Celostna grafična podoba (CGP): Kaj je to in zakaj bi se z njo sploh ukvarjali?

Celostna grafična podoba je prvi stik podjetja / podjetnika s potencialnim naročnikom. Je način vizualnega nagovarjanja, ki vpleta vse čute in zaznave. Ampak zakaj naj bi bila celostna grafična podoba tako pomembna? Ljudje smo vizualna bitja. Videno naredi na nas podoben vtis, kakor stisk roke – tistega neodločnega, mevžastega, ne maramo, premočnega prav tako ne. Spomnite se tega, ko načrtujete podobo svojega podjetja oz. produkta. Oblike in barve nagovarjajo naša čustva. In pomembno je narediti vtis, dober vtis. Kajti namen vsake grafike je, da se vsidra v spomin tistega, ki ga nagovarjamo. Na zelo preprost način lahko s premišljeno oblikovano grafiko posredujemo bistvo naše dejavnosti in prepričljivo nagovorimo kupca.

A ni tako preprosto, ot se sliši. Celostna grafična podoba mora biti skrbno načrtovana. Imeti mora jasno vizijo, veliko znanja in še več izkušenj. Pa tisti feeling za nekaj več … Če jo preprosto definiramo:

Celostna grafična podoba (v nadaljevanju CGP) – to so kreativne rešitve z jasno določenimi navodili in pravili uporabe, ki izdelek / storitev definirajo in ga jasno ločijo od konkurence.

Premišljeno izdelana CGP daje kupcu jasno sporočilo in le-ta takoj prepozna produkt / storitev, pa naj bo to oglas v medijih, jumbo plakat ali pa poslikan kombi.

 


PRIPRAVLJENI NAJETI OBLIKOVALCA ZA OBLIKOVANJE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE (CGP)?

BREZPLAČNO PRIDOBITE PONUDBE in CENE PREVERJENIH GRAFIČNIH OBLIKOVALCEV (LJUBLJANA, MARIBOR, CELJE, KRANJ, VELENJE, KOPER in drugod po Sloveniji)

 

Pridobite ponudbe in cene preverjenih oblikovalcev za CGP

 

Dobra celostna grafična podoba?cgp logotipi / celostna grafična podoba

Komunicira s svetom celovito, daje jasno sporočilo in je zlahka prepoznavna. Ima jasno določena pravila, ki jih moramo dosledno upoštevati, saj ima le tako možnost, da jo trg prepozna, osvoji in »vzame za svojo«. Še tako dobra CGP pa ne komunicira s svetom dobro, če dosledno ne upoštevamo vseh pravil uporabe. Potem kupca zmedemo.

> Preverite tudi: Povprečne cene grafičnih oblikovalcev: Cenik za grafično oblikovanje

Slaba celostna grafična podoba?

Slaba CGP slabo komunicira s svetom, ali pa sploh ne. Potencialne kupca zmede ali celo odvrne, pa čeprav je izdelek dober. Med množico blagovnih znamk sploh ni prepoznavna in zapomnljiva. Nima sporočila in je samo ena izmed mnogih podobnih grafičnih podob.                                                                                Tudi če celostna grafična podoba ni tako slaba, a pravila njene uporabe niso jasno določena ali pa jih ne upoštevamo dosledno, je potencialni kupec ne prepozna in je zmeden. Blagovna znamka se vsidra v podzavest kupca; včasih je celo pomembnejša od izdelka samega.

Elementi CGP

Celostna grafična podoba je sestavljena iz primarnih in sekundarnih elementov.

  • Primarni elementi CGP: logotip / oblika, barvna shema, izbrana tipografija, slogan …
  • Sekundarni elementi CGP: poslovna dokumentacija / dopisi, računi …, vizitka, žig, kuverta, zastava, embalaža, spletna stran …

Cena oblikovanja CGP?

Cene oblikovanja celostne grafične podobe ne moremo kar posplošiti. Odvisna je mnogih dejavnikov in od naročnika samega. On se odloča, koliko je pripravljen vložiti v CGP / blagovno znamko in Kko široko bo vse skupaj zastavil. Zelo pomembno pa je, da naročnik prepozna vrednost CGP zase in za svoje poslovanje. Zavedati se mora, da je oblikovanje CGP daljši proces, ki zahteva temeljito analizo naročnika, izdelkja / storitve, konkurence … Pomembno je tudi, da naročnik ve, da bo najegova CGP postala prepoznavna le ob doslednem upoštevanju jasno zapisanih pravil.

 


PRIPRAVLJENI NAJETI OBLIKOVALCA ZA OBLIKOVANJE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE?

BREZPLAČNO PRIDOBITE PONUDBE in CENE PREVERJENIH GRAFIČNIH OBLIKOVALCEV (LJUBLJANA, MARIBOR, CELJE, KRANJ, VELENJE, KOPER in drugod po Sloveniji)

 

Pridobite ponudbe in cene preverjenih oblikovalcev za CGP

Skupna ocena bralcev
[Skupaj: 0 Povprečje: 0]

Add a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen.