Kako vam lahko grafično oblikovanje pomaga pri prodaji?

ocena bralcev
5 od 2

Pogovarjali smo se z uveljavljeno modno in grafično oblikovalko Neli Štrukelj. Z njeno pomočjo lahko ustvarite prepričljive vizualne podobe, ki bodo nagovorile vašo ciljno skupino in vzbudile zanimanje za vašo blagovno znamko. V tem intervjuju bomo torej izvedeli, kako vam lahko grafično oblikovanje pomaga pri učinkovitejši prodaji.

Stopite v stik s priznano grafično oblikovalko, Neli Štrukelj.

1. Pozdravljena Neli! V Sloveniji ste ena izmed najbolj znanih modnih oblikovalk. Zaupajte nam, kako lahko grafični oblikovalec pomaga podjetju do boljše prodaje?

Pozdravljeni!
Grafično oblikovanje je naložba v vaše podjetje. Vizualna podoba vaših izdelkov, storitev ali promocijskega materiala je prvi stik vašega podjetja s strankami. Nekakovostno oblikovanje lahko na potencialne stranke naredi slab vtis, kar dolgoročno vpliva na vaš dobiček.

Raziskava družbe McKinsey&Company, o poslovni vrednosti oblikovanja, je ugotovila močno korelacijo med podjetji z visokim indeksom oblikovanja (MDI) in vrhunsko poslovno uspešnostjo. Vodilni v oblikovanju so imeli za 32% večjo rast prihodkov in za 56% večje donose delničarjem v primerjavi s tekmeci v panogi. Paradigma »vrhunsko oblikovanje, vrhunska uspešnost« velja za vse panoge. Trg (uporabniki/kupci) nesorazmerno bolj nagrajujejo znamke z dobro oblikovalsko prakso.

Izkušen grafični oblikovalec vam lahko pomaga pripraviti kampanjo, ki bo pritegnila vaše ciljno občinstvo in v njem vzbudila željo po branju vašega sporočila. S tem se poveča število konverzij. Dobro oblikovanje zagotavlja vaši znamki tudi večjo prepoznavnost, učinkovitejšo komunikacijo in večjo verodostojnost. Gre za bistvene elemente na področju povečanja prodaje in prihodkov v organizaciji.

“Zaradi vse večje svetovne konkurence, močnega pritiska za uspešno lansiranje izdelkov in večjega povpraševanja strank po boljši uporabniški izkušnji, je kakovostno oblikovanje postalo pomembnejše kot kdajkoli prej.” navaja poročilo NEA. Ob tem navaja statistiko revije Forbes, da vsak dolar, vložen v oblikovanje uporabniške izkušnje, prinese 100 dolarjev donosa.

ZMAI EMAIL MARKETING FUNNEL CAMPAIGN by Neli Štrukelj.
Email kampanja za blagovno znamko modnih dodatkov ZMAI, ki je povečala prodajo za 65%.

2. Danes je na spletu na voljo veliko brezplačnih orodij za oblikovanje. Zakaj podjetje (sploh) potrebuje grafičnega oblikovalca?

Res je, na spletu je na voljo veliko brezplačnih orodij za oblikovanje. Z njimi je mogoče hitro ustvariti grafike na podlagi izbrane predloge vendar so rezultati temu primerno predvidljivi, klišejski in generični. Enake grafike uporablja še stotine drugih znamk. To je podobno, kot če bi odprli restavracijo, v kateri bi za kosilo ponujali pogrete Knorr juhe.????

Trg je zelo zasičen, zato je pomembno, da vašemu podjetju zagotovite vidnost in prepoznavnost. Ko grafični oblikovalec ustvari unikaten dizajn samo za vaše podjetje, pomaga vaši blagovni znamki, da izstopa iz množice. Edinstvena in inovativna grafična podoba bo vaše stranke in naročnike navdušila in zagotovila, da si vas bodo zapomnili ter vam zaupali. Dobro in izvirno oblikovanje govori o tem, da je vaše podjetje strokovno, ima vizijo in je vredno zaupanja.

Oblikovanje spletne strani: ZMAI accessories - RESPONSIVE WEBSITE DESIGN by Neli Štrukelj.
Oblikovanje celostne grafične podobe in odzivne spletne strani za blagovno znamko modnih dodatkov ZMAI.

3. Kako lahko oblikovanje pomaga izboljšati imidž, ugled in prepoznavnost vašega podjetja?

Na voljo imate le nekaj sekund, da pritegnete pozornost potencialne stranke in jo prepričate, da kupi vaše izdelke ali storitve. Dobro oblikovana oglasna sporočila povečajo možnost, da bo vaše podjetje izstopalo in bo opaženo.

Vaša podoba mora stranki sporočati, da ste zanesljivo podjetje, vredno zaupanja. Pomembno je tudi, da je podoba prilagojena vaši ciljni skupini, saj boste le tako lahko dosegli učinkovite prodajne rezultate. Način, kako nagovarjate potencialne stranke, je ključen za vaš uspeh.

Večina strank kupuje iste izdelke in storitve, ker se poistovetijo z osebnostjo blagovne znamke. Dober grafični oblikovalec vam lahko pomaga ustvariti zasnove, ki v tako majhni stvari, kot je logotip, sporočajo veliko o vrednotah vašega podjetja in ciljnem občinstvu.

DP ORGANIC LAB BRAND IDENTITY by Neli Štrukelj.
Oblikovanje logotipa ter embalaže za kozmetiko DP Organic Lab.

4. Kako lahko oblikovanje vpliva na učinkovitost (prodaje) na vaši spletni strani?

Namen zasnove (UX) spletnega mesta je vašo stranko popeljati po poti, ki na koncu pripelje do konverzije. Vizualna podoba (UI) spletne strani pa medtem poskrbi za profesionalen in vizualno prijeten izgled. Oba elementa sta ključna za uspeh vaše spletne strani.

Če se boste osredotočili le na UX, bo to privedlo do dolgočasne spletne strani, ki ne bo ustvarila zavzetosti, ki jo potrebujete pri obiskovalcih. V primeru, da se osredotočite le na privlačno vizualno podobo (UI), ki ne upošteva uporabnosti, bo to škodovalo SEO vašega spletnega mesta.

Dober grafični (UX/UI) oblikovalec lahko poveča vaše prihodke z ustvarjanjem uporabniku prijazne in privlačne spletne strani. Prilagojeni grafični elementi pomagajo izboljšati navigacijsko izkušnjo za uporabnike. Dobra grafika ima velik vpliv na stranke in pomaga pri konverzijah. Poleg tega uporabniki ob ogledu takšnih prijetnih elementov doživijo estetski užitek in se zato vedno znova vračajo na vaše spletno mesto.

WEB PAGE & NEWSLETTER DESIGN FOR MULTIDESIGNER STORE by Neli Štrukelj.
Oblikovanje odzivne spletne strani za zadrugo slovenskih oblikovalcev Zoofa.

5. V čem se razlikujete od drugih ponudnikov grafičnega oblikovanja?

Kot oblikovalka imam več kot 10 let zelo raznovrstnih izkušenj na področju mode in vizualnega oblikovanja. Ustanovila sem tudi dve modni podjetji, zato poznam vsak korak v procesu ustvarjanja prepoznavne blagovne znamke. Kot podjetnica razumem izzive s katerimi se soočajo mala in srednje velika podjetja ter poznam načine, kako z omejenimi sredstvi dosegati zavidljive rezultate.

Pridobila sem številne izkušnje iz tujine, tako pri predstavitvi svojih znamk na tujih trgih kot tudi pri delu za uveljavljena tuja podjetja kot so Zalando, MarcO’Polo in Adidas. V Nemčiji sem se dodatno izobrazila na področju oblikovanja uporabniške izkušnje in vmesnikov (UX/UI design). To znanje mi pomaga pri oblikovanju bolj privlačnih, sodobnih, funkcionalnih in učinkovitih spletnih strani in aplikacij. Imam tudi certifikat s področja digitalnega marketinga, ki mi omogoča ustvarjanje uspešnih promocijskih kampanj, ki stranki prinesejo bolj učinkovite prodajne rezultate.

Grafično oblikovanje aplikacije in mobilne spletne trgovine by Neli Štrukelj.
Oblikovanje aplikacije za hipnozo in dobro počutje ter mobilne spletne trgovine za znamko ZMAI.







ocena bralcev
5 od 2