Ogrevanje pred vadbo je pomembno

Odločili ste se, da boste poskrbeli za svoje zdravje in se ukvarjali s športom – super, a nikoli se pred tem ne pozabite ogreti! Ogrevanje pred vadbo je zelo pomembno, saj tako telo fizično in psihično pripravite na napor. Z ogrevanjem boste poskrbeli za večjo prožnost vaših mišic, kar bo zmanjšalo možnost poškodb, hkrati pa povečalo učinkovitost vadbe.

Ker je tudi priprava na vadbo del le-te, je pomembno, da ste tudi pri tem uvodu sistematični in začnete pri določenem delu telesa in logično nadaljujete. Tako se vam ne bo zgodilo, da bi izpustili kateri del telesa. Mi bomo začeli od zgornjega dela telesa in nato šli navzdol.


PRIPRAVLJENI NAJETI OSEBNEGA TRENERJA?

BREZPLAČNO PRIDOBITE PONUDBE in CENE PREVERJENIH OSEBNIH TRENERJEV (LJUBLJANA, MARIBOR, CELJE, KRANJ, VELENJE, KOPER in drugod po Sloveniji)

 

Pridobite ponudbe in cene preverjenih osebnih trenerjev

Ogrevanje pred vadbo:

1) Ogrevanje vratu in ram

Mišice vratu si ogrejte z nekaj-kratnim zasukom glave gor in dol, z zasukom glave levo in desno ter s kroženjem glave. Pri vsakem gibu pazite, da ga delate počasi in zbrano. Ramena si ogrejete s kroženjem ramen najprej naprej in nato še nazaj.

Ogrevanje pred vadbo je pomembno
Ogrevanje vratu

2) Ogrevanje rok

Priprava mišic rok na vadbo vključuje kroženje rok, kot je prikazano na prvi spodnji sliki. Roke postavite pravokotno na telo in si s tem ustvarite navidezno os, okoli katere v majhnih krogih vrtite roke, ki naj bodo stegnjene. Tudi pri drugi vaji, ki je prikazana na drugi spodnji sliki, gre za kroženje rok, s tem da pri tej vaji poskušate narediti čim večji možni krog. Pri obeh vajah pazite na pravilno dihanje – umirjeno in skozi nos.

 

Ogrevanje rok
Kroženje rok okoli navidezne osi
Kroženje rok
Kroženje rok – veliki krogi

> Preberite tudi: OSEBNI TRENER: CENA (HUJŠANJE / PRIDOBIVANJE MIŠIČNE MASE)

3) Ogrevanje hrbtenice

Hrbtenico na vadbo pripravite z različnimi položaji kot so predklon in odklon telesa ter kroženje bokov. Pri predklonu in odklonu telesa je zelo pomembno, da ne pretiravate – poslušajte svoje telo in vaje delajte po svojih sposobnostih.

Ogrevanje pred vadbo je pomembno
Predklon telesa
Ogrevanje pred vadbo je pomembno
Odklon telesa
Ogrevanje pred vadbo je pomembno
Kroženje bokov

 

4) Ogrevanje pred vadbo: Ogrevanje nog

Pri pripravi mišic nog na vadbo je pomembno raztezanje ahilovih tetiv, izpadni korak ter raztezanje posameznih mišic po potrebi. Pri tem se zavedajte, da to niso raztezne vaje, ampak vaje za pripravo telesa na vadbo.

Ogrevanje ahilovih tetiv
Ogrevanje nog
Izpadni korak

Optimalni čas izvajanja vaj za pripravo telesa na vadbo je med 10 in 15 minutami. Pomembno je, da se zavedate vsakega giba in da vaje delate premišljeno, brez pretiravanj. V kolikor imate težave s posameznim delom telesa in bi zato želeli prilagojene vaje za ogrevanje pred vadbo ali kakršnokoli pomoč pri tem, se obrite na omisli.si/trenerja , kjer bodo brezplačno našli vam najbližjega osebnega trenerja.

Želim vam uspešne priprave na trening.

 


PRIPRAVLJENI NAJETI OSEBNEGA TRENERJA?

BREZPLAČNO PRIDOBITE PONUDBE in CENE PREVERJENIH OSEBNIH TRENERJEV (LJUBLJANA, MARIBOR, CELJE, KRANJ, VELENJE, KOPER in drugod po Sloveniji)

 

Pridobite ponudbe in cene preverjenih osebnih trenerjev

Vprašajte & Odgovorimo


Ker sodelujemo z ogromno preverjenimi ponudniki, ki opravljajo v tem članku opisane storitve, nas lahko vprašate karkoli. Potrudili se bomo, da vam odgovorimo čim prej!
Storitev je brezplačna. Z oddajo vprašanja se strinjate s pogoji na https://omisli.si/pogoji-uporabe/.
Skupna ocena bralcev
[Skupaj: 0 Povprečje: 0]