fb

Izdelava logotipa, oblikovanje blagovne znamke in celostna grafična podoba (CGP podjetja)

Hitro povprašajte vse preverjene grafične oblikovalce za izdelavo logotipa ali CGP podjetja ter pridobite cene in ponudbe.

309.264
povpraševanj strank
11.232
ponudnikov storitev

Preverjeni ponudniki za grafično oblikovanje (izdelava logotipa, oblikovanje blagovne znamke in celostna grafična podoba (cgp podjetja))

Preverjeni grafični oblikovalci
  1. Omisli.si
  2. Grafično oblikovanje
  3. Izdelava logotipa, oblikovanje blagovne znamke in celostna grafična podoba (CGP podjetja)
Cheelot Creative Visuals - Logotip
Cheelot Creative Visuals
5,0
(20)
· Izbran: 17 krat
Oglaševalske storitve in marketing · Virtualna in obogatena resničnost (VR - AR) · Video produkcija · Fotografiranje · Snemanje poroke
Bumcolor, tiskarna d.o.o. - Logotip
Bumcolor, tiskarna d.o.o.
· Izbran: 5 krat
Tiskarske storitve · Grafično oblikovanje
CREATIVE37, Računalniško Programiranje In Svetovanje d.o.o. - Logotip
CREATIVE37, Računalniško Programiranje In Svetovanje d.o.o.
· Izbran: 3 krat
Razvoj in programiranje · Računalništvo in IT storitve · Grafično oblikovanje · Oglaševalske storitve in marketing · Pisanje besedil (copywriting)
Svetgrafike.si (O3N d.o.o.) - Logotip
Svetgrafike.si (O3N d.o.o.)
5,0
(9)
· Izbran: 36 krat
Temnenje stekel na vozilu · Grafično oblikovanje · Polepitev vozila · Table in napisi · Tiskarske storitve
Nimam.si (Urška Pevec s.p.) - Logotip
Nimam.si (Urška Pevec s.p.)
4,9
(12)
· Izbran: 16 krat
Table in napisi · Grafično oblikovanje · Polepitev vozila · Tiskarske storitve
Spletni Genij - Logotip
Spletni Genij
5,0
(3)
· Izbran: 4 krat
Pisanje besedil (copywriting) · Računalništvo in IT storitve · Tiskarske storitve · Oglaševalske storitve in marketing · SEO optimizacija spletnih strani
Neli Štrukelj - grafično oblikovanje - Logotip
Neli Štrukelj - grafično oblikovanje
5,0
(6)
· Izbran: 4 krat
Grafično oblikovanje
Bodi Faca, Sandi Srkoč s.p. - Logotip
Bodi Faca, Sandi Srkoč s.p.
5,0
(5)
· Izbran: 2 krat
Razvoj in programiranje · SEO optimizacija spletnih strani · Oglaševalske storitve in marketing · Grafično oblikovanje
Cre8 - Logotip
Cre8
5,0
(3)
· Izbran: 4 krat
Grafično oblikovanje · Tiskarske storitve · Table in napisi · Polepitev vozila
Janja Dicandia, s.p. - Logotip
Janja Dicandia, s.p.
5,0
(9)
· Izbran: 10 krat
Grafično oblikovanje
Preverjeni grafični oblikovalci
Cheelot Creative Visuals - Logotip Zlati partner
Cheelot Creative Visuals
5,0
(20)
Oglaševalske storitve in marketing · Virtualna in obogatena resničnost (VR - AR) · Video produkcija · Fotografiranje · Snemanje poroke · Grafično oblikovanje
Prihranite čas in pridobite brezplačno ponudbo od tega ponudnika.
Za vas oblikujemo privlačne vsebine, ki bodo pritegnile vsakogar!
Preverjeni ponudnik Garancija zadovoljstva Izbran že 17 krat

Opis

Poroka ali vaš najlepši dan
Za vas z veseljem ujamemo vaše najlepše trenutke v naše objektive! Ponujamo:

  • Predporočno fotografiranje
  • Poldnevno do celodnevno fotografiranje z 1 ali 2 fotografoma
  • Fotografije in posnetki iz zraka z dronom
  • Krajše in daljše filmske videoposnetke vaše poroke

Kontaktirajte nas in z veseljem vam pripravimo ugodno ponudbo!

Video produkcija
Snemamo predstavitvene videe, oglase za socialna omrežja, produktne videe, videospote, korporativne videe, nudimo posnetke iz zraka z klasičnimi in FPV droni in še bi lahko naštevali. Smo marketinško naravnani, za vas lahko ustvarimo vse od scenarija do končnega izdelka na ključ, ki bo dosegel svoj cilj - bodisi povečati vašo prepoznavnost, povečati prodajo vaših izdelkov ali pa obeležiti pomembne dogodke v vašem življenju.

Fotografija
Nudimo različne vrste vrste fotografiranja, portretne fotografije, produktne fotografije, studijsko fotografiranje, fotografije z droni iz zraka in še.

Grafično oblikovanje
Za vas oblikujemo celostno grafično podobo vašega podjetja od spletne strani, logotipa do različnih tiskovin, vizitk, nalepk, letakov, plakatov itd.

Ponujamo vse kar potrebuje posameznik ali pa večje podjetje za svojo prepoznavnost v digitalni dobi marketinga.

Reference

Ansambel Glas - videospot, ZAG – promo video za mlade,Flying Riders – FPV, Ansambel Občutek – Videospot, Islandija – Predstavitev destinacije, Meko – Glenor KR+, FPV vs ATV, KinVital – Epic video, Magic Paws – Pasji salon, KinVital – Official video, Spottina Heart – Predstavitev legla, Unik – Intervju, itd.

Kako smo drugačni

Hitrost. Zanesljivost. Ugodne storitve. Kreativnost. Svobodomiselnost. Prilagodljivost. Sodobnost. Strokovnost. Marketinška naravnanost. Vse kar potrebujete za vsebino s katerim boste sporočili gledalcu več kot le z besedami.

Kontakt
Pokliči
Povezave
Storitve
Oglaševalske storitve in marketing (Google, TikTok in Facebook oglaševanje), Virtualna in obogatena resničnost (VR - AR) (Virtualna resničnost (VR), Augmented Reality (AR), Izdelava 360° fotografij, Virtualni sprehodi, Virtualne trgovine), Video produkcija (Video prenos v živo, Predstavitev podjetja (korporativni video, promocijski, prodajni), Snemanje reklam, oglasov, Snemanje dogodkov / konferenc, Animirani video, Video za vsebinski marketing (predstavitev izdelkov in storitev, how-to, webinar, testemonials, FAQ, ...), Izobraževalni video (spletni tečaj, explainer, demonstracijski video, ...)), Fotografiranje (Poročni fotografi (fotografiranje poroke), Družinsko fotografiranje novorojenčka, dojenčkov, otrok, parov, Nosečniško fotografiranje (fotografiranje nosečnic), Portretna fotografija (fotografiranje portretov), Fotografiranje izdelkov (produktna fotografija), Boudoir fotografiranje, Snemanje (video produkcija), Božično fotografiranje), Snemanje poroke (Snemanje poroke iz zraka (drone), Poročni video (snemanje poroke in montaža posnetka poroke), Kratek poročni video, Snemanje in izdelava video vabila na poroko in predporočni video), Grafično oblikovanje (Izdelava logotipa, oblikovanje blagovne znamke in celostna grafična podoba (CGP podjetja), Oblikovanje embalaže, nalepk in etiket, Oblikovanje tiskovin in prelom strani (oblikovanje knjige, revije, kataloga, brošure, zloženke, cenikov...), Uporabniška izkušnja (UX), oblikovanje spletne strani ali aplikacije, Oblikovanje plakata, reklamne table ali letaka (poster / flyer design), Oblikovanje vizitk, Spletno oblikovanje (banner / web design), Izdelava ilustracije, Izdelava animacije, Modno oblikovanje, 3D modeliranje in CAD, Industrijsko oblikovanje, Drugo oblikovanje)
Lokacija
Ljubljana
Storitve opravljamo po celotni Sloveniji:
Ajdovščina, Ankaran, Apače, Beltinci, Benedikt, Bistrica ob Sotli, Bled, Borovnica, Bovec, Braslovče, Brežice, Cankova, Celje, Cerklje na Gorenjskem, Cerknica, Cerkno, Cerkvenjak, Cirkulane, Črenšovci, Črna na Koroškem, Črnomelj, Destrnik, Divača, Dobrna, Dobrovnik, Dol pri Ljubljani, Dolenjske Toplice, Domžale, Dornava, Dravograd, Gorišnica, Gornja Radgona, Gornji Grad, Grad, Grosuplje, Hodoš, Horjul, Hrastnik, Idrija, Ig, Ilirska Bistrica, Ivančna Gorica, Izola, Jesenice, Juršinci, Kamnik, Kidričevo, Kobarid, Kobilje, Komen, Komenda, Koper, Kostanjevica na Krki, Kostel, Kozje, Kočevje, Kranj, Kranjska Gora, Križevci, Krško, Kuzma, Laško, Lenart v Slovenskih goricah, Lendava, Litija, Ljubljana, Ljutomer, Logatec, Lovrenc na Pohorju, Luče, Majšperk, Makole, Maribor, Markovci, Medvode, Mengeš, Metlika, Mežica, Miklavž na Dravskem polju, Mirna, Mirna Peč, Mislinja, Moravske Toplice, Moravče, Mozirje, Murska Sobota, Muta, Naklo, Nazarje, Nova Gorica, Novo mesto, Odranci, Oplotnica, Ormož, Osilnica, Pesnica, Piran, Pivka, Podlehnik, Podvelka, Podčetrtek, Poljčane, Polzela, Postojna, Prebold, Preddvor, Prevalje, Ptuj, Puconci, Radenci, Radeče, Radlje ob Dravi, Radovljica, Ravne na Koroškem, Razkrižje, Rečica ob Savinji, Ribnica, Ribnica na Pohorju, Rogatec, Rogaška Slatina, Rogašovci, Ruše, Selnica ob Dravi, Semič, Sevnica, Sežana, Slovenj Gradec, Slovenska Bistrica, Slovenske Konjice, Sodražica, Solčava, Središče ob Dravi, Starše, Straža, Sveti Jurij ob Ščavnici, Sveti Tomaž, Šalovci, Šempeter pri Gorici, Šentjernej, Šentjur, Šentrupert, Šenčur, Škocjan, Škofja Loka, Škofljica, Šmarje pri Jelšah, Šmarješke Toplice, Šmartno ob Paki, Šmartno pri Litiji, Šoštanj, Štore, Tabor, Tišina, Tolmin, Trbovlje, Trebnje, Trnovska vas, Trzin, Tržič, Turnišče, Velenje, Velika Polana, Velike Lašče, Veržej, Videm, Vipava, Vitanje, Višnja Gora, Vodice, Vojnik, Vransko, Vrhnika, Vuzenica, Zagorje ob Savi, Zavrč, Zreče, Žalec, Železniki, Žetale, Žiri, Žirovnica, Žužemberk
Prihranite čas in pridobite brezplačno ponudbo od tega ponudnika.
Ocene
Ocena: 5,0 od 20 uporabnikov.
Prijaznost:
[5,0]
Razmerje cena/kvaliteta:
[4,9]
Kvaliteta storitve:
[4,9]
Hitrost in odzivnost:
[4,9]
  • Polona T. 06. Dec. 2023
  • Preverjena ocena

Prijaznost, vodenje skozi postopek in strokovnost.

  • Maja M. 03. Avg. 2023
  • Preverjena ocena

odlično, vec kot smo pričakovali. Res priporočam vsem

  • Kristina O. 23. Maj. 2023
  • Preverjena ocena

Nad vsemi pričakovanji! Snemanje in fotografiranje celotnega poročnega dne, izjemne slike in še boljši filmski posnetek - definitivno priporočam vsem! :)

  • Sabina H. 19. Maj. 2023
  • Preverjena ocena

Zelo sva zadovoljna s snemanjem poroke in končnim izdelkom. Snemalca sta bila dva, na lokacijo sta prišla še veliko pred nami, bila sta praktično neopazna in zelo prilagodljiva. Oba sta bila zelo prijazna, profesionalna in sta nama bila dostikrat v veliko pomoč. Zelo priporočam!

  • Jure G. 02. Maj. 2023

Hitro naredi, pošteno obračuna ure dela, dober editing, vrhunska snemalna oprema - specialni droni in kamere itd.

  • Žan K. 16. Apr. 2023
  • Preverjena ocena

Žan in njegova ekipa so super! Poleg zares lepega pred poročnega fotografiranja in snemanja celotne poroke smo se tudi odlično imeli :)

  • Matic B. 11. Apr. 2023
  • Preverjena ocena

Ugodno snemanje na zelo profesionalnem, filmskem nivoju - priporočam vsem naprej! Poskrbeli za vse, od A do Ž! 🙂

  • Klemen B. 02. Apr. 2023
  • Preverjena ocena

Čudovito posneta poroka. Sploh nismo pričakovali tak nivo končnega izdelka, zares filmsko, polno čustev in definitivno zdaj moj najljubši film 😁

  • Denis T. 30. Mar. 2023

Vrhunska storitev, svetovanje, odzivnost ter konkurenčna cena. Priporočam vsem, ki potrebujejo to storitev.

  • Klara S. 09. Mar. 2023
  • Preverjena ocena

Enkratna odzivnost, hvala za super projekt. Lp, Klara

  • Matic C. 28. Feb. 2023

Z video produkcijo Cheelot sem zelo zadovoljen. So zelo odzivni in fleksibilni , pristop pa profesionalen. Tudi sam koncni izdelek je presegel pričakovanja tako po kvaliteti kot tudi cenovni ugodnosti in bi jih definitivno priporocil tudi ostalim ki želijo imeti posnetke na popolnoma novem nivoju.

  • Sara K. 01. Feb. 2023

Profesionalni, hitri, ugodni in več kot odlično opravljena storitev.

  • Boris R. 22. Dec. 2022

Žana poznam že več let. Všeč mi je njegova doslednost, natančnost, inovativnost, vesten in celovit pristop k delu.
Ne bo vam žal sodelovanja z njim. Priporočam.

  • Mitja Ž. 21. Dec. 2022

Snemali smo videospot. Izdelek je nastal odličen. Enkraten "moving" kamere.

  • Vasko A. 21. Dec. 2022

Hitra in kakovostna izvedba.

  • Tilen D. 07. Dec. 2022

Zan najde odlicno konceptualno resitev. kakovost je odlicna. Cenovno je 2 x cenejsi od drugih produkcijskih his za enako storitev

  • Matic S. 07. Dec. 2022

S ponudnikom sem zelo zadovoljen saj se povsem prilagofi potrebam stranke.

  • Matej N. 07. Dec. 2022

Zelo profesionalno

  • Klara S. 07. Dec. 2022
  • Preverjena ocena

Vse narejeno kot smo zahtevali in seveda v dogovorjenem roku.
Super ekipa!
Hvala Cheelot

  • Mark V. 07. Dec. 2022

Kvaliteten izdelek, prijazno osebje...

Ocenite tega ponudnika
Prihranite čas in pridobite brezplačno ponudbo od tega ponudnika.
0
Izbrali ste 0 ponudnikov (počisti). Izberete jih lahko še več, ali pa... ...pošljite povpraševanje takoj

TOP 10 izbor najboljši ponudniki (izdelava logotipa, oblikovanje blagovne znamke in celostna grafična podoba (cgp podjetja)) je narejen na podlagi ocen preteklih strank in preko 43 drugih dejavnikov kvalitete, ki vplivajo na Omisli.si rang za leto 2024. Seznam osvežimo vsak dan.

Če poznate ponudnika za grafično oblikovanje in menite, da manjka na seznamu, mu posredujte to povezavo.

Izdelava logotipa, oblikovanje blagovne znamke in celostna grafična podoba (cgp podjetja) — iskanje po mestih

Pogosta vprašanja (izdelava logotipa, oblikovanje blagovne znamke in celostna grafična podoba (cgp podjetja))

Celostna grafična podoba: Kaj je to in zakaj bi se z njo sploh ukvarjali?

Celostna grafična podoba je prvi stik podjetja / podjetnika s potencialnim naročnikom. Je način vizualnega nagovarjanja, ki vpleta vse čute in zaznave. Ampak zakaj naj bi bila celostna grafična podoba tako pomembna? Ljudje smo vizualna bitja. Videno naredi na nas podoben vtis, kakor stisk roke – tistega neodločnega, mevžastega, ne maramo, premočnega prav tako ne. Spomnite se tega, ko načrtujete podobo svojega podjetja oz. produkta. Oblike in barve nagovarjajo naša čustva. In pomembno je narediti vtis, dober vtis. Kajti namen vsake grafike je, da se vsidra v spomin tistega, ki ga nagovarjamo. Na zelo preprost način lahko s premišljeno oblikovano grafiko posredujemo bistvo naše dejavnosti in prepričljivo nagovorimo kupca.

A ni tako preprosto, ot se sliši. Celostna grafična podoba mora biti skrbno načrtovana. Imeti mora jasno vizijo, veliko znanja in še več izkušenj. Pa tisti občutek za nekaj več … Če jo preprosto definiramo:

Celostna grafična podoba (v nadaljevanju CGP) – to so kreativne rešitve z jasno določenimi navodili in pravili uporabe, ki izdelek / storitev definirajo in ga jasno ločijo od konkurence.

Premišljeno izdelana CGP daje kupcu jasno sporočilo in le-ta takoj prepozna produkt / storitev, pa naj bo to oglas v medijih, jumbo plakat ali pa poslikan kombi.

Kakšna je dobra celostna grafična podoba?

Komunicira s svetom celovito, daje jasno sporočilo in je zlahka prepoznavna. Ima jasno določena pravila, ki jih moramo dosledno upoštevati, saj ima le tako možnost, da jo trg prepozna, osvoji in »vzame za svojo«. Še tako dobra CGP pa ne komunicira s svetom dobro, če dosledno ne upoštevamo vseh pravil uporabe. Potem kupca zmedemo.

Kakšna je slaba celostna grafična podoba?

Slaba CGP slabo komunicira s svetom, ali pa sploh ne. Potencialne kupca zmede ali celo odvrne, pa čeprav je izdelek dober. Med množico blagovnih znamk sploh ni prepoznavna in zapomnljiva. Nima sporočila in je samo ena izmed mnogih podobnih grafičnih podob. Tudi če celostna grafična podoba ni tako slaba, a pravila njene uporabe niso jasno določena ali pa jih ne upoštevamo dosledno, je potencialni kupec ne prepozna in je zmeden. Blagovna znamka se vsidra v podzavest kupca; včasih je celo pomembnejša od izdelka samega.

Kateri so elementi CGP?

Celostna grafična podoba je sestavljena iz primarnih in sekundarnih elementov.

Primarni elementi CGP: logotip / oblika, barvna shema, izbrana tipografija, slogan …

Sekundarni elementi CGP: poslovna dokumentacija / dopisi, računi …, vizitka, žig, kuverta, zastava, embalaža, spletna stran …

Cena oblikovanja CGP?

Cene oblikovanja celostne grafične podobe ne moremo kar posplošiti. Odvisna je mnogih dejavnikov in od naročnika samega. On se odloča, koliko je pripravljen vložiti v CGP / blagovno znamko in Kko široko bo vse skupaj zastavil. Zelo pomembno pa je, da naročnik prepozna vrednost CGP zase in za svoje poslovanje. Zavedati se mora, da je oblikovanje CGP daljši proces, ki zahteva temeljito analizo naročnika, izdelkja / storitve, konkurence … Pomembno je tudi, da naročnik ve, da bo najegova CGP postala prepoznavna le ob doslednem upoštevanju jasno zapisanih pravil.

Kaj je logotip?

Logotip je grafični znak sestavljen iz simbolov, črk ali simboliziranih znakov. Izdelava logotipa je nujna, da stranka lahko na vsakem koraku v trenutku identificira podjetje, organizacije ali izdelke. Zato je dobro oblikovan logotip  temelj vaše vizualne predstavitve blagovne znamke.  Kupcem pomaga razumeti kdo ste, kaj počnete in kaj cenite.

Katere vrste logotipov poznamo?

Izdelava logotipa ni enostranska, saj poznamo več oblik:

Monogramski oz. črkovni logotip. Ti so oblikovani le iz črk, največkrat pa se uporabijo pri podjetjih, katera imena so precej dolga. Primer NASA, kjer si je precej lažje zapomniti le 4 črke, kot pa Nacionalna zrakoplovna in vesoljska uprava. Tako si le s parimi črkami, podjetja poenostavijo in ustvarijo privlačno blagovno znamko. Besedni logotip je zelo podoben prvemu, temelji pa predvsem na celotnem imenu podjetja. Če ima podjetje atraktivno ime, je v kombinaciji z izrazito tipografijo (pisavo), mogoče ustvariti močno prepoznavnost blagovne znamke. (primer Google, Dormeo) Slikovni znaki so ikone ali grafični logotipi. Verjetno vam na prvo misel pade slika obgrizenega Applovega jabolka ali pa Twitterskega ptička. Tu je pomembno izbrati primerno sliko, ki bo simbolično odražala lastnosti podjetja.

Abstraktni logotipi so posebna vrsta slikovnega logotipa. Poleg prepoznavne slike, kot je v Applovem primeru, vam abstraktna geometrijska oblika izoblikuje podobo vašega podjetja. Namesto, da se omejujete na sliko nečesa prepoznavnega, vam abstraktni logotipi omogočijo, da si ustvarite edinstven znak. (primer Pepsi ali Adidas)

Emblem je sestavljena oblika logotipa iz slike in besedila. Za primer pomislite na značke ali pečate. Ti dajo videz tradicionalnosti, zato so pogosta izbira za številne šole, organizacije ali agencije.

Ali lahko spremenim svoj stari dizajn logotipa?

Da, seveda je možna nova izdelava logotipa po starem dizajnu. Na podlagi obstoječega logotipa in vaših zamisli, ki si bi jih želeli projicirati, vam bodo oblikovalci pripravili različne možnosti rešitev.

Kako hitro prejmem svoj logotip?

Prvi sklop konceptov logotipa prejmete že v prvih treh dneh, nato pa se odločite v katero smer želite iti s svojim dizajnom. Običajno se lahko projekt zaključi v enem tednu, vse pa je odvisno od zahtevnosti in obsega sprememb, ki si jih želite.

Kdo si lasti avtorske pravice za logotip ob končanem dizajnu?

Ko pri grafičnem oblikovalcu naročite dizajn logotipa in izvedete celotno plačilo, postanete tudi zakoniti lastnik avtorskih pravic končanega logotipa.

Ali lahko logotip vključim tudi v druge projekte (spletna stran, tiskanje itd.)?

Ob dokončanem dizajnu, boste prejeli več različic logotipa v različnih barvah, velikostih in oblikah datotek. Te lahko uporabite povsod, od tiskanih projektov do spletnih mest. Če želite drugačno obliko zapisa datoteke, na to oblikovalce opozorite.

Kaj je CGP?

Celostna grafična podoba je celovita rešitev, s katerim se podjetniki vizualno predstavijo potencialnim strankam. Načrtovana predstavitev CGP-ja pokrije več elementov, katere podjetju omogočijo večjo prepoznavnost in profesionalnost. Poleg uglednosti, pa podjetjem dobro zasnovan CGP prihrani veliko časa in denarja.

V oblikovanje CGP-ja spadajo vsi vizualni elementi, s katerimi se podjetje lahko predstavi. To so logotipi, slogani štampiljke, e-mail podpisi, poslovne vizitke, oblikovana spletna stran in trgovina, letaki, plakati, reklamne predstavitvene table in promocijski material.

Kakšna je prednost izdelave CGP-ja?

Izdelava CGP-ja je namenjena vsem, ki bi se radi na trgu učinkovito predstavili s svojim podjetjem ali storitvami. Namenjen je tako večjim kot manjšim podjetjem, pa tudi organizacijam, klubom, društvom in samostojnim podjetnikom.

CGP je primerna za vse ki si želijo vzpostaviti še širšo prepoznavnost in pridobiti močnejše zaupanje pri strankah, povečati svoj tržni delež, ter pospešiti prodor na tržišče.

Je pred vami oblikovanje logotipa in ste ugotovili, da je to dosti težja naloga, kot ste sprva mislili? Žal ni dovolj, da le narišete krog in vanj vstavite ime podjetja, katerega bo vaš logotip predstavljal. Ker je prav logotip tisti, ki odloča o prepoznavnosti in s tem posledično tudi uspehu vašega podjetja, vam priporočam da dosledno upoštevate  navedene nasvete.

5 nasvetov za oblikovanje logotipa?

1) Ustvarite učinek vizualne dvojnosti: Oblikovalci logotipov, ki so najbolj prepoznavni v svetu, izkoristijo učinek vizualne dvojnosti. S to tehniko oblikovalec premišljeno ustvari prikaz dveh slik z različnima pomenoma v eni sami.

2) Izbira barve logotipa je ključnega pomena: Zelo pomemben del dobrega logotipa je izbira primernih barv. Barve logotipa nikoli niso naključno izbrane, ampak nosijo pomen in so del izražanja nosilne ideje oblikovalca. Pri izbiri barv imate ogromno možnosti. Najpomembneje je, da je barva ali kombinacija barv privlačna za oči, da oživi simbol logotipa in poudari njegov pomen.

3) Izogibajte se klišejem: Mnogi oblikovalci logotipov se odločijo za uporabo že znanih logotipov, ki jih le nekoliko preoblikujejo. Poskusite se temu izogibati, saj kopiranje idej ostalih zagotovo ni lastnost, ki jo pripišemo dobremu oblikovalcu.

4) Ohranite preprostost: Kljub temu, da je naloga oblikovalca ustvariti nekaj izjemnega, ni nujno da mora biti kreacija zelo zapletena. Poleg tega vsi oblikovalci niso odlični ilustratorji, kar pa zdaleč ne pomeni, da ne morejo ustvariti odličnega logotipa. Tako kot v življenju nasploh, tudi pri oblikovanju logotipov pogosto velja, da je preprostost najboljša. To dokazujejo logotipi, ki jih poznamo prav vsi in so na spodnjih slikah. So zelo preprosti, ampak imajo močan pomen.

5) Upoštevajte sorazmerja in simetričnost: Za izdelavo simetričnega logotipa z dobrimi sorazmerji ne potrebujete visoke stopnje znanja iz geometrije. Pri izdelavi vašega logotipa si lahko pomagate s preprostimi geometrijskimi telesi, ki jih primerno kombinirate. Primer polaganja različnih krogov na površino je na spodnji sliki.

Če se vam kjub navedenim nasvetom za oblikovanje logotipa to zdi prezahtevna naloga ali pa ste preprosto prezasedeni, brezplačno oddajte svoje povpraševanje na omisli.si, kjer boste prejeli različne ponudbe lokalnih oblikovalcev, ki bodo izdelali odličen logotip samo za vas!

Najboljši strokovnjaki / grafični oblikovalci za izdelavo in oblikovanje CGP (celostna grafična podoba) v Sloveniji?

Izbirajte med  preverjenimi grafičnimi oblikovalci za izdelavo / oblikovanje celostne grafične podobe (CGP) v Sloveniji in izberite tistega, ki ima za vas najbolj ugodno in privlačno ponudbo. Izbirajte med: Tanja’s design, Acenta, Moj Atelje, Altius, Cobit.si, Digisi, Demat, Erpium, Hrabar.si, Kroki.si, Proteam Kreativ, Mojlogo.si, 1a oblikovanje, Stampiljke.com, Vizitka.com, Grafex, SoNo, Prelom, Vizualgrif, Koskos založba, K2 plus, Vittin, Studio 8 d.o.o., Štempl Print, Žiga design, Kaotik studio, Insignia, Videro, Drugaoblika, Čokl design studio, Go Media, Bordomat design, I & b grafika tisk, Lirion, Virussdesign, Media Idea, Jk grafično oblikovanje, Snoopy, Cm grafično oblikovanje, Zelen dizajn, Pi-Ko Graf in mnogimi drugimi. V pomoč naj vam bo Omisli.si, kjer najdete najboljše grafične oblikovalce na enem mestu.

Kdaj podjetja največ investirajo v oblikovanje in izdelavo celostne grafične podobe (CGP)?

Podjetja v Sloveniji najpogosteje potrebujejo grafičnega oblikovalca v mesecu decembru.

celostna-graficna-podoba-povprasevanje-v-Sloveniji

Ker je vizualna podoba podjetja zelo pomembna za uspešen posel, se večina podjetij vsaj enkrat na dve leti odloči prenoviti ali vsaj nadgraditi CGP. Celostna grafična podoba predstavlja največjo investicijo za podjetja tudi takrat, ko se srečajo z novimi cilji, poslovnimi idejami ali predstavitvijo novih izdelkov in storitev. Glede na podatke na Omisli.si in analizo Google iskanj o tej temi, so grafični oblikovalci v Sloveniji najbolj iskani konec leta, v mesecu decembru. To je skladno s poslovnimi načrti podjetij, saj konec leta pripravijo vpogled za delovanje posla v preteklem letu. Prav tako pa se sestavijo poslovni načrti za novo leto, ki lahko vključuje posodobitev CGP.

Kaj podjetje pridobi z vrhunskim CGP-jem?

Področje CGP je zelo raznoliko in zajema številne elemente, s katerimi se podjetje pojavlja v medijih, na socialnih omrežjih in v poslovnem svetu. CGP odraža poslovanje podjetja, predstavlja njegovo vizijo delovanja in je dober odraz kulture, ki je zanj značilna. Če je CGP podjetja profesionalno oblikovan, podjetju omogoča visoko konkurenčnost in ugled, saj z urejeno podobo izstopate. Prav tako lahko podjetje pridobi večje število strank, če ima urejenih veliko elementov celostne grafične podobe. S promocijskim materialom si dela dobro reklamo, širi poznanstva in tako se veča tudi krog strank.

Prenova CGP: Kdaj se je pametno odločiti za redizajn oz. prenovo celostne grafične podobe?

Ste zaposleni v podjetju, v katerem je pred kratkim prišlo do menjave lastnika? Na tem mestu je smiselna prenova CGP. Nova celostna grafična podoba bo namreč podjetju dodala neke vrste nov začetek, ki bo okrepil njegovo podobo. Vsako podjetje bi po nekaj letih moralo osvežiti obstoječo CGP podjetja. Četudi ne gre za menjavo lastništva, lahko gre za osvežitev vizije podjetja, zagotovitev novih standardov poslovanja, vključitev novih ciljnih skupin ali povečanje dosega strank. Nova celostna grafična podoba je v tem primeru odličen začetek za doseganje novih ciljev podjetja. Prav tako je celostna grafična podoba lahko prenovljena v kolikor se vaše podjetje že več desetletij predstavlja z istim logotipom. To bo osvežilo delovanje podjetja in pokazalo strankam, da je podjetje aktivno in željno nadgradnje.

Zakaj je celostna grafična podoba tako pomembna?

Celostna grafična podoba podjetja mora biti premišljeno oblikovana. S kvalitetnim CGP se podjetje vizualno izrazi. Na podlagi CGP lahko potencialni naročniki dobijo vpogled v delovanje podjetja, zato je izjemno pomembno, kako se podjetje predstavi skozi svojo grafično podobo. Celostna grafična podoba vam prav tako omogoča, da na kreativen način izstopate in ste za potencialne stranke opazni. Korektna CGP, kamor sodijo tudi vse uradne poslovne listine, izraža profesionalnost podjetja, ki je za poslovanje s strankami in pridobivanje novih strank izjemno pomembno. Urejena celostna grafična podoba je obraz vašega podjetja, zato jo prepustite izkušenemu grafičnemu obiskovalcu.

Kdo potrebuje celostno grafično podobo?

Celostna grafična podoba je priporočljiva za vsako podjetje, ki želi svoje poslovanje čim bolj približati javnosti in si ustvariti prijetno javno podobo. Je prvi korak v procesu vzpostavitve dobrega poslovnega sistema podjetja. Dobra celostna grafična podoba podjetja odraža korekten in profesionalen odnos do strank, ki lahko pomeni le plus točke ob iskanju novih potencialnih naročnikov. Uspešnost podjetja je v veliki meri odvisna od njegove prepoznavnosti. To pa dosežemo z dobro medijsko podobo podjetja v javnosti. Preverite povprečne cene za grafično oblikovanje in izberite izvajalca, ki ima za vas najbolj ugodno ponudbo.

Kaj je dober in kaj je slab CGP?

Dobra celostna grafična podoba je kvalitetno dodelana, vključno z vsemi detajli in grafičnimi elementi. Potencialni naročniki si dober CGP podjetja zlahka zapomnijo, saj izstopa iz povprečja. Da pa vam uspe to doseči, je potrebno premišljeno grafično oblikovanje. Dovolite strokovnjakom iz tega področja, da vam svetujejo in pripravijo grafične ponudbe, ki jih bodo glede na vaše zahteve in želje dodelali. Dober CGP mora vključevati osnovne elemente kot so – logotip, slogan, žig, spletna stran, morebiten lik ali maskota, oziroma drug prepoznavni element.

Dober CGP bo strankam omogočil, da bodo takoj prepoznale vaše podjetje in njegovo poslovanje.

Prav tako je v okviru dobre CGP značilno, da se podjetje svojim (bodočim) strankam vedno predstavi na enak način. Če tudi je celostna grafična podoba prenovljena, ohrani določeno stopnjo enakosti s prvotno verzijo , da jo javnost lažje prepozna. Na primer ohranijo se enake barve (sprememba le v odtenkih), podobna pisava in tako dalje. Na ta način je podjetje lažje prepoznavno, kljub posodobitvam. Za slab CGP bi lahko rekli da ni prepoznaven, vpadljiv in inovativen. Kdor bo prišel v stik s celostno grafično podobo, ki je slabo izdelana, si po vsej verjetnosti ne bo zapomnil tega podjetja in njegovih storitev, oziroma ga to niti ne bo zanimalo.

Cena za grafično oblikovanje celostne grafične podobe?

Celostna grafična podoba, povprečne cene za grafično oblikovanje so lahko zelo različne. Predvsem je odvisno od tega, ali želite imeti urejene zgolj primarne elemente CGP, ali želite celovito urejenost grafične podobe, vključno s sekundarnimi elementi CGP.

Koliko stane celostna grafična podoba?

Urejena celostna grafična podoba je običajno večji strošek za podjetje, a je investicija, ki je vredna vsakega evra. Ker je CGP del poslovne strategije podjetja, je pomembno, da je dobro izdelana. Za celovit CGP podjetja običajno odštejejo od 500 € dalje. Seveda je cena odvisna od nadaljnje nadgradnje posameznih elementov in zahtevnosti izdelave, da je celostna grafična podoba skladna z vašimi željami. Cenik za grafično oblikovanje je odvisen od zahtevnosti celostne grafične podobe in elementov, ki jih ta vključuje.

Kaj najbolj vpliva na ceno CGP-ja?

Cena za kvalitetno CGP je najbolj odvisna od zahtevnosti izdelave, količine podrobnosti, ki jih grafična podoba vključuje. Prav tako je pomembno, ali gre zgolj za osnovne elemente, ali za nadgradnjo in razširjeno obliko celostne grafične podobe podjetja. Pri tem gre za število elementov, ki jih CGP vključuje. Pri tiskanih promocijskih materialih ključno vlogo igra tudi naklada. Sami določite, koliko materiala želite natisniti in ga uporabiti za reklamo. Več različnih elementov CGP boste izbrali, višja bo cena izvedbe. A celostna grafična podoba podjetja je vredna vsakršnih stroškov, saj vam bo omogočila večjo kvaliteto poslovanja in prepoznavnost.

CGP: Zakaj je celostna grafična podoba podjetja tako pomembna in kako bo dober grafični oblikovalec pomagal pri rasti vašega posla?

Se lotevate samostojnega posla in bi radi o celoviti podobi podjetja izvedeli kaj več? Ostanite z nami in preverite, na kaj morate biti še posebej pozorni, ko oblikujete prepoznavnost vašega podjetja. CGP je ključen del vzpona podjetja na trgu, saj vam omogoča, da se bo podjetje v medijih, širši družbi in med vašimi strankami pojavljalo z edinstvenimi grafičnimi oblikami. Izberite želeno barvo, pisavo, prepoznavni lik ali besedno zvezo, vaše zaščitno ime ali simbol, ki bo kar najbolj skladen z vašim podjetjem. Vse to predstavlja celostna grafična podoba vašega podjetja. Vam tovrstne storitve še niso najbolj poznane? Pa poglejmo, kaj je o tem potrebno vedeti…

cgp-celostna-graficna-podoba-cenik

Celostna grafična podoba za podjetja: Kaj je to CGP?

CGP je celovita oziroma celostna grafična podoba podjetja. Vsebuje osnovne elemente kot so logotip, slogan, barvno shemo podjetja in izbor ustrezne tipografije. Kjerkoli opazite izdelke, storitve ali ime tega podjetja, je prepoznavno po določenih grafičnih oblikah, barvah in motivih, ki so zanj značilni. CGP je zelo pomemben, saj poleg prepoznavnosti podjetju omogoča tudi njegovo edinstveno podobo, s pomočjo katere si podjetje uveljavlja svoje ime in poslovanje. Med sekundarne elemente CGP sodijo vizitka, žig in druge dopisne dokumentacije, kot tudi promocijski in reklamni materiali.

Izdelava logotipa (oblikovanje logotipa) ter slogana

Ko potencialne stranke pridejo v stik z vašim podjetjem, je prva stvar, ki jo opazijo, logotip podjetja. Po logotipu je podjetje najhitreje prepoznavno in ga lahko enostavno uporabite za vse vrste reklame. Zato je izjemno pomembno, da logotip odraža kar največ lastnosti vašega podjetja, oziroma ga kar najboljše opiše in predstavi na reprezentativen način. Cena za izdelavo logotipa je od 100 € dalje. Logotip velja kot glavni element v grafični podobi podjetja, ki skupaj s sloganom tvori celoto. Slogan služi kot opis izdelkov ali storitev podjetja, ki na reprezentativen in zanimiv način privabi potencialne stranke. To je po navadi besedilo, ki se poleg logotipa pojavlja na raznih reklamnih panojih in odraža lastnosti podjetja. Pomembno je, da je kratek, po možnosti speven oziroma rimajoč. Dovolite si biti kreativni.

Kot glavni element je logotip nujen, da je celostna grafična podoba takšna, kot mora biti. V kombinaciji s sloganom pa doseže še večji učinek.

Izdelava logotipa in slogana, ki sta pomembna sestavna dela CGP potekata postopoma. Omisli.si/oblikovalca in mu predstavite svoje okvirne želje, zahteve in delovanje podjetja oziroma s čim se ukvarjate. Izvajalec potem pripravi več idejnih predlogov, ki jih po vaših napotkih lahko še dodatno obdela in spremeni ter izpopolni.

Grafično oblikovanje in izdelava grafičnih elementov (npr. prepoznavni liki ali maskota)

Če ima podjetje dobro oblikovan CGP, je izdelava in oblikovanje promocijskih elementov poenostavljena. Prav tako se ob menjavi logotipa ali drugih grafičnih oblik izkaže, da ni potrebno veliko dela, da se logotip posodobi ali nadgradi. Številna podjetja so nam danes poznana ravno zaradi prepoznavnih likov oziroma maskot, ki jih zastopajo. Kvalitetno oblikovan lik se lahko pojavlja v javnosti in medijih in na tak način podjetju dela dobro reklamo. Pomembno je, da je izdelan glede na grafično podobo podjetja. Tako bo vsakdo ob stiku z določeno maskoto, to takoj umestil k pripadajoči blagovni znamki.

Izbor barv značilnih za podjetje (barvna shema podjetja)

Izbira barvne sheme podjetja je popolnoma odvisna od vaših želja in zahtev. Pri izbiri poskusite vključiti tiste, ki dobro ponazorijo vaše podjetje. Na primer, v kolikor gre za podjetje, ki se ukvarja z nasadi rastlin, bo reprezentativna barva po vsej verjetnosti zelena. Za barvno shemo podjetja lahko izberete tiste barve, ki so vam všeč in ki so na nek način povezane s podjetjem. Pri tem vam najbolj pomagajo značilnosti podjetja in vaša domišljija.

Barvna shema podjetja je prav tako eden od elementov, ki jih mora imeti celostna grafična podoba. Naj bo vaša izbira barv premišljena.

cgp-barvna-shema-podjetja

Izbor pisave podjetja (tipografija)

Zelo pomembno je, da je pisava, ki je uporabljena za slogan in logotip podjetja berljiva, pregledna in zanimiva. Izberete jo po želji, oblikovalec pa se potrudi, da vaše želje kar najbolj zadovolji in pisavo podjetja približa temu, kar želite. Grafični oblikovalec bo prilagodil velikost črk in razmaka med njimi, omogočil, da bo pisava čitljiva in berljiva. Le tako bo dobro služila svojemu namenu in pritegnila pozornost bralca. Seveda pa lahko med sabo tudi kombinirate različne vrste tipografij in za vsak posamezen element CGP uporabite drugačno tipografijo.

Oblikovanje žiga

Čeprav žig oziroma štampiljka podjetja danes ni več ključna za poslovanje podjetja, se veliko podjetij še vedno odloči za oblikovanje lastnega žiga. Po navadi ga uporabimo na vseh poslovnih listinah, dopisih, razpisih, pogodbah in drugih uradnih dokumentih. Izbira o uporabi žiga je povsem vaša. A bodite pozorni, v kolikor se odločite, da boste uporabljali žig, le ta mora biti prisoten na vseh dokumentih podjetja. To pomeni, da ga morate vedno imeti pri roki. Ločimo različne vrste in oblike žigov oziroma štampiljk. Žig je lahko črnobel, barven, možno pa je tudi, da vsebuje logotip podjetja. Z žigom potrdite uradne dokumente za poslovanje, zato mora vsebovati ime in naslov podjetja. Oblikovanje žiga ni zahtevno, je pa pomembno, da ga oblikujete potem, ko je podjetje že uradno registrirano s svojim imenom. Tako si preprečite dodatne stroške v primeru sprememb v imenu.

Oblikovanje vizitke podjetja (izdelava vizitk)

Vizitka podjetja je najbolj priročna stvar, s katero podjetje enostavno širi svoja poznanstva in stopa v stik z javnostjo. Kot lastnik podjetja imate vizitke vedno pri roki, zato je dobro, da so korektne in vzbudijo zanimanje. Zelo pomembno je, da vizitka vsebuje osnovne lastnosti podjetja, ter kontaktne podatke, preko katerih potencialne stranke lahko stopijo v stik s podjetjem. Da pa vizitika ni zgolj črno – bela in pusta, je priporočljivo, da jo obarvate z barvami podjetja in ji dodate logotip ali slogan podjetja. Upoštevajte nasvete za oblikovanje poslovne vizitke, da bo ta ne samo bolj zanimiva, ampak tudi še dodatno reprezentativna in skladna kot celostna grafična podoba podjetja.

Poslovne vizitke imejte vedno pri roki, da jih lahko razdelite potencialnim strankam na vsakem koraku.

poslovna-vizitka-cgp-cena-vizitke

Vizitka podjetja naj vsebuje vašo osebno noto, kar ji bo omogočilo, da bo unikatna in bo na prejemnika naredila vtis. Le tako si jo bo zapomnil in bo izstopala v množici morebitnih konkurenčnih poslovnih vizitk. Ključno je, da je izdelava vizitke prilagojena, da jo je lahko prebrati s prostim očesom. Prav tako mora biti pregledna in jasno sporočati dejavnost oziroma ponudbo vašega podjetja.

Oblikovanje dopisne dokumentacije, email podpisa in drugih poslovnih tiskovin

Za oblikovanje dopisne dokumentacije in drugih poslovnih listin preverite izbrane ponudbe na Omisli.si/tisk.

Oblikovanje računa / fakture podjetja

Podjetja, ki se ukvarjajo s prodajo izdelkov ali izvajanjem storitev, ki so plačljive, morajo za učinkovito poslovanje poskrbeti za kvalitetno izdane račune. Izdan račun mora vsebovati podatke o podjetju, ki je njegov izdajatelj. Osnovne podatke o prodajanem izdelku ali izvedeni storitvi, denarno vrednost obračunane storitve/produkta. Prav tako je pomembno, da je na računu naveden datum izdaje, ter pooblaščene osebe, ki zagotovo izražajo verodostojnost poslovnih podatkov. V kolikor želite, je na fakturi podjetja lahko naveden tudi logotip podjetja.

Dizajn dopisa podjetja

Oblikovanje različnih tiskovin je zahtevno delo, zato je pomembno, da ga prepustite sposobnemu grafičnemu obiskovalcu. Uradni dopis podjetja mora vsebovati naslov podjetja in ostale podatke o avtorju dopisa, kot tudi osnovne podatke prejemnika. Jasno mora biti viden tudi kraj in datum izdelave dopisa. V glavi dopisa so navedeni podatki o pošiljatelju, ki lahko vključujejo logotip in slogan podjetja. Dopis podjetja mora v svojem jedru opredeljevati namen, s katerim pišemo, ki sledu uradnemu nagovoru prejemnika. Na dopisu (običajno v nogi papirja) je žig vašega podjetja, poleg tipkanega podpisa pa obvezno tudi lastnoročni podpis lastnika podjetja. Večja podjetja običajno uporabljajo svoj fond grafične oblike dopisa, ki je tako lahko konkurenčen drugim podjetjem. Naj bo dopis vašega podjetja korekten, kreativen in naj pritegne bralca.

Dizajn kuvert podjetja (oblikovanje pisemske ovojnice)

Kako podjetje najbolj jasno izkaže svojo profesionalnost? Tako, da že pristopi k svojemu naročniku oziroma stranki s pisemsko ovojnico, ki je skrbno dizajnirana in jo prejemnik takoj lahko poveže z vašim podjetjem. Gre za to, da je na ovojnici jasno berljiv naslov in ime podjetja, logotip in/ali slogan, ter drugi prepoznavni liki podjetja. V kolikor uporabljate žig, je tudi tega priporočljivo dodati na pisemsko ovojnico podjetja. Z grafično podobo kuvert podjetja ne pretiravajte, dodajte le zadostno število elementov, da bo kuverta predstavljala vaše podjetje in bo pregledna. Seveda pa si lahko dovolite tudi večjo mero kreativnosti in na ovojnice dodate poljubno sliko ali motiv.

Oblikovanje papirja za beleženje

Papir za beleženje je ena od osnovnih listin, ki jih podjetje redno uporablja za poslovanje. Pisalni blok podjetja je lahko oblikovan po vaših željah. Lahko vključuje zgolj logotip ali slogan podjetja, ter ime. Lahko pa ga opremite z barvami podjetja, ali drugimi prepoznavnimi liki in motivi. Papir za beleženje ne samo, da ga uporabljate za delo, ampak ga lahko tudi razdelite naokoli kot reklamni material, ali promocijsko darilo na primer ob koncu leta. To je lahko odlična oblika reklame za vaše podjetje.

Oblikovanje reklamnega in promocijskega materiala

Poznamo različne oblike reklamnih in promocijskih izdelkov. Lahko gre za potisk vozil, izdelavo plakatov in letakov, katalogov, tisk na oblačila, tisk na embalažo in podobno.

Oblikovanje oglasov, plakatov in izdelava letakov

Tiskovine so tudi danes pomemben del vsakega podjetja. Služijo kot dober reklamni in promocijski material, saj se prejemniku bolj vtisnejo v spomin kot pa digitalni oglas, ki ga vidi v medijih. Oglasi ali letaki, ki jih prejemnik fizično lahko drži v roki, lahko nanj naredijo dodaten vtis, saj pridejo v stik z več čutili kot plakati. Ob množici reklamnih panojev se plakat podjetja hitro lahko izgubi, oziroma nima tolikšnega učinka na prejemnika. Bodite pozorni na izbor prave velikosti pisave za plakat. Je pa kljub temu dobra reklama, če se plakat podjetja pogosto pojavlja, saj se tako prejemniku hitreje vtisne v spomin. Kako oblikovati atraktiven plakat, ki pritegne pozornost mimoidočih? Oglasi, plakati in letaki podjetja morajo biti pregledni, zanimivi, skladni z barvo in tipografijo podjetja, predvsem pa kreativni in domiselni. Tako bodo najhitreje pritegnili čim večje število oseb.

Plakat je odličen način promocije vašega podjetja, saj je zelo opazen in pritegne mimoidoče.

Dizajn katalogov in brošur

Katalog ali brošura podjetja sta najenostavnejši in najbolj pregleden način kako javnosti predstaviti ponudbo izdelkov oziroma storitev podjetja. Pomembno je, da so katalogi in brošure unikatni, pregledni in pritegnejo vsakega, ki jih prelista. Lahko so različnih dimenzij, v izvedbi mehke ali trdne vezave. Pomembno je, da katalog ali brošura na najboljši način nagovori potrošnike. Opisi izdelkov naj bodo kratki in jedrnati, ter opremljeni z zanimivimi fotografijami.

Oblikovanje napisov in simbolov na vozilih ter označevalnih tablah

Pogosteje kot se grafična podoba podjetja pokaže v medijih in javnosti, boljša reklama in promocija je to za podjetje. Zelo učinkovit način je, da na vozila namestite napise oziroma simbole, povezane z vašim podjetjem. Tako vam bodo ob vožnji v različne kraje po Sloveniji (in tudi v tujini) delali kvalitetno reklamo, saj bodo z inovativnimi napisi in oznakami pritegnili pozornost. Učinkovito je tudi, da poleg simbolov podjetja dodate kontaktne podatke (e-mail ali telefonsko številko). Na tak način bodo ljudje enostavno stopili v stik z vami, ali pridobili več informacij o delovanju in ponudbi podjetja, ki jih zanima.

Oblikovanje zastav

Reklamno zastavo podjetja običajno zasledimo pred sedežem podjetja ali njegovih podružnic. Oblikovana je glede na logotip, slogan in barve podjetja, da kar najbolj odraža celostno grafično podobo podjetja. Zastava je izjemno dober reklamni material, saj je zaradi svoje velikosti opazna daleč naokoli, če pa je še zanimiva, bo pritegnila dodatno pozornost.

Oblikovanje delovnih oblek

Podjetja, ki se ukvarjajo s proizvodnjo kakršnihkoli izdelkov, običajno svojim zaposlenim omogočijo nakup delovnih oblek. Te ne samo, da delavcem zagotovijo zaščito na delovnem mestu, ampak jim omogočijo, da se še dodatno počutijo kot del skupnosti in to ponesejo tudi izven okvirjev podjetja. Oblikovanje delovnih oblek je povsem prilagojeno vašim zahtevam in željam. Običajno so obleke standardnih modelov, prilagojene aktivnosti podjetja in vsaj na enem mestu vsebujejo naziv podjetja.

Spletno oblikovanje / oblikovanje spletne strani (dizajn spletke)

Večina podjetij danes ima oblikovano svojo spletno stran. Pomembno je, da je oblikovana profesionalno, dovolj pregledna in zanimiva, da pritegne vsakega obiskovalca. Naj bo spletna stran podjetja živa, pestra in privlačna. Omogočite obiskovalcem, da dostopajo do maksimalne količine informacij o delovanju, storitvah in ponudbi vašega podjetja. Vsebina spletne strani naj bo premišljena in jedrnata. Kontaktni podatki podjetja morajo biti na vidnem mestu. Priporočljivo je, da je spletna stran obarvana z barvami, značilnimi za podjetje. Vključuje naj logotip in slogan, ter vse ostale elemente, ki jih zajema celostna grafična podoba podjetja. V kolikor imate maskoto/lik podjetja, je/ga ne pozabite vkljlučiti. Izkušeni svetovalci vam bodo znali pomagati pri vzpostavitvi kvalitetnega spletnega poslovanja, vključno z vzpostavitvijo delujoče spletne trgovine, v kolikor jo želite. Zapomnite si: Vsak obiskovalec je lahko vaša potencialna stranka, zato poskrbite, da spletna stran vašega podjetja prepriča vsakogar.

Polepitev vozila z reklamo podjetja

Reklamiranje storitev in izdelkov je v množici ponudnikov danes še kako pomembno. En način kako podjetje lahko stopi v stik z javnostjo je polepitev vozila z reklamo podjetja. V kolikor poslovanje od vas zahteva, da preživite veliko časa v avtomobilu zaradi službenih ali zasebnih opravkov, je to lahko dobro izkoriščen čas za promocijo vašega podjetja. Več ljudi kot bo srečalo vozilo z reklamo podjetja na cestah, večja možnost je to za vas, da pridobite nove stranke oziroma postanete javnosti bolj poznani. Večina strank raje sodeluje s podjetjem, ki jim je poznano in ki ima dobro reklamo.

Ko se odločite za prenovo ali obnovo celostne grafične podobe, ne pozabite na spremembo logotipa. Bodite pozorni, da ga prenovite do te mere, da je podjetje še vedno prepoznavno po njem, a ima vseeno svež videz.

Nasveti za grafično oblikovanje

Pomagali vam bomo poiskati primernega grafičnega oblikovalca za vaše potrebe

Kaj menijo stranke, kot ste vi?

Ocenjeni ponudniki / izvajalci / grafični oblikovalci

Hitri dogovor, hitro narejeni izdelki, odlična kvaliteta.

Komunikativna oblikovalka, ki svoje delo opravi profesionalno in kakovostno.
Pri realizaciji ideje je potrpežljiva, vztrajna in delovna. Vseskozi razvoja izdelkov je prijazna in na vsako novo sugestijo glede sprememb in dopolnitev reagira strokovno in hitro.

Prijaznost, vodenje skozi postopek in strokovnost.

Odlični so.

Zelo zadovoljen s kvaliteto majic, priporočam.

  • Društvo M. je ocenil/a grafičnega oblikovalca Cre8 26. Avg. 2023
  • Preverjena ocena

Odlična izvedba v zelo kratkem času!

Je izjemno profesionalna, strokovna in odzivna. Ima zelo dobre ideje in konceptualne rešitve. Priporočam vsem, ki želijo imeti vrhunsko storitev.

  • Miodrag S. je ocenil/a grafičnega oblikovalca Cre8 18. Avg. 2023
  • Preverjena ocena

Vse v redu,od odzivnosti do kvalitete izvedenog dela.Preporucujem vsem.

Super zadovoljna, fanta sta odlična, priporočam!

odlično, vec kot smo pričakovali. Res priporočam vsem

  • Erik I. je ocenil/a grafičnega oblikovalca Cre8 18. Jul. 2023
  • Preverjena ocena

Hitri,prijazni,kvalitetni izdelki.

Strokovno znanje odlično. Hiter odziv in dogovor, izjemna cena, super nasveti in pomoč. Priporočam.

Hitro in kvalitetno.

Nad vsemi pričakovanji! Snemanje in fotografiranje celotnega poročnega dne, izjemne slike in še boljši filmski posnetek - definitivno priporočam vsem! :)

  • Roman B. je ocenil/a grafičnega oblikovalca Spletni Genij 21. Maj. 2023
  • Preverjena ocena

Odlična komunikacija, zna prisluhniti stranki in tudi uresniči želje.

Zelo sva zadovoljna s snemanjem poroke in končnim izdelkom. Snemalca sta bila dva, na lokacijo sta prišla še veliko pred nami, bila sta praktično neopazna in zelo prilagodljiva. Oba sta bila zelo prijazna, profesionalna in sta nama bila dostikrat v veliko pomoč. Zelo priporočam!

Hitro naredi, pošteno obračuna ure dela, dober editing, vrhunska snemalna oprema - specialni droni in kamere itd.

  • Društvo P. je ocenil/a grafičnega oblikovalca Spletni Genij 18. Apr. 2023
  • Preverjena ocena

Vsi dogovori so potekali preko telefonskega pogovora in e-pošte. Vse narejeno kot je bilo dogovorjeno, tudi časovno. Prav vsako, zgoraj navedeno, postavko za ocenjevanje lahko pohvalim: prijaznost, ceno, kvaliteto, hitrost in odzivnost. Pripravljeni pomagati tudi kasneje.

Žan in njegova ekipa so super! Poleg zares lepega pred poročnega fotografiranja in snemanja celotne poroke smo se tudi odlično imeli :)

Ugodno snemanje na zelo profesionalnem, filmskem nivoju - priporočam vsem naprej! Poskrbeli za vse, od A do Ž! 🙂

Izredno sposoben izvajalec, komunikacije glede zahtev posla se je razvila hitro in zelo efiksno z nekaj izmenjav sporocil preko potrala omisli. Izvajalec je zelo dobro razumel moje zahteve, ki sva jih nato hitro uskladila z dodatnimi informacijami. Posel se sicer ni zakljucen, sva na tocki da sem sprejel izvajalcevo ponudbo, vendar do te tocke vse top top.

Čudovito posneta poroka. Sploh nismo pričakovali tak nivo končnega izdelka, zares filmsko, polno čustev in definitivno zdaj moj najljubši film 😁

Vrhunska storitev, svetovanje, odzivnost ter konkurenčna cena. Priporočam vsem, ki potrebujejo to storitev.

Enkratna odzivnost, hvala za super projekt. Lp, Klara

Izvrstna zasnova, oblikovanje in izvedba, vsekakor priporočam.

Super je ! Brez pripomb! So zelo izvirni pri svojem delu.

Spletna stran je izjemno privlačna, funkcionalna in enostavna za uporabo. Izdelovalec je izkazal visoko strokovnost, kreativnost ter izpolnil vse vaše zahteve in pričakovanja glede spletne strani.

Hitra izvedba od dogovora do realizacije. Dobre ideje pri začetnem oblikovanju. Izjemna hitrost delovanja strani. Izvrstna cena.

Z video produkcijo Cheelot sem zelo zadovoljen. So zelo odzivni in fleksibilni , pristop pa profesionalen. Tudi sam koncni izdelek je presegel pričakovanja tako po kvaliteti kot tudi cenovni ugodnosti in bi jih definitivno priporocil tudi ostalim ki želijo imeti posnetke na popolnoma novem nivoju.

Zelo korektni, vse kar smo se zmenili je bilo OK, zelo hitro odzivni, z veseljem bom tudi v bodoče z njimi sodeloval.....lp Marko

Prijazno osebje ugodna cena narejeno do datuma kvaliteta tudi
skratka brez pripomb
Zelo priporočam

Neli je oblikovala celostno grafično podobo za našo prepoznavno blagovno znamko stenskih žepkov za rastline Florideja GreenUp.
Ustvarila je tudi spletno stran, ki je bila vizualno privlačna in hkrati pregledna, da je na enostaven način obiskovalcem predstavila prednosti vertikalnih vrtov.
Neli je profesionalna, z njo je enostavno delati in je izredno odzivna.
Zelo priporočam!

Pri Nelijinem pristopu mi je bilo zelo všeč, da nam je zastavila vrsto vprašanj in nam pomagala priti do bistva naše organizacije in zagotoviti jasnost. Za naše centre otrok in najstnikov je oblikovala logotipe in poskrbela za to, da je imel vsak oddelek unikaten znak ter bil hkrati prepoznaven del celotne skupine vseh centrov. Neli priporočam zaradi kvalitete njenega dela, odzivnosti, in sposobnosti, da uresniči cilje svoje stranke.

Hvala!

Profesionalni, hitri, ugodni in več kot odlično opravljena storitev.

I really enjoyed working with Neli. She is very structured in her approach. I especially liked that she ensured an hollostic understand for the task, consulting to make sure the outcome met my briefing.

Neli je prijazna punca s profesionalnim pristopom in odnosom do dela. Pomagala je maksimalno in se držala dogovorov. Z izdelkom sem zelo zadovoljen. Verjamem, da bova sodelovala tudi vnaprej. Maksimalno priporočam vsem. Go Neli!!!

  • Katja P. je ocenil/a grafičnega oblikovalca Spletni Genij 20. Jan. 2023
  • Preverjena ocena

Hitri in strokovni

Žana poznam že več let. Všeč mi je njegova doslednost, natančnost, inovativnost, vesten in celovit pristop k delu.
Ne bo vam žal sodelovanja z njim. Priporočam.

Snemali smo videospot. Izdelek je nastal odličen. Enkraten "moving" kamere.

Hitra in kakovostna izvedba.

Pri takih storitvah je zelo težko razbrati želje naročnima, sploh, če ta nima izkušenj. Gospa Janja je takoj razumela kaj želim in mi pripravila štiri variante, vse Top, prva pa je bila "ljubezen na prvi pogled". Pohvalim lahko njeno odzivnost, strokovni odnos, prijaznost in končni izdelek.
Toplo priporočam. Hvala ❤️❤️

Zan najde odlicno konceptualno resitev. kakovost je odlicna. Cenovno je 2 x cenejsi od drugih produkcijskih his za enako storitev

S ponudnikom sem zelo zadovoljen saj se povsem prilagofi potrebam stranke.

Zelo profesionalno

Vse narejeno kot smo zahtevali in seveda v dogovorjenem roku.
Super ekipa!
Hvala Cheelot

Kvaliteten izdelek, prijazno osebje...

Pogovor teče, predlogi in usklajevanje super. Brez pripomb.

Profesionalno opravljeno delo.

Vse ok... v roku in po dogovorjeni ceni... kvalitetno

vse ok...........................

Dal po sredini avta mustang črte gloss črne barve narejeno profesionalno perfektno v nulo... Poceni, da ne moreš verjeti pa še nadomesni avto dobiš zelo zelo zadovoljen vrnu se bom spet kaj narediti...

top odziv ter ponudba

Vse je potekalo kot po maslu,prijazni fantje,lepo narejeno.
Zelo priporočam

Janja je zelo hitro odzivna in bo hitro naredila vse popravke. Ima super ideje in sva na koncu našle odličen logo zame.
Še enkrat hvala za tvoj trud in čas.

Visoka kakovost in hiter odziv

Hitra izdelava po željah

Izdelal nalepko po lastni slikovni predlogi.

Super nalepke

Vselej narejeno v dogovorjenem roku, kvalitetni izdelki, cenovno ugodno, prilagodljivi vsem željam/potrebam stranke.

Vse je bilo super

Odlična odzivnost, prijaznost in ustrežljivost.

Vse je bilo odlicno od dogovarjanja do koncnega produkta. Absolutno priporocam!

hitro sem dobila ponudbo, vendar sem se vseeno odločila za drugo, ker mi je bilo oblikovano bližje. sicer pa lahko samo pohvalim pripravljenost sodelovanja, zelo hitro sem prejela ponudbo in predlog. hvala

hitro sva se zmenili

Janja je svoje delo opravila odlično! Vedno je bila dosegljiva na telefon in hitro se je odzivala na maile. S pomočjo njenih bogatih izkušenj in talenta sva prišli do logotipa, ki me najbolje predstavlja. Z njenim delom sem zelo zadovoljna in priporočam jo vsem, ki si želijo kvalitetnega izdelka in dolgoročnega sodelovanja.

Priporočam Janjo, upošteva predloge, predlaga boljše predloge in svetuje, skratka jaz sem izjemno zadovoljna z njenim delom. Če želite res lep izdelek se obrnite nanjo.

Pozdravljeni, Janjo priporočam za osebnega dizajnerja, saj je ta 100% naklonjena, hitro odzivna in zelo pozitivna oseba. Storitev za ceno pa je zelo primerna! Vsem ki iščete zaupnega in odgovornega dizajnerja svetujem Janjo! lp

Kako deluje Omisli.si?

Povejte nam, kaj iščete

Ko potrebujete storitev, pošljite povpraševanje, ki ga posredujemo lokalnim ponudnikom, ki jim zaupamo.

Prejmite ponudbe

Kmalu boste prejeli ponudbe kvalificiranih ponudnikov, ki so na voljo.

Vi izberete najboljšega

S pomočjo prispelih ponudb, mnenj preteklih strank in svetovalca Omisli.si izberite vam najboljšega ponudnika.

Ste ponudnik? Vpišite se brezplačno!

Iščete delo in si želite več zaslužka?
Včlanite se v največji posredovalnik povpraševanj in ponudb v Sloveniji.
Brezplačen vpis, zato pohitite z registracijo.