Cene za kategorijo „organizacija dogodkov“ smo izračunali na podlagi cenikov in ponudb izvajalcev.
Cenovni rang in analizirani ceniki so informativne narave. Končna cena je odvisna od podrobnosti projekta, števila ur, ki jih porabi ponudnik, uporabljenih tehnologij in/ali materialov, sezone in zasedenosti izvajalcev v kategoriji organizacija dogodkov, regije ter izkušenj oziroma renomeja, ki ga ima ponudnik.
Za točno ceno za vaš projekt pošljite brezplačno povpraševanje in povezali vas bomo s preverjenimi izvajalci.
Pošljite povpraševanje za organizacijo dogodkov in brezplačno pridobite ponudbe, cene oz. cenike.
Podrobnosti dogodka opisane v prilogi.
Potrebujemo prostor za poslovni dogodek (seminar), ki bo potekal 30. in 31. maja. Pričakujemo 15 udeležencev. Potrebujemo pogostitev (zjutraj kava, čaj, rogljički..., kosilo..). Možnost nastanitve.
Poroka, band, okrasitev, fotograf
15.6.2024 bomo v Desusu imeli kongres. Kongres bo na Gospodarskem razstavišču kjer je rezervirana dvorana. Potrebujemo organizatorje izvedbe kongresa. Prosim za ponudbe.
Pozdravljeni, potrebovala bi samk koordinatorja na dan poroke. Hvala.
Iščem ugodno ponudbo za organizacijo poroke.
Nujno potrebujemo talno meglo za izposojo do tega petka! Talna megla za prvi ples..
Slavje po poroki za cca. 90 ljudi, organizacija na splošno, nasveti za ugodno in kvalitetno izbiro storitev
Iščem vrhunski kolektiv oz. podjetje, ki bo prepoznalo dodano vrednost ob mojem doprinosu pri zaposlitvi. Tako je - iščem zaposlitev :) Moja največja javna referenca je mednarodni dogodek EEYM 2018 Ljubljana ( https://www.youtube.com/watch?v=VoR8-pH2ufk ) za 270 udeležencev iz 26 držav v angleščini - celostna vsebinska podoba, organizacija in izvedba. Imam večletne delovne izkušnje iz vrtnega centra G.G. Novo mesto. Za več informacij me kontaktirajte na mail ali telefonsko številko. Jana
Iščem vrhunski kolektiv oz. podjetje, ki bo prepoznalo dodano vrednost ob mojem doprinosu pri zaposlitvi. Tako je - iščem zaposlitev :) Moja največja javna referenca je mednarodni dogodek EEYM 2018 Ljubljana ( https://www.youtube.com/watch?v=VoR8-pH2ufk ) za 270 udeležencev iz 26 držav v angleščini - celostna vsebinska podoba, organizacija in izvedba. Za več informacij me kontaktirajte na mail ali telefonsko številko. Jana
Iščem vrhunski kolektiv oz. podjetje, ki bo prepoznalo dodano vrednost ob mojem doprinosu pri zaposlitvi. Tako je - iščem zaposlitev :) Moja največja javna referenca je mednarodni dogodek EEYM 2018 Ljubljana (https://www.youtube.com/watch?v=VoR8-pH2ufk ) za 270 udeležencev iz 26 držav v angleščini - celostna vsebinska podoba, organizacija in izvedba. Za več informacij me kontaktirajte na mail ali telefonsko številko. Jana
Pozdravljeni, presenetila bi moža za Abrahama.Zanima me najem prostora,hrana in pijača za 60 ljudi.Dogajanje bi bilo v Kranju.Hvala
Pomoč pri koordinaciji poroke.
Potrebujemo DJ- ja za zabavo za 50-letnico za mojega moža.
Pozdravljeni, potrebujemo prostor za praznovanje rojstnega dne, cca 70 oseb, prostor mora imeti sedišča, plesišče, šank, sanitarije, kadilnico. Na voljo more biti hrana po naših željah, hladno topli bife, sladice, cocktaili, vino, pivo. Potrebujemo tudi ozvočenje in tonskega mojstra za band (band pripeljemo sami), tonskega mojstra, razsvetljavo za zabavo (kot npr. reflektorji, disco kugla, ipd). Na voljo naj bo parkirišče v bližini. Prostor naj bo ločen od ostalih gostov.
Preprosta poroka zunaj.
Potreboval bi organizatorko poroke in sicer najbol za izbiro teme poroke ter pomoč pri celotnwm organiziranju.
Nobenih podrobnosti
Dogodek: praznovanje rojstnega dne dveh oseb istočasno (60 in 80), za cca 50-60 ljudi v Gotovljah. Pomoč pri: dekoraciji in organiziranju prostora in pri animiranju otrok in odraslih med dogodkom.
Koordinacija poroke
Zabava na že izbrani lokaciji, 50. roj.dan. V poznih pop.urah (18.00) zabava za družino, po 20.00 zabava s prijatelji, poslovnimi partnerji.
Dogodki 1-2x mesečno iz področja kulture. organizacija dogodka in marketing dogodka. dogodki v osrednji Sloveniji / Primorska.
Organiziranje banda na poroki
Potrebujem vabila,sedežni red,namizne kartice in spominke za svate, čim bolj ugodno
Organizacija dogodka za cca 100 oseb, hrana pijača,
Gre za otvoritev kozmetičnega salona. Na otvoritvi bi bile kozmetičarke (4) ter povabljene influencerke za promocijo salona. Lahko bi priredili kak srečelov na tretmaje, ki se bi izvajali v salonu. (Solarij, savna, masaže, nege obraza, manikure, pedikure..) Potrebovali bi manjše prigrizke, dobro pijačo ter nek unikaten prostor kjer bi se lahko slikali (estetsko), da bi povabljene kar čutile potrebo, da se slikajo. Zanima me, kako to poteka, koliko bi stalo, da to izvedemo in kako bi influencerke privabili, da pridejo na otvoritev. Lp!
Potrebujem prostor za poročno zabavo od 100-110 ljudi, ki ima poleg miz dovolj prostora za ansambel ter plesišče.
Pomoč potrebujem pri obredih pri obleki
Pozdravljeni, za manjšo pogostitev po Sv. Maši v Borovnici (sobota 26. 08. 2023), bi potrebovali dve osebi za strežbo. Kaj potrebujemo: - priprava prostora za pogostitev (12:45 - 13:30) - potrebno bo prinesti 2 - 3 mize in prte (priskrbimo mi) - postavitev preprostega aranžmaja, kjer bi postregli rogljičke (priskrbimo mi) - postavitev cvetja (priskrbimo mi) - strežba na dogodku (13:30 - 14:20) - postrežba pjače med gosti (80 oseb) - kozarce in pjačo priskrbimo mi (penina, sokovi, voda) - pospravljanje prostora (14:20 - 14:45) - potrebno bo pospraviti mize in kozarce ter nastale odpadke Lokacija: - pogostitev se nahaja pred cerkvijo Sv. Marjete v Borovnici - pogostitev je na prostem (travnik) - v primeru dežja bo pogostitev na drugi lokaciji Za zanimanje se vnaprej zahvaljujem. Lp, Urban
Prostor za poroko imamo rezervirav v Marini Portorož, ravno tako imamo poskrbljeno za catering hrane. Zanima nas organizator prireditve in priprava prostora
Praznovanje na prostem (pred hiso) za prvi rojstni dan
Potrebujemo nekoga, ki bi nam organiziral prevoz iz hotela iz okolice LJ v center Ljubljane, družabni dogodek, ki trajal cca. 2-3 ure, večerjo v kakšni tradicionalni gostilni in prevoz nazaj v hotel za cca. 30 oseb (v mesecu oktobru). Časovno smo zelo omejeni, trajalo bi od 15:30 do cca. 22:30.
Pozdravljeni. Rabila bi informativno ponudbo za sotor, mize(okrogle),stole, talne obloge v bistvu za celo organizacijo in okrasitev. Poroka bi bila pred eno zelo Lepo zgradbo na asvaltu, ker pa nazalost ni kapacitete v zgradi za 150-200 ljudi bi mela sotor na parkiriscu pred zgradbo.
Ja to nama je res pomembno
Živjo, Mitja iz Omisli.si tukaj... Pravkar delamo sezonsko analizo cen in čakalnih vrst za POROČNO ORGANIZACIJO in preprosto moram vas vključiti... Vzemite si prosim 3 min in odgovorite na kratka vprašanja > POVEZAVA DO ANKETE > https://forms.gle/AoAXW2krybooqauRA Na koncu vam lahko pošljem rezultate, da boste znali oceniti vašo ponudbo, napram drugim. Pretekle izkušnje kažejo, da bodo rezultati ZELO zanimivi. Poleg tega vam v zahvalo na Omisli.si podarim 1-mesečni PREMIUM paket - dostop do vseh povpraševanj. Glede tega le pišite na mitja@omisli.si po izpolnitvi ankete. Hvala za vaš odgovor! p.s. ANKETA JE ANONIMNA, nikjer vas ne bomo imenovali...
Da bi bilo vse zelo lepo okrašeno
Zanimajo me ponudbe za organizacijo in koordinacijo poroke. Lažje bi se dogovorili preko maila, ker sem po cele dneve na snemanju in sem omejena z oglašanjem na telefon.
Potreboval bi prostor za 55 ljudi, vključno z hrano in pijačo in DJ-a. V primeru slabega vremena, možnost da se lahko umaknemo v zaprt prostor. Da v neposredni bližini ni seveda sosedov,....
Gre za dva dogodka. Prvi dogodek je veselica, glasbeno skupino že imam potrebujem pa pomoč pri dobavi hrane, pijače, izposoji opreme.... Drugi dogodek pa je skoraj identičen vendar bo potekal v dvorani.
Sem mama štirim otrokom.. na žalost ločena od njihovega obeta.. poročena se nisem bila tako da je to posebna želja saj sem rekla da ko jo ta dan bo samo enkrat.. sem iz Savinjske želiva pa nekaj romantičnega na obali.. pa seveda tudi cerkveno.. bilo pa bi v ožjem krogu ljudi.. nekje do 50.. si se je bil plan v juniju že ko ima partner rojstni dan.. a ne Eva če je izvedljivo.. lp
Vodenje in pomoč na dan obreda, za gostilne in druge stvari bi poskrbeli v večini sami, potrebovali bi le kakšen posvet in pa moč oz vodenje na dan poroke oz od začetka dneva do prihoda v gostilno
Pozdravljeni, za najin veliki dan iščeva band, ki bi spremljal našo večerno zabavo. Poroka se bo odvila 10. 2.2024 v Šobcu, za zabavo pa si želiva glasbo v živo. Iščeva band, ki igra bolj slovensko in tujo popularno, 80s in 90s glasbo, priredbe današnjih ipd., ne želiva harmonike, pomemben pa nama je dober vokal in prilagodljivost na odzive publike glede glasbe. Prosiva za ponudbe in če je mogoče kakšne referenčne povezave do posnetkov, kjer vas lahko slišiva. Hvala!
Poroka na prostem, brez svatov. Prisotna samo otroka.
Poroka v stilu piknika v okolici Krškega la lastni ali najeti lokaciji
Praznovanje 50.let na Vrhniki (hrana, pijača, DJ - vino, aperitiv sam)
Najela bi band, duo ali solista, ki špila vse, od zabavnih slovenskih, hrvaških, angleških,pa tud narodnozabavne. Pa da je fleksibilen, kaj gostje želijo slišat/plesat.
Najela bi band, duo ali solista, ki špila vse, od zabavnih slovenskih, hrvaških, angleških,pa tud narodnozabavne. Pa da je fleksibilen, kaj gostje želijo slišat/plesat.
Kompletna organizacija poroke. Lokacija, hrana in pijača je dogovorjena z Grand Hotel Toplice. Poročni par sva oba okoli 55. Želiva eleganten dogodek. Glasbo bova sama organizirala
Praznovanje 40 let v okviru družine. Želimo si praznovati v prijetnem lokalu s prijaznim osebjem, dobro domačo hrano in primernimi cenami. Število gostov do 20.
1.7.2023 organiziramo pri Omisli.si skupaj z Ona-on.com sanjsko poroko na posestvu Frjan in že izbiramo poročne ponudnike (https://www.ona-on.com/najina-zgodba/sanjska-poroka/). Iščemo še izvajalca, ki bo poskrbel za poročno organizacijo dogodka oz. usklajevanje med parom in izbranimi izvajalci... Poleg zgornjega PROMO paketa vam ponudim še letni PREMIUM paket na Omisli.si... Bi vam bilo zanimivo sodelovati? mitja@omisli.si
Zanima me lokacija ob morju za preprosto intimno poroko v najozjem krogu..z fotografom in mogoce z zacetnim cateringom ...
Ureditev poročnega prostora, nekaj konkretnega še nimamo. Glasba v živo..
Cvetje ,šopek, okrasitev cerkve in sotora, muzika mesana, pogostitev pred cerkvo, darila za zahvalo.
7.oktobra 2023 bom slavila Abrahama in bi potrebovala pomoč pri načrtovanju zabave od okrasitve naprej.Prostor in dj že imam urejeno, potrebujem organizatorja zabave, da bo vse popolno na ta dan.
Pozdravljeni, smo računovodski servis iz Ljubljane. Ena od naših večjih strank, bi želela organizirati druženje poslovnih partnerjev in zaposlenih na Bledu in nas je prosila za asistenco. Želi pridobiti občutek o organizaciji dogodka, poteku in ne ne zadnje strošku. Skratka ponudbo. Gre za večerjo z glasbo in pogostitev, dnevne aktivnosti imajo že organizirane. Datum je okviren. Vljudno prosimo, če nas kontaktirate za vse podrobnosti.
1.7.2023 organiziramo pri Omisli.si skupaj z Ona-on.com sanjsko poroko na posestvu Frjan in že izbiramo poročne ponudnike (https://www.ona-on.com/najina-zgodba/sanjska-poroka/). Iščemo še poročno načrtovalko, ki bo poskrbela za koordinacijo poročnih ponudnikov in vodila par skozi priprave in poročni dan... > https://www.ona-on.com/najina-zgodba/postanite-nas-partner/ Bi vam bilo zanimivo sodelovati?
Dogodek do 70 ljudi, prostor za plesišče.
1 oseba za moderiranje otvoritvene slovesnosti
Pozdravljeni! Iščeva primerno lokacijo za poroko v Novem mestu ali okolici. Predvideno število gostov: 60. Želiva prenočišča za goste. Iščeva gostišče ali prireditveni šotor. Okviren čas poroke: avgust 2023. Hvala za ponudbe.
Prosila bi za organizacijo zabave za 30 rojstni dan. Prostor inam, potrebujem postavitev miz dekoracijo balone roze in catering.
Po dogovoru
Preprosta Elegantna nepozabna poroka, za priblizno 50-70 Gostov
S partnerjem bi se rada v krogu druzine porocila na Veliki Planini. Idealen datum je 12.5.2023. Imela bi cerkveni in civilni del ter pogostitev. Ker gre za manjso poroko potrebujem predvsem nasvete kaj je primerno za druzinski krog. Verjetno se ne bo razvila kaksna divja zabava, vseeno pa bi zelela da bi bil dogodek vec kot le uradni del ter pogostitev.
Želiva okrasitev vse nekako v domačem stilu. Poroka se bi najprej odvijala zunaj na zelenici pred hotelom..kasneje pa bi se odvijala v notranjem prostoru.
Organizacija poroke - civilni in cerkveni obred (oboje v istem kraju), zabava pod šotorom, celotna dekoracija.
Ni podrobnosti
Pozdravljeni, do mojega praznovanja Abrahama je sicer še kar nekaj časa (8.7.2023) vendar bi rada res do potankosti organiziran dogodek. Prostor imam že izbran na bližnjem ranču sredi neokrnjene narave (prostor je sestavljen iz zunanjega dela s klopmi in mizami in tudi notranjega dela s klopmi in mizami). Želela bi lepo okrasitev notranjega in zunanjega dela z vključenimi prti in prevlekami za stole. Potrebovala bi tudi didžeja, ki bi znal zvabiti na plesišče mlado in staro. Bomo pa mešana družba v glavnem veseljakov. Potem bi potrebovala še pomoč pri prehrani (catering, ali kaj podobnega). Zunanja barvna osvetlitev, ki bi prišla do izraza zvečer.
Organizacija porok
Delna organizacija poroke
Prosila bi za ceno za moderiranje konference v trjananju 4 ur.
Organizacija delavnice o mirnih conah na Pokljuki z novinarsko konferenco. Vabila bomo pošiljali sami, tudi govorce imamo že seznanjene, coffee break in pogostitev na koncu (ta druga na Pokljuki), avtobusni prevoz Bled-Pokljuka in nazaj, vse za 50 ljudi. Imamo predvideno dvorano na Bledu, potrebna je rezervacija le-te, nekoga, ki bo skrbel za tehnične zadeve, da bodo predstavitve potekale brez zapletov. Priprava te dvorane. Lp,B
70ljudi, organizacija "piknik" poroke, hrana, šotor, stoli, mize; datum okviren
Ker je kratek termin za izvedbo poroke potrebujemo osebo, ki bo pomagala pri izvedbi praktično vsega
Za znano naročnico iščemo poročno agencijo za izvedbo res sanjskega soektakla 27.9. Obed se bo odvijal v naši restavraciji Pikol (Nova Gorica). O vsem ostalem bi se dogovoril z vami. Lp, Boris
Lep pozdrav. Jaz in moja partnerka bi rabila nekoga, ki bi do konca organiziral poroko. Datum je 2.7.2022 na gradu bogenšperk ob 17.15 uri in nato imamo tam tudi slavje. Za slavje je rezerviran ze prostor, tudi matičar je ze rezerviran, z ansamblom je tudi ze zmenjeno, rabili bi samo še fotografa. Kokr mi je znano bi lahko se pri ponudniku na gradu bogenšperk lahko dalo zmeniti tudi glede dekoracije in cvetja. V glavnem rabila bi nekoga da bi te stvari ki so v grobem že zmenjene povezal in spelal fo konca. Hvala
Poroka bo 10.09.2022. Za tisti dan bi si želela nekoga, ki prevzame usmerjanje poteka poročnega dne. Torej da usmerja svate, catering, dj-ja, mladoporočenca da vedo kdaj kam in kako,
Zdravo, zanimam me skrb za vrtni piknik. cca 50-60 oseb (40. rojstni dan). Nagibam se na žar ponudbo (klasika, meso, zelenjava, omake, krug, lahko tudi drugi dodatki). Potekalo bo na domačem vrtu (zelenica, drevesa). Ali lahko poskrbite tudi za gasilske klopi, prte, pribor in vse ostalo (prtički, servirni pribor). Potekalo bo 4.6.2022. Hrano bi potrebovali okoli 16:00 - 17:00 ure. Nekaj v takšnem kontekstu me zanima cena pri vas. Hvala za ponudbo in lep dan, Tina
Predstavitev za kozmetične salone. Voski za depilacijo in tehnike depiliranja.
Iščem primerno lokacijo za poročno slavje, 110 oseb, ugoden meni ali katering v lastni režiji. Zaželjeno, da je možnost tudi sprejema zunaj in pokritega prostora za večerjo s plesiščem.
Izvajanje ali predvajanje glasbe, tema 80ta
Najem agregata za piknik
Pozdravljeni, v naslednjem letu, 24.6.2023, imava datum poroke, ki jo bova imela delno v Šentjurju pri Celju, delno pa na Polzelo, Lavender Hill Eco resort. Rezervirano že imava tudi glavno glasbo, ne pa še za cerkveni, civilni obred. Potrebovala bi delno organizacijo poroke, kot je povezovanje poročnega dne in sodelujočih (glasba, matičar, catering..). Sama bi izbrala tiskovine -izgled, dekoracije oz. cvetja, seveda pa bi prišlo prav kakšno svetovanje za popestritev poroke, koga izbrati, kako kaj izvesti.. Prosim za ponudbo delne organizacije poroke in približno ceno. Hvala in lep pozdrav, Neža in Domen
Civilna poroka v ožjem družinskem krogu, 10-20oseb. Poročila bi se v naravi, lahko katerikoli dan v tednu (med tednom raje kot čez vikend), bolj čez dan (imava mala otroka, 4 in 2 leti). Lokacija: všeč nama je Logarska dolina, Golte-Alpski vrt, lahko pa tudi kakšna bolj gozdna destinacija (samo, da je v naravi, kakšen lep razgled...sva odprta tudi za druge lokacije v naravi, ideje). Čas:kadarkoli v obdobju maj-okt 2022. Prenočitev na/ali blizu lokacije (samo za nas družino-lahko bi prišli že kakšen dan prej, da se otroka navadita). Glasba: v času obreda bi kakšnega glasbenika; citre, kitara, violina ali nekoga, ki bi sovpadal na lokaciji- lahko tudi za potem v času obeda, hrana; preprosta, domača, vegi+mesna. Detajli na poroki- všeč so mi izdelki iz lesa, v videzu lesa, napisi...Želiva dobrega fotografa, ki bi po možnosti naredil še kakšen krajši filmček (ni pa nujno, lahko so samo slike). Make up, frizura na lokaciji.
Civilna poroka na prostem,
Organizacija poroke
Želela bi si čisto enostaven poročni šopek iz belih vrtnic, šlajerja in malo zelenja; tak, da ustreza letnemu času. Ker gre za zelo preprost poročni obred, je temu primeren tudi budget, zato sem za šopek pripravljena odšteti 40-50 €. Vesela bom vsake ponudbe.
Slavnostno kosilo ob praznovanju 60-oz.80-letnice, potrebna bi bila pomoč pri sestavljanju in tiskanju vabil, okrasitvi prostora in potrebni logistiki na dan praznovanja , vse ostalo je že dogovorjeno
Iščemo ideje za novoletno druženje kolektiva in nekaterih zunanjih sodelavcev. Skupno bo na dogodku cca 25 oseb, večinoma mladih, nekateri so tudi starejši (50+). Dogodek bi se odvijal v decembru, termina pa še nimamo določenega. Vsekakor po 14. uri pa do večera. Običajno smo obiskali kakšno vinsko klet, kjer smo imeli degustacijo ter kasneje večerjo. Letos bi radi malce popestrili dogodek, morda z degustacijami česa posebnega, krajšimi in ne preveč usmerjenimi teambuildingi (mešanje koktejlov, skupno kuhanje, karting...) ter vsekakor večerja, ki pa je lahko stoječa, da se med seboj čimbolj mešamo. PCT pogoj ni problem. Smo odprti za čim bolj različne ponudbe, saj kot ste verjetno opazili še nimamo jasno začrtnega poteka dogodka.
Išče se poročni organizator/ka za poroko, ki se bo odvila v Kopru (Al Mulin) 30.4.2022. Več info na mitja@omisli.si ali tukaj...
Potrebujemo organizatorja na snemanju filma, ki bo skrbel za urnik in prisotnost nastopajočih, komuniciral s producentom, skrbel za namestitev snemalne ekipe in organiziranost prizorišča. Išemo komunikativno in odgovorno osebo z vozniškim izpitom in zelo dobrodošlo je, če ima avto. Pogoj je dobro znanje angleščine in izpolnjevanje pct pogoja.
Pomoč pri organizaciji poroke. Ponudbe za cvetje v cerkvi,večerji, poročni šopek. Vabila,tisk. Fotograf.
Potrebujem samo koordinatorja poročnega dne
Iščem dekoraterko/cvetličarko za dekoracijo poroke. Želim nekaj aktualneka, v času z trenutnimi trendi.
Zanima me otganizacija poroke od začetka do konca
Zanima me cena pri organizaciji poroke kjer poskrbijo za vse od vabil naprej
Koncert - standup komedija v malo večjem baru (cca 600 kvadratov). Približno 150-200 ljudi. Potrebujemo catering opcije, fotografa in okrasitev prostora (okrasne lučke, postavitev naših stolov in miz,...). Potrebovali bi cenik za vsako storitev posebej. Hvala v naprej.
Rabim fotografa in snemanje abrahama
Rabim fotografa in snemanje abrahama
Rabim fotografa in snemanje abrahama
Otvoritev podjetja:-postavitev šotora, ozvočenje, cathering, povezovalec, darila
Ko potrebujete storitev, pošljite povpraševanje, ki ga posredujemo lokalnim ponudnikom, ki jim zaupamo.
Kmalu boste prejeli ponudbe kvalificiranih ponudnikov, ki so na voljo.
S pomočjo prispelih ponudb, mnenj preteklih strank in svetovalca Omisli.si izberite vam najboljšega ponudnika.
Iščete delo in si želite več zaslužka?
Včlanite se v največji posredovalnik povpraševanj in ponudb v Sloveniji.
Brezplačen vpis, zato pohitite z registracijo.