fb

Računovodstvo

Iščete računovodstvo? Hitro povprašajte vse preverjene računovodske servise za računovodstvo ter pridobite cene in ponudbe.

brezplačno
304.585
povpraševanj strank
11.097
ponudnikov storitev

Preverjeni ponudniki za računovodske storitve

Preverjeni računovodski servisi
BIROKRAT IT d.o.o. - Logotip
BIROKRAT IT d.o.o.
5,0
(1)
Razvoj in programiranje · Računovodske storitve · Poslovni programi
Prihranite čas in pridobite brezplačno ponudbo od tega ponudnika.
Sodobne poslovno informacijske rešitve ZA VAŠE PODJETJE.
Preverjeni ponudnik Izbran že 2 krat

Opis

V podjetju Birokrat IT d.o.o. se ukvarjamo z razvojem in prodajo programske opreme. Ponujamo sodobne poslovno informacijske rešitve za podjetja, samostojne podjetnike, društva, javne zavode, hotelsko-turistične objekte, trgovine, gostinske lokale ipd..

Osnovni izdelek našega podjetja je programski paket Birokrat, s katerim si boste olajšali delo in prihranili čas pri obveznih in nepriljubljenih opravilih kot so izdelava računov, obračun potnih nalogov, izpolnjevanje raznih zakonsko predpisanih obrazcev in podobno. Na voljo vam je več različic, tako da lahko funkcionalnost programa prilagodite svojim željam in potrebam.

Izdelki in storitve, ki jih nudimo:

Računovodstvo v oblaku

Davčna blagajna na ključ (za Android, desktop, Windows...)

Programi Birokrat:

Birokrat: Birokrat je program za vodenje knjigovodstva - poslovanja, skladišča, glavne knjige oz. računovodstva.

Birokrat POS: Birokrat POS je en izmed modulov programa Birokrat. Birokrat POS je program za vodenje maloprodajne trgovine, gostinskega lokala.

Birokrat ANDROID: Najpreprostejša rešitev za pametne telefone in tablice, ki delujejo na os Android

DAVČNE BLAGAJNE: Rešitev za davčne blagajne za os MS Windows in za Android,

Hotelir: Hotelir je program za vodenje hotelsko turističnega objekta.

Birokrat elShop: Spletna trgovina samostojno ali v povezavi s programom Birokrat

Prireditelj - prodaja vstopnic: Prireditelj je program za organizacija prireditev, prodajo kart, ...

Receptor: Receptor je program za vodenje izobraževalnih, športnih, kulturnih dejavnosti z evidenco članstva.

Brezplačni program Računi in potni nalogi: Program za izdajo računov in obračun potnih nalogov.

Mobilna prodaja, Čitalci, Inventure: Prenosne terminale/čitalce črtne kode lahko uporabljate za prodajo na terenu.

Izdelava poslovnih aplikacij po naročilu: Vaši procesi bodo enostavnejši, bolj definirani in časovno hitrejši kot kadarkoli prej.

O nas: Vsa naša programska oprema je plod lastnega razvoja. Naše več kot 25 letne izkušnje so zagotovilo za odlično rešitev. Trenutno naše poslovno-informacijske rešitve uporabljajo več kot 14.000 uporabnikov po celi Sloveniji.

Poslovno informacijske rešitve: Veleprodaja, Maloprodaja, Storitve, Računovodstvo, Proizvodnja, Gostinstvo, Turizem, Hotelirstvo, Ticketing, Internetna trgovina, Izdelava internetnih strani – CMS sistem

Naše rešitve uporablja že več kot 14.000 uporabnikov. Skupaj s poslovnimi partnerji uporabnikom naših programskih orodij zagotavljamo hiter servis in strokovno pomoč po vsej Sloveniji.

Reference

Vse reference in mnenja uporabnikov najdete na povezavi: http://www.birokrat.si/izjave-uporabnikov/

Kako smo drugačni

Uvrščamo se med 6 največjih slovenskih razvojnih ponudnikov programske opreme. Leta 1997 smo pridobili naziv Microsoft Independent Software Developer, štiri leta smo izpolnjevali Microsoftove zahteve za pridobitev statusa Microsoft Certified Solution Provider, v letu 2001 smo pridobili naziv Microsoft Certified Partner in ga v letu 2007 oplemenitili v Microsoft Gold Certified Partner.

Kakovost našega poslovanja potjujejo tudi nazivi: Microsoft Small Business Specialist, kompetence Information Worker Solutions Competency in Networking Infrastructure Solutions Competency.

Kontakt
Pokliči
Spletna stran
http://www.birokrat.si
Storitve
Razvoj in programiranje (Izdelava spletne strani (Wordpress, Wix, Weebly, Joomla), Spletno programiranje po meri (Java, Pyhton, PHP, JavaScript, HTML, CSS, SQL, Django), Izdelava spletnih trgovin (Shopify, Magento, OpenCart, WooCommerce)), Računovodske storitve, Poslovni programi (CRM program / ERP sistem, Računovodski program in obračun plač, Potni nalogi, plačilni in delovni nalogi, Davčna blagajna in POS, Inventura, vodenje zalog in popis, Materialno poslovanje / skladišča / proizvodnja, Program za izdajo računov)
Lokacija
Ljubljana
Storitve opravljamo po celotni Sloveniji:
Ajdovščina, Ankaran, Apače, Beltinci, Benedikt, Bistrica ob Sotli, Bled, Borovnica, Bovec, Braslovče, Brežice, Cankova, Celje, Cerklje na Gorenjskem, Cerknica, Cerkno, Cerkvenjak, Cirkulane, Črenšovci, Črna na Koroškem, Črnomelj, Destrnik, Divača, Dobrna, Dobrovnik, Dol pri Ljubljani, Dolenjske Toplice, Domžale, Dornava, Dravograd, Gorišnica, Gornja Radgona, Gornji Grad, Grad, Grosuplje, Hodoš, Horjul, Hrastnik, Idrija, Ig, Ilirska Bistrica, Ivančna Gorica, Izola, Jesenice, Juršinci, Kamnik, Kidričevo, Kobarid, Kobilje, Komen, Komenda, Koper, Kostanjevica na Krki, Kostel, Kozje, Kočevje, Kranj, Kranjska Gora, Križevci, Krško, Kuzma, Laško, Lenart v Slovenskih goricah, Lendava, Litija, Ljubljana, Ljutomer, Logatec, Lovrenc na Pohorju, Luče, Majšperk, Makole, Maribor, Markovci, Medvode, Mengeš, Metlika, Mežica, Miklavž na Dravskem polju, Mirna, Mirna Peč, Mislinja, Moravske Toplice, Moravče, Mozirje, Murska Sobota, Muta, Naklo, Nazarje, Nova Gorica, Novo mesto, Odranci, Oplotnica, Ormož, Osilnica, Pesnica, Piran, Pivka, Podlehnik, Podvelka, Podčetrtek, Poljčane, Polzela, Postojna, Prebold, Preddvor, Prevalje, Ptuj, Puconci, Radenci, Radeče, Radlje ob Dravi, Radovljica, Ravne na Koroškem, Razkrižje, Rečica ob Savinji, Ribnica, Ribnica na Pohorju, Rogatec, Rogaška Slatina, Rogašovci, Ruše, Selnica ob Dravi, Semič, Sevnica, Sežana, Slovenj Gradec, Slovenska Bistrica, Slovenske Konjice, Sodražica, Solčava, Središče ob Dravi, Starše, Straža, Sveti Jurij ob Ščavnici, Sveti Tomaž, Šalovci, Šempeter pri Gorici, Šentjernej, Šentjur, Šentrupert, Šenčur, Škocjan, Škofja Loka, Škofljica, Šmarje pri Jelšah, Šmarješke Toplice, Šmartno ob Paki, Šmartno pri Litiji, Šoštanj, Štore, Tabor, Tišina, Tolmin, Trbovlje, Trebnje, Trnovska vas, Trzin, Tržič, Turnišče, Velenje, Velika Polana, Velike Lašče, Veržej, Videm, Vipava, Vitanje, Višnja Gora, Vodice, Vojnik, Vransko, Vrhnika, Vuzenica, Zagorje ob Savi, Zavrč, Zreče, Žalec, Železniki, Žetale, Žiri, Žirovnica, Žužemberk
Prihranite čas in pridobite brezplačno ponudbo od tega ponudnika.
Ocene
Ocena: 5,0 od 1 uporabnika.
Prijaznost:
[5,0]
Razmerje cena/kvaliteta:
[5,0]
Kvaliteta storitve:
[5,0]
Hitrost in odzivnost:
[5,0]
  • Ramiz M. 02. Dec. 2022

Uslišal so moje želje

Ocenite tega ponudnika
0
Izbrali ste 0 ponudnikov (počisti). Izberete jih lahko še več, ali pa... ...pošljite povpraševanje takoj

TOP 10 izbor najboljši ponudniki za računovodske storitve je narejen na podlagi ocen preteklih strank in preko 43 drugih dejavnikov kvalitete, ki vplivajo na Omisli.si rang za leto 2024. Seznam osvežimo vsak dan.

Če poznate ponudnika za računovodske storitve in menite, da manjka na seznamu, mu posredujte to povezavo.

Pogosta vprašanja za računovodske storitve

Kaj zajema knjigovodstvo?

Knjigovodstvo je nujno, saj podjetniku pomaga, da je na tekočem s svojim poslovanjem, sredstvi in obveznostmi.

Gre za vodenje poslovnih knjig in evidenc, knjiženje dogodkov (npr. mesečni iztržki, fakture), knjiženje bančnih izpiskov, obračun potnih nalogov, ipd., za katere običajno skrbi računovodski servis.

Kaj vse zajema celovita računovodska storitev?

Vsak računovodski servis ima drugačno ponudbo, a celovita računovodska storitev najpogosteje zajema: vodenje računovodstva, poročanje, davčne obračune in svetovanje.

Vodenje računovodstva zajema evidentiranje poslovnih dogodkov, vodenje registra osnovnih sredstev, pomoč pri vodenju in usklajevanju pomožnih knjig z glavno knjigo, vodenje davčnih evidenc, svetovanje glede zakonodaje in razumevanja računovodskih usmeritev ter podporo stranke.

Poročanje vključuje predvsem računovodske izkaze in poročila na podlagi poslovnih knjig. Primeri poročil: za management, za državno statistiko, AJPES, banke, ipd. Zajeta je tudi izdelava letnih izkazov (npr. bilanca stanja, poslovni izid, denarni tokovi, ipd.).

Davčni obračuni vključujejo obračun DDV in ostalih davkov, vodenje davčnih knjig in evidenc skladno s predpisi, izdelavo davčnih napovedi, obračun davčnih odtegljajev in pomoč pri uveljavljanju ugodnosti.

Svetovanje zajema pregled in nadzor poslovnih in davčnih knjig, kontrolo skladnosti knjigovodstva z zakonodajo, svetovanje pri organizaciji računovodstva, financ in pri sprejemanju poslovnih odločitev.

Kaj so davčni obračuni?

Gre za vodenje davčnih evidenc, pripravo DDV obračunov, pripravo obračuna davka od dohodkov pravnih oseb, dohodnine, ipd. Brez pravilnih in pravočasnih davčnih obračunov poslovanje ni zakonito.

Kaj so računovodski izkazi?

Računovodski izkazi zajemajo zaključne račune za AJPES, izdelavo računovodskih izkazov ter drugih izkazov za potrebe poslovodstva.

Po navadi se izdelujejo ob koncu leta ali med poslovnim letom ter podjetniku omogočajo točen vpogled v njegov finančni položaj, spremembe le-tega in uspešnost podjetja.

Kaj zajemata priprava poročil in obračun plač?

Priprava poročil je pomembna za nadaljnjo načrtovanje in poslovanje. Gre za poročila bankam in drugim institucijam, pripravo poročil za poslovodstvo in pripravo ostalih predpisanih poročil oz. prijav in davčnih napovedi.

Obračun plač je lahko zelo zahteven zaradi  nenehnih sprememb zakonodaje. Zajema obračun mezd, obračun podjemnih pogodb in avtorskih honorarjev ter obračun socialnih prispevkov.

Kaj zajema obračun plač in socialnih prispevkov?

Obračun plač običajno zajema mesečni obračun plač, regresa, letnih nagrad (božičnice, ipd.), dodatkov, najemnin, nagrad, dividend, honorarjev, podjemnih pogodb, kreditov, trajnikov, itd. Zajema tudi izplačilo potnih stroškov, mesečno poročanje državi (AJPES, FURS, ipd.), letna poročila državi in zaposlenim (dohodnina, M4), analize in poročila glede na potrebe naročnika, svetovanje, idr.

Obračun socialnih prispevkov vključuje pavšalne prispevke za zdravstveno zavarovanje, prispevke za posebne primere zavarovanja, obračun obveznih dajatev pri plačilu študentskega dela, dnevnice za službena potovanja, ipd.

Kaj so prednosti tega, da računovodstvo opravi obračun plač in socialnih prispevkov?

Vse potrebne obrazce boste dobili po e-pošti, prav tako naloge za nakazilo plač, povračila stroškov, kreditov, prispevkov, dohodnine, plačilne liste, itd. Vi jim le posredujete informacije, ponudnik pa opravi storitev za vas. Prihranili boste dragocen čas in finance.

Zakaj za delo najeti strokovnjaka?

Obračun plač je lahko zelo zahteven zaradi  nenehnih sprememb zakonodaje. Zajema obračun plač, obračun podjemnih pogodb in avtorskih honorarjev ter obračun socialnih prispevkov. Ponudniki vam bodo pripravili vse potrebne obračune, plačilne naloge, poročila in zahtevke glede na vaše želje in potrebe.

Za obračun plač so potrebna specifična znanja in veščine, konstantna dodatna izobraževanja in nakup ter vzdrževanje primerne programske opreme.

Splača se tudi zato, ker lahko pričakujete ne le večjo strokovnost in posledično varnost, ampak tudi nižje stroške oz. optimizacijo le-teh.

Kakšna je cena storitve?

Cena je odvisna od ponudnika in velikosti podjetja (števila zaposlenih). Običajno se cene za izračun plač gibljejo med 5 – 25 €/zaposlenega + DDV. Nekatera podjetja prav tako nudijo mesečne ponudbe, na primer prb. 1500 €/mesec za 100 zaposlenih (večje je število zaposlenih, nižja je cena). Za bolj točne informacije je najbolje, da pošljete povpraševanje, ponudnik pa vam bo pripravil točen predračun.

Kako je z obračunom plač za mednarodna podjetja?

Večina ponudnikov ima celovite storitve za vso CEE regijo. Če imate poslovalnice izven CEE regije, bo morda prišlo do odstopanja v ceni. Za točne informacije se posvetujte z željenim ponudnikom.

Kaj je elektronsko računovodstvo?

Gre za brezpapirno elektronsko računovodstvo, ki s pomočjo uporabniškega imena in gesla omogoča spremljanje poslovanja v kateremkoli danem momentu. Z aplikacijo lahko spremljate poslovne dogodke, stroške, prihodke, poslovni izid, itd. Večina ponudnikov nudi tudi možnosti izvoza podatkov v druge programe, kot npr. Excel, QuatroPro … Dodatno se lahko kupijo še proizvodni in trgovski moduli, ki se uporabljajo za izdajanje računov, izdelavo plačilnih in potnih nalogov, ipd.

Aplikacije omogočajo uvažanje podatkov iz drugih sistemov. Program jih poknjiži in pošlje nazaj v podjetje, zaradi česar ročno prenašanje dokumentov in dvojno knjiženje nista več potrebna.

Povprečna cena elektronskega računovodstva se giblje med 200 – 300 €/mesec.

Kako je z računovodskimi storitvami za mednarodna podjetja?

Večina ponudnikov računovodskih storitev nudi storitve tudi za mednarodna podjetja, ki imajo poslovne enote v tujini. Kljub temu imajo običajno enoten način poročanja in enotno poročilo o uspešnosti omenjenih enot, ne glede na zakonodajo države, v kateri se nahajajo.

Potrebujete le nadzor in svetovanje?

Večina ponudnikov vam omogoča storitev nadzora oz. svetovanje kako se računovodstva lotiti sami. Svetovanja zajemajo: davčno, pravno, poslovno, finančno ter računovodsko svetovanje.

Davčno svetovanje –  davčna optimizacija, rešitve glede vseh vrst davkov in prispevkov (tudi mednarodno), zastopanje v inšpekcijskih postopkih, davčni pregled podjetja, ipd.

Pravno svetovanje – izbira ukrepov, ki podjetju najbolj ustrezajo, pomoč z gospodarskim pravom, izvršbo, delovnimi razmerji (plače, kadri), pravni pregled, nepremičnine, pogodbeno pravo, ipd.

Poslovno in finančno svetovanje – dolžniško financiranje, pridobivanje lastniških in ostalih financiranj, prestrukturiranje družbe, pregled poslovanja (tudi za posojilodajalce), izdelava poslovnega načrta ter ostalih investicijskih načrtov, optimizacija stroškov, ipd.

Računovodsko svetovanje – posvet glede optimalnih računovodskih in davčnih rešitvah ali le sestava zaključnega računa, pregled sistema vodenja poslovnih knjig in optimizacija le-tega. Izbirate lahko med stalno podporo (celoletno svetovanje po potrebi in pomoč pri sestavi zaključnega računa) in enkratnim svetovanjem.

Zakaj je smiselno, da ima vsako podjetje usposobljenega računovodjo?

Tako ne izgubljate časa, ne rabite skrbeti, da boste karkoli narobe izračunali in se ne obremenjujete s kaznimi, ki vas lahko doletijo, če poslovanje ne ustreza veljavni zakonodaji.

Iščete računovodsko podjetje, a ne veste na koga se obrniti?

Iskanje računovodje je lahko zelo zahtevno – na naši spletni strani lahko najdete nekatere ponudnike željene storitve. Če se iskanja lotite sami, bodite pozorni predvsem na to katere storitve posameznik ponuja (najbolje, da je vse na enem mestu), kakšen je standard zaščite informacij in ali nudijo storitve tudi za mednarodna podjetja (če to potrebujete).

Katere podatke moram posredovati računovodstvu, da mi le-ta pošlje predračun/ponudbo?

Računovodski servis bo za kreiranje ponudbe oz. predračuna potreboval vaše osnovne podatke (vaše ime, ime podjetja, naslov, kontakt, dejavnost, ali ste davčni zavezanec, storitev, ki jo želite) in poslovne podatke (število izdanih in prejetih računov, število zaposlenih). Dodatne koristne informacije, ki jih lahko vključite za bolj točen izračun: inventure, odpisi, delovne naloge, kompenzacije, potne naloge, dobropise.

Ali kot samostojni podjetnik potrebujem računovodski servis ali lahko finance podjetja vodim sam?

Odvisno od tega, ali gre za normirani s.p. ali navadni s.p.. Razlike med njima se pojavljajo v samem računovodstvu in določanju davčne osnove. Pri nobenem ni zakonsko potrebno najemati računovodskega servisa, vseeno pa je pri navadnem s.p.- ju najem računovodskega servisa priporočljiv.

Če imate prijavljen normiran s. p. potem je vodenje financ precej enostavno. Pri normiranem s.p. - ju je potrebno zgolj beleženje prihodkov, davčna osnova pa se določi tako, da se od prihodkov odšteje 80% normiranih odhodkov. Končni davek znaša 20% davčne osnove. Normiranci ne morejo uveljavljati olajšav za nižanje davčne osnove, niti ni potrebno oddajati končnega letnega poročila. Potrebno je zgolj vodenje osnovnih davčnih evidenc za kar bodo zadostovala osnovna računovodska znanja. Normirani podjetniki se računovodstva brez težav lahko lotite sami.

Situacija je drugačna pri običajnem s. p. – ju, saj ne zadostuje zgolj beleženje prihodkov, ampak tudi odhodkov. Davčna osnova se določa po dohodninski lestvici, možno je uveljavljanje olajšav, potrebno je nekoliko drugačno knjigovodstvo in izdelati letno poročilo. Vodenje hitro postane kompleksno in prezahtevno za neizkušene podjetnike. Obenem je potrebno tudi slediti aktualnim zakonom in predpisom, kar vzame precej časa. Z najemom dobrega računovodskega servisa si prihranite skrbi, saj imajo napake na tem področju lahko neprijetne posledice.

Na kaj moram biti pozoren pri izbiri računovodskega servisa?

V Sloveniji lahko kdorkoli opravlja dejavnost na področju računovodenja, zato je potreben skrben izbor izvajalca. Računovodski servis naj zagotavlja storitve, ki jih potrebuje vaše podjetje. Večina jih nudi osnovne računovodske storitve, pozorni pa bodite, če potrebujete dodatne storitve kot so svetovanje ali poročanje računovodstva poslovodstvu in lastnikom.

Prednost računovodskega servisa je vsekakor možnost dodelitve skrbnika. Preverite tudi, ali računovodski servis redno skrbi za izobraževanja na področju računovodskih predpisov in zakonov. Računovodski servisi, ki so del katere od stanovskih organizacij imajo običajno dostop do izobraževanj in delavnic iz strokovnega področja.

Če se lotevate brezpapirnega poslovanja, mora izbrani servis imeti ustrezne računovodske programe. Poslovanje vašega podjetja je zaupno, zato se prepričajte tudi, da bo računovodski servis zagotovil ustrezno varovanje poslovnih in osebnih podatkov. Dodatno ste zaščiteni tudi, če je izvajalec zavarovan za poklicno odgovornost.

Preverite reference in se o zadovoljstvu pozanimajte pri obstoječih strankah. Preverite tudi, ali je računovodski servis seznanjen s posebnostmi dejavnosti, s katero se ukvarjate (je že imel/ima stranko iz te dejavnosti). Dobro je tudi, da je računovodstvo primarna dejavnost izvajalca.

Kdaj je čas za zamenjavo računovodskega servisa?

Če računovodski servis ne sledi več zahtevam vašega podjetja zaradi povečanega obsega vašega poslovanja ali povečanih kadrovskih kapacitet, izvajalca zamenjajte. Prav tako ga zamenjajte, če ste z opravljenimi storitvami nezadovoljni. Enako velja, če ob reviziji ali davčnem pregledu ugotovite, da izvajalec svojega dela ne opravlja dobro.

Kakšna je mesečna cena računovodskih servisov?

Cene računovodskih servisov so odvisne od željenih storitev in velikosti vašega podjetja. Mesečni zneski so tako od 20 pa do 500 eur mesečno. Mesečne tarife za normirane s.p. –je so od 20- 30 eur/mesec, za popoldanski s.p. 35-50 eur/mesec, za navadni s.p. 40-60 eur/mesec, za mala podjetja od 80-120 eur/mesec, za srednja podjetja 150-250 eur/mesec, za velika pa 300-500 eur/mesec.

Kako izvedem menjavo računovodskega servisa?

Najprej odpovejte pogodbo pri trenutnem računovodskem servisu (običajno ima pogodba trimesečni odpovedni rok). Zatem izberite novega izvajalca in z njim sklenite pogodbo o sodelovanju. Naslednji korak je prenos podatkov in poslovne dokumentacije. Ob menjavi izvajalcev je priporočljivo določiti terminski plan postopka, končni rok za predajo dokumentacije in seznam vse dokumentacije primopredajnega postopka. Bodoči računovodski servis vam bo običajno z veseljem pomagal menjavo čimprej zaključiti in se glede nekaterih podrobnosti menjave tudi sam dogovoril z nekdanjim izvajalcem. Za menjavo ni potrebno čakati na konec leta, brez težav se izvede tudi med letom.

Kaj ponuja računovodja oziroma računovodski servis?

Izboljša vaše poslovanje ter vam nudi natančnost in varnost podatkov. Lahko povsem odmislite skrbi. K podjetju doprinese vsaj toliko, kot odlični izdelki ali odlični prodajalci. Poskrbijo za knjigovodstvo, davčno svetovanje, revizijo ter hitro odzivnost.

Danes mora biti dober računovodja davčni in finančni svetovalec, poznati mora trg, poznati delovanje bančnega sistema predvsem pa mora prepoznati kaj vaše podjetje najbolj potrebuje za uspeh. Je zelo pomemben faktor vašega podjetja. Najbolj pomembno je, da je usmerjen v prihodnost.

Kaj pomeni e-računovodstvo?

Gre za aplikacijo, kjer lahko dostopate do vseh ažurnih podatkov. Do aplikacije lahko dostopate iz vseh lokacij, potrebujete le geslo in dostop do interneta. Je zelo prijazen za uporabnika.

Omogoča vam, da v njej izdajate račune, kar pomeni nič več ročnega pisanja, nobenih stroškov za vzdrževanje trgovske knjige, materialno knjigovodstvo ter potne naloge. 

Omogoča dostop do vseh podatkov, spremljate lahko rezultate poslovanja.

Kako je s ceno računovodstva?

Bistvo računovodskih servisov so nizke cene in visoka kakovost. Cena predstavlja mesečni strošek računovodstva in so čisto informativne narave. Ob pričetku, so ponujene različne ugodnosti oziroma paketi.

Cena se spremeni samo ob pomembnem premiku ali spremembi v vašem poslovanju z dogovorom v naprej. Način obračunavanja vam omogoča, da vedno vnaprej veste koliko vas bo računovodstvo stalo.

Z uporabo sodobne informacijske tehnologije in enkratnim vnosom podatkov lahko omogočijo ugodne cene. Dobri storilnosti pa botrujejo tudi dolgoletne izkušnje odličnih računovodij.

Kaj storiti v primeru davčnega nadzora?

Dolžnost računovodstva je, da davčnemu organu predloži vse potrebne podatke. V primeru, da gre za specifično zadevo in natančnega odgovora ne poznajo, zadevo raziščejo ter po potrebi vključijo zunanje svetovalce in vam odgovor sporočijo v čim krajšem času.

Stranki nudijo popolno podporo, prisotni so pri celotnem pregledu ter teh storitev dodatno ne zaračunajo.

Lahko računovodstvo zamenjate?

Menjava računovodskega servisa je seveda mogoča. V drug servis lahko preidete kadarkoli, vendar je najprimernejši trenutek po oddanih zaključnih računih oziroma takoj po v stopu v novo leto.

Za prehod boste potrebovali bruto bilanco, podatke iz letnega poročila o preteklem letu, obračun davka od dohodka pravnih oseb ter obračun akontacij dohodnine, izpis kontov glavne knjige, register osnovnih sredstev, odprte postavke terjatev  do kupcev ter plačilne liste za december.

Kakšne naloge opravlja računovodja?

Računovodstvo je dejavnost, ki se ukvarja z izražanjem in analizo poslovnih dogodkov (prodaja, nakup, plačilo blaga). Ti dogodki vplivajo na dobiček ali izgubo podjetja, zato je potrebno za vsak tak dogodek ustvariti dokument, ki je podlaga za knjiženje oz. zapisovanje poslovnih dogodkov na knjigovodske račune (konte).

Računovodja se tako ukvarja s planiranjem oz. predračunavanjem, ki obravnava prihodke in izdatke v prihodnosti, beleženjem preteklih podatkov (knjigovodstvo), računovodskim analiziranjem, ki ugotavlja razlike med predračunanimi podatki in knjiženimi podatki ter predlaga izboljšave in rešitve za zmanjšanje teh razlik. Pogost pa je tudi računovodski nadzor in kontrola ter z informiranje uporabnikov storitve.

Kaj lahko pričakujem od računovodskega servisa?

Računovodski servis nam lahko nudi računovodske storitve kot so vodenje poslovnih knjig, evidenc stroškov in prihodkov, urejanje dokumentacije za davčne službe, obračunavanje in plačevanje DDV, priprava računovodskih poročil, vodenje in analiza različnih poslovnih evidenc, izračun obresti, davčne bilance in izdelavo računovodskih izkazov.

Veliko računovodskih servisov ponuja tudi davčno svetovanje, v okvir katerega spadajo svetovanje pri uveljavljanju davčnih olajšav, pomoč pri obračunu davkov, prodaji ali nakupu nepremičnin, načrtovanje davčnih rešitev, svetovanje za poslovne začetnike ali pri odpiranju podjetja, nasveti na področju dohodnine, davčnih postopkov ali plačila prispevkov ter nasveti pri kupovanju službene opreme, kot so npr. avtomobili, mobiteli ipd.

Na računovodski servis pa se lahko obrnemo tudi za poslovno in finančno svetovanje, notranje in zunanje revizije ter za urejanje kadrovske dokumentacije.

Zunanje in notranje računovodstvo – kaj izbrati?

Vsak posameznik, ki ustanovi podjetje (s.p., d.o.o., d.n.o., k.d., d.d.) je dolžan voditi poslovne knjige, ki prikazujejo finančno poslovanje podjetja. Pri tem se lahko odloči za zunanje ali notranje računovodstvo.

O zunanjem računovodstvu govorimo, kadar se podjetje za vodenje poslovnih financ odloči najeti računovodski servis. V tem primeru gre za zunanjega izvajalca računovodskih del. Za to vrsto računovodstva se večkrat odločajo manjša podjetja, ki ne morejo ali ne želijo najeti lastnega računovodje. Z oddajo računovodskih storitev zunanjemu izvajalci, se lahko manjša podjetja posvetijo svojim primarnim poslovnim nalogam, kot je npr. nudenje storitev.

Pri notranjem računovodstvu pa ustanovitelj podjetja zaposli nekoga z računovodskim znanjem znotraj podjetja, ali pa se nekdo izmed že zaposlenih priuči računovodstva. Tovrstno računovodstvo je priporočljivo za večja podjetja, ki jim poslovni dobiček omogoča zaposlitev dodatne osebe, ki se bo ukvarjala z računovodstvom.

Davčna zavezanost – da ali ne?

Davčno zavezanost ločimo na obvezno in prostovoljno. Davčna zavezanost postane obvezna, ko znesek obdavčljivega prometa v zadnjih 12 mesecih poslovanja v podjetju preseže 50 000€. Davčni zavezanec je tako dolžan v ceno svojih izdelkov ali storitev vračunati še predpisano stopno DDV.

Če podjetje več računov izdaja fizičnim osebam ali ima majhne stroške nabave, je bolje opustiti davčno zavezanost, saj z vključevanjem stopnje DDV raste cena storitve/produkta in ponudnik ima tako manj konkurenčne cene. Podjetjem, ki prodajajo blago ali storitve pravnim osebam oz. DDV zavezancem in imajo visoke stroške obratovanja, pa se splača biti davčni zavezanec, saj davek ki ga podjetja obračunajo strankam pri poslovanju velikokrat presega davek, ki ga ta podjetja plačajo državi.

Novoustanovljena podjetja, ki so davčni zavezanci in podjetja, ki z mesečnim prometom presežejo vrednost 210 tisoč evrov, so enomesečni davčni zavezanci, ostala podjetja pa trimesečni. Vsak davčni zavezanec mora obračun DDV predložiti davčnemu organu do zadnjega delovnega dne naslednjega meseca po preteku davčnega obdobja. Če gre za nakazovanje DDV znotraj EU pa je rok za predložitev obračuna DDV do 20. v mesecu po preteku davčnega obdobja. Obračun DDV mora zavezanec predložiti ne glede na to, ali je za preteklo obdobje dolžan plačati DDV ali ne.

Kdo je po PKP8 upravičen do subvencionirane minimalne plače?

Do povračila dela minimalne plače z mesečno subvencijo 50 €, je upravičen delodajalec za vsakega delavca, katerega plača za polni delovni čas (brez dodatkov in plačila za delovno in poslovno uspešnost) ne presega zneska določenega z Zakonom o minimalni plači.

Do subvencije minimalne plače so upravičeni delodajalci v zasebnem sektorju. Delodajalci, ki pa so neposredni in posredni uporabniki proračun RS in občinskih proračunov, pa do subvencije minimalne plače niso upravičeni. Do subvencije niso upravičeni še delodajalci zaposlenih v programu javnih del.

Subvencija minimalne plače se izplačuje za vse izplačane plače od 1. 1. 2021 do 30. 6. 2021. subvencijo je mogoče uveljavljati tudi, če je delodajalec zamujal z izplačilom plače. Izjava mora biti predložena najkasneje do konca meseca za subvencijo minimalne plače za pretekli mesec. Zadnji rok za vložitev izjave za izplačilo subvencije pa je konec julija 2021.

Izjavo za izplačilo subvencije mora delodajalec predložiti preko portala eDavki FURS in v njej izjaviti, da je zaposlenemu obračunal in izplačal plačo. Izjava mora biti vložena za vsak mesec posebej in v njej ni mogoče uveljavljati subvencije za več mesecev hkrati.

Kaj računovodski servisi pravzaprav počnejo?

Računovodski servisi za svoje naročnike med drugim vodijo poslovne knjige, evidence, obračunavajo plače in davke ter pripravljajo poročila. Poleg osnovnih storitev se lahko tudi dodatno prilagodijo potrebam posameznega podjetja ter pomagajo s finančnimi in davčnimi nasveti.

Zakaj vodenje računovodstva zaupati računovodskemu servisu?

Podjetja se odločajo za koriščenje storitev računovodskih servisov zaradi ekonomičnosti in priročnosti, saj je samostojno ukvarjanje z računovodstvom lahko velik zalogaj in predstavlja dodatno obremenitev. Tudi s finančnega vidika so računovodski servisi pogosto ugodnejši kot ustanavljanje lastnega računovodstva znotraj podjetja. V računovodskih servisih so zaposleni strokovnjaki, ki s svojim znanjem in izkušnjami dvignejo kakovost dela in so seznanjeni z novostmi na trgu.

Kakšna je povprečna cena računovodskega servisa?

Cene računovodskih storitev se razlikujejo in so odvisne tako od velikosti podjetja kot od obsega dela, ki ga računovodski servis prevzame. Cene se gibljejo med 35 in 365 EUR na mesec, povprečna cena je 145 EUR na mesec.

Kako izbrati ustrezen računovodski servis?

Poleg cene je treba upoštevati tudi obseg ponudbe, strokovno usposobljenost zaposlenih in poznavanje zakonodaje, trga ter specifične panoge. Priporočljivo se je pozanimati, ali se prilagodljivost in dosegljivost računovodskega servisa skladata z vašimi potrebami. 

Kako računovodski servisi zagotovijo varnost osebnih in poslovnih podatkov ter zaščitijo poslovne informacije?

Poleg varnostnih kopij se poslužujejo tudi varnostnih zaščit, ki preprečijo vdore v podatkovni sistem. Lahko se tudi dogovorite, da ima do vaših podatkov dostop le ena pooblaščena oseba (osebni skrbnik). Priporočljivo je, da ob sklenitvi pogodbe temu namenite posebno točko ter se tako še dodatno zavarujete.

Kaj pomeni IPI in zakaj ga uporabljamo?

IPŠI je kratica za izkaz poslovnega izida. Razlika med prihodki in odhodki obračunskega obdobja. Presežek prihodkov nad odhodki je dobiček, presežek odhodkov nad prihodki pa izguba. Sestavljamo ga za potrebe zunanjega in notranjega računovodskega poročanja.

Kaj je poročilo o poslovanju organizacije?

Mesečno, polletno ali letno poročilo, v katerem prikazuje organizacija poslovanje tekočega meseca s prihodki in stroški. Poročilo zajema tudi aktivnosti, ki so bile izvedene v preteklem mesecu (npr. prodajne investicije, marketinške investicije). Podatki se ponavadi primerjajo na preteklo leto in na poslovni načrt.

Kaj zajema poslovni del letnega poročila?

Poslovni del letnega poročila vsebuje uvodno predstavitev, dosežke, vizijo, strategijo, podatke o prodaji in marketingu, analizo upravljanja, poročilo o kapitalu in organizacijsko strukturo.

Kaj so to e-računi in kako jih pošiljamo?

To so računi, ki prihajajo v organizacije v digitalni obliki. Pošiljamo jih preko elektronske pošte.

Kako se delijo stroški v računovodstvu?

Delimo jih na fiksne ali variabilne. Variabilni stroški so odvisni od prihodkov. Večji so prihodki, večji so stroški (primer: prodaja živil in pijač; večja je prodaja, večja je nabava). Fiksni stroški se mesečno ponavljajo (npr. strošek dela, marketinga).

Kako preverim izračun plače?

Informativni izračun plače lahko preverite preko brezplačnih spletnih kalkulatorjev. Ti vam omogočajo izračun bruto ali neto plače.

Razumeti je potrebno, da je takšen izračun neuraden in zgolj informativne narave. Z njim lahko lažje dobite vpogled v višino vaše plače. Za izračun potrebujete podatke o znesku bruto plače, povračilu potnih stroškov in malice ter številu vzdrževanih otrok.

S pomočjo spletnega kalkulatorja dobite informacije o znesku neto plače, prispevkih za pokojninsko in zdravstveno zavarovanje, prav tako pa se izračuna splošna davčna olajšava, olajšava za vzdrževane družinske člane, dohodninska osnova in akontacija dohodnine.

V kolikor vas zanimajo natančni podatki, se za uraden izračun obrnite na profesionalno računovodjo.

Iz česa je sestavljena bruto plača?

Bruto plača je skupen znesek vaše plače, kjer so upoštevani tudi vsi prispevki (prispevki za socialno varnost, invalidsko, pokojninsko in zdravstveno zavarovanje, prispevek za starševsko varstvo, prispevek za zaposlovanje in akontacija dohodnine). Ti prispevki so procentualne narave in niso fiksni.

V bruto plačo prav tako niso všteti potni stroški in stroški plačila malice. Ti se obračunajo posebej.

Kaj spada v obračun DDV, obračun podjemne pogodbe in na koga se obrniti?

DDV je eden najpomembnejših davkov, obračun le-tega pa je lahko zelo kompleksen (obračun pri transportu, izvozu, uvozu, ipd.). Namen obračuna DDV je odbiti že zaračunan DDV in plačati le razliko. Kljub temu, da ga lahko naredite sami, vam svetujemo, da se obrnete na strokovnjaka, saj se davčna zakonodaja nenehno spreminja.

Podjemna pogodba zajema vse vrste del, ki jih ne štejemo med avtorska dela. Lahko je sklenjena za občasna ali časovno omejena dela. Iz davčnega vidika se dohodek iz podjemne pogodbe smatra kot dohodek iz drugega pogodbenega razmerja.

Če iščete strokovnjaka, ki bo storitev opravil za vas (ali samo svetovanje), je najbolje, da se obrnete na podjetja, ki nudijo računovodske storitve.

Kaj je stroškovno računovodstvo, na koga se obrniti?

Gre za snemanje, razvrščanje, povzemanje in analizo stroškov. Cilj je nadzor stroškov, izračun le-teh in njihova napoved ter minimiziranje. Stroškovno računovodstvo nadzira notranje poslovanje, z namenom informiranja in vplivanja na bodoče odločitve v poslovnem procesu. Večina podjetij, ki nudijo računovodske storitve, v svojo ponudbo vključujejo tudi stroškovno računovodstvo.

Kaj je online računovodstvo in kakšne so njegove prednosti?

Online ali spletno računovodstvo je moderen način vodenja računovodstva s pomočjo ustreznih računalniških programov, ki nudijo pregledno in optimalno poslovanje. Stranki omogoča sproten vpogled v računovodstvo in posledično poslovanje. Ena izmed prednosti je tudi elektronska oblika vseh zakonskih poročil, ki poveča funkcionalnost in hitrost dela. Ker vse storitve potekajo preko spleta in aplikacij, je online računovodstvo običajno tudi cenejše.

Kaj zajemata finančno in poslovodno računovodstvo?

Finančno računovodstvo obsega informiranje na podlagi knjigovodstva, računovodskega predačunavanja, nadziranja in analiziranja sredstev ter obveznosti do njihovih virov, prihodkov, stroškov in odhodkov. Ukvarja se z evidentiranjem nabavnega procesa, finančnimi naložbami in  vračanjem denarnih sredstev. Podkategorije zajemajo sintetično računovodstvo (računovodski izkazi/bilance) in analitično oz. področno računovodstvo (sredstva, zaloge).

Poslovodno ali upravljalno računovodstvo je usmerjeno v oblikovanje informacij za prihodnje poslovne odločitve. Le-to se prav tako ukvarja z načrtovanjem in predračuni.

Kaj je obračun amortizacije in zakaj je pomemben?

Obračun amortizacije je zmnožek amortizacijske osnove in stopnje. Gre za strošek obrabe sredstev v določenem časovnem obdobju. Knjigovodski znesek je končni seštevek stroškov po odštetju vseh amortizacijskih popravkov in nabranih izgub. Predstavlja enega glavnih stroškov podjetnika.

Kaj je vodenje glavne knjige?

Vodenje glavne knjige je temelj vsakega podjetja, saj gre za sistemsko prikazane spremembe stanja sredstev in obveznosti do le-teh. Evidentiranje vseh poslovnih dogodkov je ključnega pomena za uspešno poslovanje. Lahko je v ročni ali računalniški obliki.

Kaj je internacionalizacija poslovanja?

Internacionalizacija pomeni vstop na tuje trge. Pred tem mora vsako podjetje pripraviti ustrezen izvozni načrt, tržne analize, poiskati potencialne poslovne partnerje, ipd. Prav tako je nujno narediti analizo tveganja (potencialne nevarnosti, izgube). Internacionalizacija je primerna le za finančno stabilna podjetja in ni primeren izhod iz krize.

Če razmišljate o internacionalizaciji, kontaktirajte ponudnika storitev, ki vam bo znal svetovati kako postopoma razširiti svoj posel zunaj državne meje. Za splošne informacije se lahko udeležite tudi raznih seminarjev, konferenc, sejmov, ipd.

Nasveti za računovodske storitve

Pomagali vam bomo poiskati primerno računovodstvo za vaše potrebe

Kaj menijo stranke, kot ste vi?

Ocenjeni ponudniki / izvajalci / računovodski servisi

Priporočam, ker pri njih dobiš kompletno in kvalitetno storitev za primerno ceno.

Odlično, to the point, priporočam!

Prijazna. Svetovalna. Vse super!!

I have been with Confidos since the beginning of my self-employed journey in Slovenia for almost three years now, and feel lucky to have such a supportive accountant who always takes the time to explain the mysteries of the finance and tax world to my ill-equipped brain. I have recommended her many times now.

Prijazno delo.

  • Alen J. je ocenil/a računovodjo ATILUS d.o.o. 17. Jul. 2023
  • Preverjena ocena

Velike pohvale podjetju Atilus, saj s strokovnostjo, hitrostjo in voljnostjo popeljejo odnos in sodelovalno izkušnjo na popolnoma drug nivo, kjer je poudarek na vzajemnosti, zadovoljstvu in ažurnosti. Priporočam. Hvala vam ekipa Atilus-a .)

  • Roman B. je ocenil/a računovodjo Spletni Genij 21. Maj. 2023
  • Preverjena ocena

Odlična komunikacija, zna prisluhniti stranki in tudi uresniči želje.

  • Društvo P. je ocenil/a računovodjo Spletni Genij 18. Apr. 2023
  • Preverjena ocena

Vsi dogovori so potekali preko telefonskega pogovora in e-pošte. Vse narejeno kot je bilo dogovorjeno, tudi časovno. Prav vsako, zgoraj navedeno, postavko za ocenjevanje lahko pohvalim: prijaznost, ceno, kvaliteto, hitrost in odzivnost. Pripravljeni pomagati tudi kasneje.

  • Katja P. je ocenil/a računovodjo Spletni Genij 20. Jan. 2023
  • Preverjena ocena

Hitri in strokovni

Uslišal so moje želje

odzivnost kvaliteta

Računovodstvo

Že leta naš računovodski servis.

Odličen računovodski servis, hitro odziven, prilagodljiv, strokoven. Priporočam!

Odziven in prijazen računovodsko servis.

Kako deluje Omisli.si?

Povejte nam, kaj iščete

Ko potrebujete storitev, pošljite povpraševanje, ki ga posredujemo lokalnim ponudnikom, ki jim zaupamo.

Prejmite ponudbe

Kmalu boste prejeli ponudbe kvalificiranih ponudnikov, ki so na voljo.

Vi izberete najboljšega

S pomočjo prispelih ponudb, mnenj preteklih strank in svetovalca Omisli.si izberite vam najboljšega ponudnika.

Ste ponudnik? Vpišite se brezplačno!

Iščete delo in si želite več zaslužka?
Včlanite se v največji posredovalnik povpraševanj in ponudb v Sloveniji.
Brezplačen vpis, zato pohitite z registracijo.