Oglas v časopisu in oglaševanje v revijah: Cenik, dosegi, branost in kako do ponudb za oglaševanje v tisku?

ocena bralcev
5 od 2

Medtem ko mnogi trdijo, da konvencionalne metode trženja počasi postajajo zastarele, tiskani oglasi ostajajo osnova v oglaševalskih proračunih številnih podjetij. Zakaj je temu tako, kakšne so prednosti oglaševanja v revijah in časopisih, kakšna je cena oglaševanje in kateri so najnovejši trendi, si poglejte v nadaljevanju. Ter seveda seznam preverjenih tiskanih medijev s cenami oglasov.

OGLAŠEVANJE V REVIJAH IN OGLAS V ČASOPISU – CENE

povprečne cene za oglaševanje v tisku ter ceniki

520-8200 EUR/stran
0,22  EUR/bralca

Kontaktirajte ponudnike oglaševanja v revijah in časopisih (ponudbe / cene)
Tiskani medij (časopis / revija)Cena oglasa (notranja barvna stran)Periodika izhajanja
Salomonov oglasnik530 €večdnevnik
AutoBild1045 €mesečnik
Adut letni katalog1000 €1x letno
Adut mesečnik1120 €mesečnik
Zeleni raj1350 €mesečnik
EkipaSn1514 €dnevnik
Suzy1600 €tednik
Avto magazin2000 €mesečnik
Sensa2000 €vsak drugi mesec
Bodi zdrava2100 €mesečnik
Playboy2200 €vsak drugi mesec
Reporter2300 €tednik
TOP!2400 €dvomesečnik
Ženska2400 €mesečnik
Avenija2500 €mesečnik
Vklop2500 €tednik
In2500 €-
Story2600 €vsak drugi teden
Elle2800 €2x mesečno na 2 meseca
Maja2800 €14-dnevnik
Svet242900 €dnevnik
Cosmopolitan3300 €mesečnik
Dolenjski list3549 €tednik
Zarja3900 €tednik
Zvezde3900 €tednik
Zdravje in lepota3900 €5x letno
Svet Kapitala4500 €mesečnik
Ona4750 €tednik
Slovenske novice5730 €dnevnik
Dnevnik7500€dnevnik
Delo8200 €pon–sob
Kontaktirajte ponudnike za oglaševanje v tisku (ponudbe / cene)

Koliko stane oglas v časopisu (cena)?

Ste zagledali oglas v časopisu? Konkurenca? Kar malo zaboli, ne? Takoj naslednja misel je bila verjetno “Koliko stane ogla v časopisu”? Je to nekaj, kar si lahko privoščimo? Kakšen efekt da oglaševanje v časopisu in kako to izmeriti?

No, gremo po vrsti. Celostranski oglas v časopisu stane nekje med 500 in 8000 evri. In da, celostranski oglasi v časopisu so najdražji in to z razlogom. Navadno so pozicionirani na desni strani, na ovitku ali celo kar na naslovnici časopisa. Slednje je sicer za časopise v Sloveniji bolj redko. Cena oglaševanja v časopisih v Sloveniji seveda niha glede na naklado oz. doseg izbranega časopisa. Cene nikoli niso povsem sorazmerne s temi merili. Pa tudi težko se je prebiti do realne cene, saj marketing oddelki v časopisih zelo radi pretiravajo z rednimi cenami, da bi potem lahko ponudili 50-% ali več popust…

Po drugi strani ni celostranski (A4 ali več) edina možna izbira za oglas v časopisu. Manjše oglase velikosti poslovne vizitke si lahko omislite že za nekaj 10 evrov. Zopet, odvisno od milosti tržnika oglasnega prostora, dosega medija oziroma naklade časopisa.

Najboljši način, kako hitro preveriti koliko vas stane oglas v časopisu ali reviji je ta, da oddate na omisli.si/oglasevanje povpraševanje vsem medijem hkrati ni nato primerjate cene in aktualne podatke o dosegu medija.

Le 0,22 € stane/bralca stane, da bralec vidi in si zapomni oglas v časopisu.

A če pustimo suhoparne cenike oglaševanja, … Se ozrimo na analitiko. Tega smo vajeni z Interneta, ne? Koliko me stane, da en bralec vidi in si zapomni oglas? Pri RBB so izmerili, da 0,22 € / bralca. Več o tem spodaj. Kar je povsem primerljivo z digitalnimi kanali oglaševanja. S to razliko, da je v tisku težje optimizirati oglaševanje. Veliko podjetjem pa je to celo bolj po godu, saj to zanje pomeni manj dela.

Od česa je odvisna cena oglaševanja v časopisu in revijah? Kje se splača oglaševati?

Vedno bodite bolj pozorni na doseg medija, kot na podatek o nakladi. Nekateri časopisi namreč ne zmorejo dostaviti vseh natisnjenih izvodov do strank. Stranska posledica takšne remitende so kupi časopisov in revij preteklih številk po sejmih, na fakultetah in drugod. Da, to so izvodi, ki jih nihče ni kupil. Nekatere hiše celo tako umetno dvigujejo ceno, z višanjem naklade, torej.

Po drugi strani doseg navadno izračunajo analitične firme, kot je denimo Mediana ali Valicon. In takšen doseg je predstavljen tudi v zgornji tabeli.

Kakšna je torej branost tiskanih medijev v Sloveniji?

V spodnji tabeli smo povzeli podatke obranosti vseh tiskanih medijev iz raziskave Mediana TGI Slovenija. Tukaj so uporabili metodo zadnjega branja v populaciji 15-75 let, katere velikost vzorca je bila 4006 anketirancev. Raziskava se nanaša na obdobje julij 2018-junij 2019.

Tiskan medijDoseg% dosega
NEDELJSKI DNEVNIK21880013,8
SLOVENSKE NOVICE20630013
ONA16990010,7
DELO1527009,6
DELO IN DOM1256007,9
PILOT1254007,9
MOJ DOM1201007,6
ABC ZDRAVJA1153007,3
VIKEND1143007,2
VEČER1115007
MOTOREVIJA1108007
DNEVNIK1040006,6
NEDELO962006,1
RAZVEDRILO918005,8
MLADINA878005,5
NEDELJSKE NOVICE875005,5
SVET24855005,4
ONAPLUS853005,4
OGNJIŠČE815005,1
SALOMONOV UGANKAR790005
SOBOTNA PRILOGA680004,3
NATIONAL GEOGRAPHIC621003,9
VZAJEMNOST620003,9
ZVEZDE607003,8
ZDRAVJE599003,8
PRIMORSKE NOVICE592003,7
POLET576003,6
STOP554003,5
GORIŠKA550003,5
FINANCE540003,4
LADY531003,3
ZARJA531003,3
DRUŽINA530003,3
NIKA495003,1
VZAJEMNA495003,1
AVTOMAGAZIN486003,1
SUZY484003
RAČUNALNIŠKE NOVICE463002,9
MOJE FINANCE446002,8
JANA421002,7
BUKLA410002,6
V SOBOTO398002,5
GORENJSKI GLAS393002,5
GLOBAL381002,4
NAŠA LEKARNA378002,4
DOKTOR370002,3
COSMOPOLITAN357002,2
KMEČKI GLAS356002,2
ODPRTA KUHINJA346002,2
REPORTER345002,2
CICIBAN345002,2
BODI EKO338002,1
BONBON335002,1
SUPER 50331002,1
ROŽE IN VRT321002
CICIDO310002
HISTORY ILLUSTRATED300001,9
SENSA298001,9
EKIPASN295001,9
SVET KAPITALA293001,8
ŽIVLJENJE IN TEHNIKA286001,8
DOLENJSKI LIST285001,8
DNEVNIKOV OBJEKTIV280001,8
NAŠ DOM277001,7
RADAR274001,7
V NEDELJO268001,7
LIZA264001,7
OBRAZI263001,7
VESTNIK260001,6
AUTO BILD259001,6
VEČER KOROŠKA252001,6
VKLOP247001,6
KIH244001,5
GEA242001,5
ŠTAJERSKI TEDNIK234001,5
KVADRATI234001,5
MONITOR221001,4
SCIENCE ILLUSTRATED216001,4
AVTOFOKUS214001,4
READERS DIGEST213001,3
ČVEK V KRIŽANKAH210001,3
STORY207001,3
KAJVES200001,3
OBRTNIK PODJETNIK199001,3
ISTRA196001,2
NOVI TEDNIK191001,2
DEMOKRACIJA180001,1
NOVA178001,1
PLAYBOY174001,1
OBRAMBA170001,1
POLITIKIN ZABAVNIK163001
ZELENI RAJ163001
DOM 2160001
MOJ PES157001
VIVA157001
GLOSS156001
MOJ MALI SVET147000,9
NAŠ ČAS145000,9
CELJAN139000,9
NATIONAL GEOGRAPHIC JUNIOR138000,9
LEPA&ZDRAVA138000,9
MANAGER133000,8
ŽENSKA133000,8
MOJE LEPO STANOVANJE131000,8
BODI ZDRAVA123000,8
PIL122000,8
L&Z121000,8
CICI ZABAVNIK113000,7
DOBER TEK109000,7
MOJ MALČEK104000,7
ŽIVA103000,6
AVTO+ŠPORT102000,6
ELLE100000,6
MAJA89000,6
AVENIJA89000,6
MOJ PLANET84000,5
EKO HIŠA & STIL82000,5
MEDICINA&LJUDJE80000,5
ZAKLADNICA ZDRAVJA77000,5
SALOMONOV OGLASNIK71000,4
MARKETING MAGAZIN66000,4
ČAROVNIJA OKUSA64000,4
LUBLANSKE NOVICE61000,4
COOL60000,4
ENIGMA59000,4
VAL NAVTIKA57000,4
ŽENSKI SVET56000,4
MAMA35000,2
NAJA22000,1
TOP7000
Še nakaj zabavne statistike iz raziskave TGI:

  • 40 % odraslih bere tiskano izdajo časopisa ali revije 1x tedensko
  • in to 30 minut dnevno med vikendom, ter 27 min med tednom
  • 50 % kupcev časopisov je nanje, 28% jih kupi časopis v trgovini, 14% v trafiki, 3% pa na bencinskem servisu
  • 1/3 kupcev revij je nanje naročenih, 48% jih kupi revijo (tudi) v trgovini, 36% v trafiki, 12% pa na bencinskem servisu
  • 36 % odraslih opazi oglase v časopisih ali revijah
  • 18 % odraslih se na oglaševanje v dnevnih časopisih odzove

Spodaj poglejte še eno konkurenčno študijo RBB. Rezultati niso tako zelo različni.

Ali oglas v časopisu oz. reviji deluje?

Študij je precej na to temo, tukaj poglejmo to od RBB, čigar upravljajo družbe DELO Časopisno založniško podjetje d.o.o., DNEVNIK, družba medijskih vsebin, d.d., ČASNIK FINANCE, ČASNIK VEČER časopisno založniško podjetje d.o.o. in MLADINSKA KNJIGA ZALOŽBA d.d. ter seveda VALICON.

51% bralcev vidi in si zapomni oglas v časopisu ali reviji.

Naredili so serijo oglasov oz medijsko kampanjo po zgornjih medijih. Potem pa so klicali naključne ljudi, da bi ugotovili, koliko od njih lahko oglas prikliče. Ali drugače, koliko bralcev si zapomni sporočilo oglasa v tisku (časopis / revija). Po njihovih podatkov, kar 51%. Kar je precej fascinantna ugotovitev, če pomislite.

Ali torej kdo sploh še bere časopise in revije? In ali ima oglas v časopisu težo? Dokazano da.

Časopisi in revije skupaj dosežejo 1.213.700 bralcev (brez prilog). Tistih, ki v roke vzamejo vsaj eno od 149 tiskanih edicij, pa je 1.234.500.

Raziskava je še pokazala, da tiskane izdaje dnevnikov v populaciji 15-75 let dosežejo vsaj 421.700 bralcev. Priloge vseh dnevnikov in časopisov pa da dosežejo 632.600 bralcev.

Vsi časopisi in revije skupaj dosežejo 1.213.700 bralcev vsaj enega časopisa ali revije (brez prilog). Tistih, ki v roke vzamejo vsaj eno od 149 v raziskavo zajetih slovenskih tiskanih edicij, pa je 1.234.500.

Zakaj je oglaševanje v revijah in časopisih v porastu?

Ker podjetja nenehno oglašujejo v spletu in na družbenih medijih, je včasih edini način, da izstopa, uporaba tradicionalnih marketinških tehnik. Natisnjeni oglasi so v zadnjem času spet v porastu in to z dobrim razlogom. Namreč raziskave uporabnikov interneta kažejo, da se jim zaradi prenasičenosti spletnega oglaševanja tiskani oglasi zdijo bolj zaupanja vredni kot tisti na spletu.

oglaševanje v revijah

Posledično večina bralcev na spletu brska po spletnem mestu in se na njem zadrži do največ dve minuti. Če je vaš oglas postavljen na koncu spletne strani ali v kotu, obstaja velika možnost, da ga bralci prezrejo. Po drugi strani so revije odličen način za trženje storitev in izdelkov, saj ne le, da imajo donosnost naložbe, imajo tudi naslednje prednosti:

1. Oglaševanje v revijah je lahko usmerjeno na točno določene demografske podatke.

Če veste, da revija doseže kupce, ki so v vaši ciljni demografiji, je vaš oglas izpostavljen mnogim potencialnim pričakovanjem. Povprečen človek lahko v enem dnevu vidi več kot 350 oglasov, a ker je vaš oglas znotraj blagovne znamke, ki ji zaupate, je bolj verjetno, da je oglas v tej umestitvi bolj dobičkonosen.

2. Revije imajo dolgo življenjsko dobo.

Če boste vzeli nekaj let staro revijo in jo začeli listati, boste lahko še vedno videli oglase, ki so bili naročeni za to številko. To je resnična moč oglaševanja revije. Revija je več kot preprost vir novic ali malo zabave. Tu je možno najti literaturo, ki jo mnogi naročniki prihranijo za pregled več kot enkrat. Sploh v kakšnih frizerskih, zobozdravstvenih in kozmetičnih salonih, kjer revije večkrat krajšajo čas med čakanjem na vrsto. In posledično to daje oglasu potencial za ponavljajočo se izpostavljenost.

3. Omogoča cenovno ugodno možnost tiskanega oglaševanja.

Oglaševanje v revijah je običajno cenejše kot oglaševanje na radiu ali televiziji. To omogoča cenovno ugodno tržno možnost za podjetja skoraj vseh velikosti.

4. Na voljo imate več možnosti oblikovanja.

Oglaševanje v revijah je lahko samo besedilno ali pa celoten prikazni oglas. Lahko je nameščen na notranji sprednji strani ali zakopan na zadnjih straneh. To je lahko koda kupona ali popusta, anketa ali celo majhen advertorial, ki je videti, kot da je bil napisan za revijo. Obstaja veliko načinov, kako lahko izkoristiti ta medij sebi v prid.

Preberite tudi: TV oglasi: Cenik, trendi, ideje in ponudniki za oglaševanje na televiziji

5. Prepoznavanje blagovne znamke in verodostojnosti

Številne revije so na splošno dobro spoštovane, zato se ob oglaševanju v tako ugledni reviji lahko ljudje seznanijo z vašim podjetjem in raven zaupanja je samoumevno zvišana. To ne ustvarja samo prepoznavnosti blagovne znamke, ampak sčasoma tudi zvestobo znamki, če se vaš oglas pojavi večkrat. Bralci lahko posledično vap prispevek ne smatrajo kot oglas, temveč kot priporočilo iz zaupanja vrednega vira.

Oglaševanje v revijah in časopisih – Cenik za oglaševanje v tisku in povprečne cene

Cena oglaševalske celotne notranje barvne strani je povprečno 2.000 evrov.

Končna cena je seveda odvisna od tega, v kateri reviji/časopisu si želite oglaševati in na kateri strani si želite, da se vas oglas prikaže. Prav tako je odvisen od pozicije oglasa, če se odločite za manjši oglasni prostor (ali je vaš oglas pozicioniran v desnem kotu zgoraj, na sredini, spodaj, levi kot …).

Kar veliko podatkov, kajne? Ne skrbite, da vam prihranimo čas, smo za vas pripravili in zbrali ponudbe že preverjenih ponudnikov, ki jih lahko najdete tu.

 

revije
Primer oglasnih prostorov, ki jih lahko zakupite v reviji ali časopisu.

ZALOŽNIKI / PONUDNIKI OGLAŠEVANJA V TISKU se brezplačno vpišite tukaj

posredujemo vam stranke ?
največ strank v SLO ?
brezplačen vpis ?


Seznam revij in časopisov, kjer lahko oglašujete: Preverjeni ponudniki za oglaševanje v revijah in časopisih

Možnosti za oglaševanje v revijah in časopisih je ogromno. Tu lahko preverite le nekaj ponudnikov:

  • Zarja | 3.900 evrov/notranja barvna stran | Tednik
  • Delo | 8.200 evrov/notranja barvna stran | Pon. – sob.
  • Salomonov oglasnik | 520 evrov/notranja barvna stran | Večdnevnik
  • Suzy | 1.600 evrov/notranja barvna stran | Tednik
  • Playboy | 2.200 evrov/notranja barvna stran | Vsak drugi mesec
  • Elle | 2.800 evrov/notranja barvna stran | 2x mesečno na 2 meseca
  • EkipaSn | 1.514 evrov/notranja barvna stran | Dnevnik
  • Dnevnik | 7.500 evrov/notranja barvna stran| Dnevnik
  • Svet Kapitala | 4.500 evrov/notranja barvna stran | Mesečnik
  • Avto magazin | 2000 evrov/notranja barvna stran| Mesečnik
  • Zvezde | 3.900 evrov/notranja barvna stran | Tednik
  • Slovenske novice | 5.730 evrov/notranja barvna stran | Dnevnik
  • Svet24 | 2.900 evrov/notranja barvna stran | Dnevnik
  • Ona | 4.750 evrov/notranja barvna stran | Tednik
  • Sensa | 2000. evrov/notranja barvna stran | Vsak drugi mesec
  • AutoBild | 1.045 evrov/notranja barvna stran | Mesečnik
  • Story | 2.600 evrov/notranja barvna stran | Vsak drugi teden
  • In | 2500 evrov/notranja barvna stran
  • Cosmopolitan | 3.300 evrov/notranja barvna stran | Mesečnik
  • TOP! | 2.400 evrov/notranja barvna stran| Dvomesečnik
  • Ženska | 2.400 evrov/notranja barvna stran| Mesečnik
  • Dolenjski list | 3.549 evrov/notranja barvna stran | Tednik
  • Zeleni raj | 1.350 evrov/notranja barvna stran | Mesečnik
  • Zdravje in lepota | 3.900 evrov/notranja barvna stran | 5 x letno
  • Zeleni raj | 1.350 evrov/notranja barvna stran | Mesečnik
  • Maja | 2.800 evrov/notranja barvna stran | 14.dnevnik
  • Reporter | 2.300 evrov/notranja barvna stran | Tednik
  • Avenija | 2.500 evrov/notranja barvna stran | Mesečnik
  • Bodi zdrava | 2.100 evrov/notranja barvna stran | Mesečnik
  • Vklop | 2.500 evrov/notranja barvna stran | Tednik
Kontaktirajte ponudnike oglaševanja v revijah in časopisih (ponudbe / cene)

Preden zakupite oglasni prostor v kateri koli reviji, v kateri želite oglaševati, se ne pozabite pozanimati o naslednjih podatkih: število povpraševanja in naročnin na revijo, njihovi kanali distribucije, pogostost objavljanja revij in razumevanje distribucijskega sistema ter demografije bralcev. Nato preverite, ali se vse to ujema z vašo ciljno publiko, saj to ti dejavniki ključni pri izbiri prave revije za vas. Preverite ponudnike tu.

revije

Preberite tudi: RADIO OGLAŠEVANJE: CENIK, TRENDI, IDEJE IN PREVERJENI PONUDNIKI

Oglaševanje v revijah – trendi in ideje

Preprosto. Osebno. Zaupanja vredno. To so besede, ki odlikujejo najnovejše trende tiskanega oglaševanja. In na podlagi trendov, ki se pojavljajo, bo tiskarsko trženje ostalo zanesljiv in zelo učinkovit način za krepitev vašega podjetja v prihodnjih letih. Kateri so najnovejši trendi tiskanega oglaševanja?

1. Naj bo preprosto

Obstaja razlog, da stari rek “manj je več” še ni šel v pozabo. Pravzaprav v tem obdobju digitalnega kaosa je med strankami to hrepenenje po preprostosti še tako bolj opazno.  Ker so ljudje nasičeni vsega, je minimalističen pristop trenutno tisti, ki vam prinese zmago. Zato naj bodo slike in besedilo kratki in jasni.

2. Oživite svoj oglas

Ste se ukvarjali z 3D tiskanim oglasom? Ne glede na to, koliko so stari naši ciljni bralci, so navdušeni nad projicirano resničnost. Augmentirani tisk uporablja aplikacijo, ki v bistvu zloži digitalno vsebino prek vašega tiskanega oglasa. Ko gledalec oglas pogleda prek svojega pametnega telefona, se zdi, da je tiskani oglas izginil in popolnoma nov digitalni oglas zaživi. Takšni tiskani oglasi so v zadnjem letu zelo popularni, presenetljivo pa je, koliko podjetij še vedno ne uporablja te neverjetne tehnologije.

3. Vključite edinstvene kode kuponov

Kuponi so že dolgo glavni tisk oglaševanja, vendar edinstvena koda kupona posodablja ta klasični model. Edinstveno kodo kupona lahko zainteresirani potrošnik vnese v posebej določeno polje na vaši spletni strani. Edinstvene promocijske kode odlična tehnika tiskanega oglaševanja, ki pritegne nove stranke ali nagradi dolgoletne ter tako prinese povečanje prodaje.

4. Izberite pravilno barvo

Barva je kritična pri tiskanju. Ima moč, da ustvari ali uniči dober marketinški dizajn tiska. Še vedno pa močno vpliva na razpoloženje stranke!

Barva bo vedno ostala bistvena pri nastavljanju razpoloženja oglaševalske kampanje za tiskanje. Zato si zapomnite: izberite pravo barvo in določite razpoloženje vaše stranke.

5. Povejte unikatno zgodbo

Da bi kar najbolje izkoristili oglaševalsko kampanjo za tisk, razmislite o tem, da vaš produkt/storitev spremenite v zgodbo. Del tistega, zaradi česar se tiskarsko oglaševanje dvigne na visoko stopnjo, je prepričljivo pripovedovanje zgodb. Da bi danes privabili potrošnike, morajo vaši plakati, tiskani oglasi in letaki narediti več kot običajni poziv k akciji ali navesti podatke o izdelku ali blagovni znamki. Danes morate te elemente spremeniti v zgodbo v katero se bodo oni našli in se poistovetili z vami.

oglaševanje v revijah
V zadnjih letih je čedalje večji trend tudi augmentirana realnost (augumented reality).

Preberite tudi: JUMBO PLAKAT IN REKLAMNI PANO: CENA ZA ZUNANJE OGLAŠEVANJE V SLOVENIJI?

Oglaševanje v tisku: Pogosta vprašanja in odgovori za oglaševanje v revijah in časopisih

1. Kakšne velikosti oglasa so na voljo?

Na splošno velikosti za večino revij vključujejo polno stran, pol strani (vodoravno in navpično), četrtino strani (vodoravno in navpično), 1/8 strani (na vseh pozicijah) in včasih oglase za tretjo, šesto in še manjše strani. Najbolje, da tu preverite pri kontaktu za oglaševanje pri posamezni reviji, da veste, kaj je na voljo in kaj bo najbolje delovalo pri vaših marketinških ciljih.

2. Ali si lahko izberem, kje v reviji bo moj oglas pozicioniran (ali pa oglas v časopisu)?

Da. Vendar boste za določene položaje v reviji plačali različno. Očitno je, da bolj kot je sprednja stran revije, višja je cena. Najdražje so običajno naslovnica, notranja sprednja stran in zadnja platnica, ki so običajno tudi polne strani. Pogosto lahko zaprosite, če je posamezni oglasni prostor na voljo, ne da bi ga zahtevali. Vendar ne podcenjujte vrednosti, da ste v kasnejših razdelkih, saj tudi tam bralci preživijo kar nekaj časa.

3. Kdo pripravi oglas v časopisu?

V večini primerov ustvarite svoj oglas v skladu s specifikacijami, ki vam jih kontaktna oseba za oglaševanje posreduje. Hkrati pa imajo tudi oni običajno grafične ustvarjalce, ki vam lahko za doplačilo pomagajo ali ustvarijo vaš oglas iz nule. Ideje najdete tudi na različnih forumih.

4. Ali bom svoj oglas pred tiskom preveril in ga potrdil?

Da, v večini primerov vam vedno pošljejo v pregled nekaj dni pred tiskom, da imate čas za popravke pred dejanskim tiskom.

Kontaktirajte ponudnike oglaševanja v revijah in časopisih (ponudbe / cene)









ocena bralcev
5 od 2