Intervju: Računovodski servisi bi se morali imenovati poslovni servisi

ocena bralcev
5 od 1

Glede aktualnih računovodskih, davčnih in poslovnih tem smo se pogovorili z Mojco Mohorič iz Numerus Bled d.o.o., ki so na trgu prisotni že več kot 20 let.

numerus-bled-logotip

Stopite v stik z Numerus Bled d.o.o.

Kateri del Slovenije pokrivate, koliko vas je v ekipi in katere storitve točno nudite ter komu?

Pri Numerus Bled d.o.o. pokrivamo predvsem Gorenjsko, imamo pa stranke tudi iz Ljubljane. Specializirali smo se na področju storitvene dejavnosti (gostinstvo, trgovina), katerim s pomočje ekipe štirih računovodij nudimo kompleten računovodski, finančni in kadrovski del posla.

Kako se pravilno reče (oziroma v čem je razlika)? Knjigovodstvo, računovodstvo ali računovodski servis?

Knjigovodenje je zgolj en segment v računovodstvu, ki predstavlja enostavno povedano tehnično evidentiranje poslovnih dogodkov v poslovne knjige, ki jih kasneje računovodsko analiziranje  vsebinsko opredeli.

Računovodski servisi bi se v novejših časih morali pravzaprav imenovati poslovni servisi, ker je spekter delovanja računovodje postal zelo širok – od računovodenja samega, do kadrovsko-pravnih zadev, plačilnega prometa, priprave finančnih analiz za pridobitev finančnih sredstev na bankah, sodelovanje pri poslovnih odločitvah ipd.

Numerus Bled d.o.o. - računovodski servis
Pri Numerus Bled d.o.o. poskrbijo za vse računovodske, davčne in kadrovske rešitve, ki jih vaše podjetje potrebuje.

Koliko se vaše storitve v povprečju zaračunavajo v Sloveniji? Pa vaša cena?

Definitivno so kvalitetno opravljene računovodske storitve  v Sloveniji (ali pa vsaj na našem koncu) podcenjene, ker se je zaradi nereguliranosti poklica ustvarilo ogromno (tudi nelojalne) konkurence, ki za majhen pavšalni mesečni znesek oglašuje vodenje računovodstva.

Za naš računovodski servis menimo, da smo nekje v sredini prve polovice cenovnega ranga, predvsem zato, ker svojih cen nismo dvignili že kar nekaj časa, potem pa je prišla korona … in smo sprejeli poslovno odločitev, da bomo ne glede na bistveno večji obseg poslovanja v času epidemije, svojim strankam cene znižali. Zato, da jim poskušamo pomagati ostati nad vodo.

Se da z davčnimi nasveti kaj prihraniti? Koliko?

Z davčno optimizacijo se seveda lahko veliko prihrani, je pa res, da je pri tem ključnega pomena zaupanje med stranko in računovdjo ter obveščenost računovodje o nameravanih poslovnih odločitvah vnaprej. Samo tako lahko pravilno ocenimo davčno tveganje, stranko nanj opozorimo in skušamo optimizirati davčno breme.

Kdaj vas navadno stranke najbolj potrebujejo?

Stranke nas kličejo na dnevni bazi, ker sicer nimamo nobenih omejitev glede naše dostopnosti, še bolj pa, ko so kakšne novosti. In te dni so vedno neke novosti.

Včasih bi bilo bolje, če bi stranke vedno osebno nosile dokumente v pisarno.

Kakšen je vaš pogled na spletno računovodstvo?

Spletno računovodstvo, če s tem izrazom opisujemo elektronsko izmenjavo podatkov in dokumentov, je SUPER. Če pa gre zgolj za mehanično evidentiranje knjigovodskih dogodkov in stika s stranko in dogajanjem v njenem poslu zaradi izmenjave dokumentov preko spleta ni več, bi bilo pa včasih bolje, če bi še vedno osebno nosili dokumente v pisarno.

Obenem pa se je v servisu enormno povečalo tiskanje dokumentacije, ker račune, poslane po mailu za stranke še vedno tiskamo. Enako je s prejetimi e-računi, bančnimi izpiski…

V času Corone so naši telefoni in maili pregorevali

Ste kaj posebnega opazili med korona krizo na področju vaših storitev?

V času Corone so naši telefoni in maili pregorevali, vsi skupaj s strankami smo se ubadali z vedno novimi zakonskimi predpisi in nekako zvozili. Dejstvo pa je, da smo opravili nešteto neplačanih ur, ker je bila situacija res izredna. Naše stranke so to tudi cenile.

Stopite v stik z Numerus Bled d.o.o.







ocena bralcev
5 od 1

Add a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja