se pravi, ima primarni cilj, da integrira in avtomatizira prodajo, trženje in podporo strankam. Te sistemi imajo običajno nadzorno ploščo, ki omogoča podjetju, da dostopa do informacij o porabnikih, pretekli prodaji in tako naprej, pri vsem tem pa povzema odnose med porabniki in podjetjem. Analitični crm ima glavno nalogo, da analizira podatke o porabnikih, ki so zbrani na podlagi več različnih virov, ter jih predstavi tako, da vodje podjetij ustrezno in kvalitetno informira, da lahko sprejemajo bolj informirane odločitve. Analitični crm pri zbiranju podatkov uporablja različne tehnike. Na primer, podatkovno rudarjenje, korelacije in prepoznavanje vzorcev za analizo podatkov o proabnikih in podobno.
Kolaborativni oziroma sodelovalni crm ima primarni cilj, da vključi zunanje zainteresirane strani, kot so, na primer, dobavitelji, prodajalci ali distributerji, in deli informacije o porabnikih med skupinami oziroma oddelki in organizacijami. Kot primer lahko omenimo povratne informacije, ki jih zbere na podlagi klicev tehnične podpore, to pa bi lahko pomagalo pri smernicah za trženje izdelkov in storitev za neko določeno stranko v prihodnosti.
Cdp, oziroma platforma podatkov o strankah ali podatkovna platforma o strankah (ang. customer data platform), je računalniški sistem, ki ga uporabljajo marketinški oddelki v podjetjih. Zbira podatke o posameznih ljudeh, na podlagi različnih virov v eno bazo podatkov, s katero lahko komunicirajo drugi programski sistemi.
Seveda, crm sistem ima kar nekaj prednosti. Prva, ki jo lahko omenimo je ta, da si lahko s pomočjo crm-ja podjetje zmanjša stroške. Avtomatizirani in regulirani poslovni procesi namreč omogočajo znižanje operativnih stroškov z zmanjšanjem števila rutinskih operacij, ki so jih zaposleni v podjetjih morali izvajati ročno. Poled tega, lahko crm pripomore k izboljšanju kakovosti storitve ali izdelka, saj omogoča, da podjetje postavi odnose s strankami na prvo mesto. To pa dovoljuje tudi večjo pozornost ravni opravljanja storitve in stopnji zadovoljstva strank. Hkrati lahko crm tudi poveča zvestobo porabnikov in sicer s pomočjo informacij o porabnikih, ki bodo marketinški, prodajnim in servisnim agentom omogočile, da bodo lahko zagotavljali zares prilagojeno izkušnjo strankam. To pa bo posledično podjetje pripeljalo, da bo imelo več porabnikov z veliko zvestobo in nato tudi večjo prodajo. Poleg tega crm lahko tudi poveča število strank. Namreč, zveste stranke zelo pogosto izdelke ali storitve priporočajo naprej svojim znancem, kar jih zna prepričati, da tudi oni postanejo vaši porabniki. Crm lahko pripomore tudi k izboljšanju uspešnosti, saj je s spomočjo sistema mogoče postaviti odnose s strankami na prvo mesto določenega podjetja in pa konec koncev lahko crm pripomore tudi k povečanju obsega prodaje. Z vključevanjem novih porabnikov raste tudi število prodaj, povečuje se zvestoba obstoječih kupcev, kar pa vodi tudi do ponovne prodaje.
Erp je kratica za enterprise resource planning (slo. načrtovanje virov podjetja). Gre za integrirano upravljanje glavnih poslovnih procesov, pogosto v realnem času. Posredovano je s programsko opremo in pa tehnologijo.
Erp se običajno imenuje kategorija programske opreme za upravljanje podjetij, ki jo lahko organizacija oziroma podjetje uporablja za zbiranje, shranjevanje, upravljanje in interpretacijo podatkov iz različnih poslovnih dejavnosti. Se pravi, gre za vrsto programske opreme, ki jo podjetja uporabljajo za upravljanje vsakodnevnih poslovnih dejavnosti, kot so na primer računovodstvo, nabava, vodenje projektov, upravljanje tveganj in skladnosti ter operacije dobavne verige.
Sistem erp povezuje množico poslovnih procesov in omogoča pretok informacij in podatkov med njimi. Sistemi so lahko lokalni ali pa v oblaku. Število tistih, ki temeljijo na oblaku, se je v zadnjih nekaj letih povečalo, ker so informacije oziroma podatki tako preprosto dostopni s karere koli lokacije, ker je dostopen internet. Erp tudi olajša pretok informacij med vsemi poslovnimi funkcijami in upravlja povezave z zunanjimi deležniki. Erp omogoča integriran in nenehno posodobljen pregled nad osnovnimi poslovnimi procesi z uporabo skupnih baz podatkov, ki jih vzdržuje sistem za upravljanje baz podatkov.
V Sloveniji poznamo mnogo kvalitetnih in uspešnih ponudnikov, ki ponujajo poslovne programe, tako crm programe kot tudi erp sisteme. Nekateri ponudniki se bolj posvečajo določeni smeri, nekateri drugi, poznamo pa tudi takšne, ki lahko celostno poskrbijo za potrebe podjetja na tem podorčju. Seveda določeni ponudniki delo opravljajo bolje od drugih, zaradi tega je pomembno, da se pred izbiro ponudnika dobro pozanimate o le-tem. Podatke o ponudnikih lahko najdete preko spleta, mi pa bi vam predlagali oziroma našteli nekaj ponudnikov, ki so že preverjeni: BIROKRAT IT d. o. o.; E-Kolo-G d. o. o.; Erpo Sistemi; Wandergraphy, Nejc Draganjec s.p.; ND nasvet; ASTREA d. o. o.; PRO KONTO d. o. o.; Infotronika; Omniopti, Optimizacija Poslovanja in Svetovanje, d. o. o.; Spletni. Guru; Bovian Plus, Boris Dolinšek s.p.; Ad On, Marketinške Storitve, d. o. o. in tako naprej. Seveda poleg omenjenih ponudnikov poznamo še mnogo drugih, ki svoje delo prav tako opravljajo zelo kakovostno.
Zadovoljna z vsem👍👌
Ko potrebujete storitev, pošljite povpraševanje, ki ga posredujemo lokalnim ponudnikom, ki jim zaupamo.
Kmalu boste prejeli ponudbe kvalificiranih ponudnikov, ki so na voljo.
S pomočjo prispelih ponudb, mnenj preteklih strank in svetovalca Omisli.si izberite vam najboljšega ponudnika.
Iščete delo in si želite več zaslužka?
Včlanite se v največji posredovalnik povpraševanj in ponudb v Sloveniji.
Brezplačen vpis, zato pohitite z registracijo.