Pogosta vprašanja

Kako deluje Omisli.si?

1)  Ko potrebujete storitev, pošljite povpraševanje in mi ga posredujemo lokalnim ponudnikom, ki jim zaupamo.

2)  Kmalu boste prejeli ponudbe kvalificiranih ponudnikov, ki so na voljo.

3)  S pomočjo prispelih ponudb, mnenj preteklih strank in svetovalca Omisli.si izberite vam najboljšega ponudnika.

Omisli.si - lokalni ponudniki, ki jim zaupamo



Pogosta vprašanja za iskalce storitev

Kako umaknem svoje povpraševanje?

1. Prijavite se na Omisli.si tukaj.

2. Izberite zavihek »Moja povpraševanja«.

3. Kliknite na povpraševanje, ki ga želite umakniti.

4. Kliknite »Umakni to povpraševanje«.


Kaj moram storiti, ko prejmem ponudbo?

Tako kot vi imajo tudi ponudniki zelo radi povratne informacije.

Ko prejmete ponudbo (ali več njih), jih pozorno preglejte in nadaljujte pogovor s posameznimi ponudniki. Vedno se lahko za nasvet obrnete tudi na svetovalca Omisli.si.

Če vam ponudba ne ustreza, jo lahko zavrnete, vendar pa lahko pred tem ponudnika še kaj vprašate oziroma prosite za dodatna pojasnila.

Ko se odločite za primernega ponudnika, sprejmite njegovo ponudbo.


Kako ocenim ponudnika?

Na profilni strani ponudnika boste našli obrazec za ocenjevanje ponudnikov. Če ga ne najdete, nam pišite na info@omisli.si in vam pošljemo povezavo za ocenjevanje konkretnega ponudnika.


Ponudnik se ni prikazal - kaj zdaj?

Če ste sprejeli ponudbo ponudnika in se ta ni prikazal v dogovorjenem času na dogovorjeni lokaciji, nas o tem nemudoma obvestite na info@omisli.si. Ekipa Omisli.si se bo takoj posvetila vašemu primeru. V najkrajšem možnem času se bomo potrudili nesporazum odpraviti.


Nisem zadovoljen z opravljenim delom ponudnika - kaj zdaj?

Najbolje bo, da se najprej pogovorite s ponudnikom glede vaših pričakovanj pred najetjem in mu poskusite zelo natančno orisati razloge, zakaj z opravljeno storitvijo niste zadovoljni. Nekateri ponudniki celo nudijo vračilo denarja v tem primeru.

Kakorkoli, če vaše nezadovoljstvo preide v spor s ponudnikom, nam to sporočite na info@omisli.si in poskusili bomo posredovati tako, da bo volk sit in koza cela.



Pogosta vprašanja za ponudnike 

Zakaj bi se včlanil kot ponudnik na Omisli.si?

Omisli.si vam pripelje nove in preverjene stranke, več posla, odstrani stroške oglaševanja ter dvigne ugled vašemu podjetju.

V končni fazi si želite delati to, v čemer ste res dobri. Želite si preverjenih strank, ki vedo kaj hočejo. Želite si dober ugled in želite si prijetno izkušnjo pri pridobivanju novih strank. Omisli.si vam vse to zagotavlja.


Omisli.si - Preverjene stranke za mala podjetja. Prvi posel brezplačno.

->660.000 € sklenjenih poslov
-> Priporočila od ust do ust dajemo na Internet
-> To ni oglaševanje - nismo spletni imenik
-> Izločimo firbce - stranke telefonsko preverimo

Preizkusite Omisli.si. Do prvega sklenjega posla brezplačno.


Kako se včlanim kot ponudnik? Za vpis svojega podjetja kliknite tukaj


Sem o novih povpraševanjih obveščen?

Da, ko prispe novo povpraševanje, ste o tem obveščeni preko e-maila, s katerim ste se registrirali na Omisli.si. 


Zakaj ne prejemam e-mail obvestil o novih povpraševanjih?

Medtem ko na seznamu aktualnih povpraševanj vidite vsa povpraševanja, ste preko e-maila obveščeni le o tistih, ki so prikrojena vam, ki torej ustrezajo vašim storitvam, ki jih opravljate, regiji, kjer delujete in drugim podatkom, ki ste jih vnesli ob registraciji svojega podjetja na Omisli.si.


Kje so zbrana vsa aktualna povpraševanja potencialnih strank?

Vsa aktualna povpraševanja potencialnih strank so zbrana v razdelku moje stranke, do koder dostopate preko povezave Omisli.si/povprasevanja.


Kaj pomeni razdelek "Moje stranke"?

Tukaj imate kot pridružen ponudnik storitev pregled nad vsemi potencialnimi in obstoječimi strankami ter vsa aktualna povpraševanja, ki so prispela v vaš poštni predal. Tukaj najdete tudi vso komunikacijo s strankami.


Kdo je svetovalec Omisli.si?

Svetovalec/ka je ključen del ekipe Omisli.si. Naloge svetovalca so:
1) preverjanje potencialnih strank in povpraševanj, preden vam jih posredujemo
2) pridobivanje dodatnih informacij od strank (na zahtevo ponudnikov in samoiniciativno)
3) prodajno-marketinška in tehnična pomoč ponudnikom Omisli.si (pri pripravi ponudb, itd.)


Kako spremenim svoje podatke in sliko?

V svojem profilu si nastavite želeno. 


Kje dobim podatke o naročniku?

Vsa povpraševanja (stranke) so zbrana v razdelku Moje stranke. Ko najdete zanimivo povpraševanje, nanj reagirate s svojo ponudbo oziroma z dodatnim vprašanjem za stranko.


Kako odgovarjam na povpraševanja?

1. Prijavite se. Najprej se prijavite v sistem, kot ste se prijavili, ko ste dodali svoj poslovni profil ponudnika > tukaj.

2. Preverite povpraševanja. Nato kliknite na povezavo Moje stranke. Tukaj so zbrana vsa povpraševanja / stranke, ki so vam bila namenjena.

3. Izberite potencialno stranko.Kliknite na povpraševanje, na katerega želite poslati svojo konkretno ponudbo in si oglejte dodatne podrobnosti (npr telefonska številka potencialne stranke).

4. Pošljite ponudbo. Oddajte svojo konkretno ponudbo tako, da kliknete na povezavo »Predlagaj ponudbo ali postavi vprašanje«. Glede odziva stranke vas bomo obvestili sproti preko e-pošte.


Kakšna je razlika med povpraševanjem in ponudbo?

Povpraševanje pošlje iskalec storitve (stranka), kjer opiše kaj točno potrebuje, po čem povprašuje oziroma kaj išče. Na podlagi povpraševanja nato ponudniki storitev iskalcem pošljejo svoje ponudbe. Pošiljanje povpraševanj je za iskalce brezplačno, medtem ko pošiljanje ponudb za ponudnike brezplačno le do prvega sklenjenega posla. Več o tem tukaj.


V čem se Omisli.si razlikuje od Primerjam.si?

Vsaj tri glavne razlike med Primerjam.si in Omisli.si za ponudnike so:

1) Omisli.si ne zaračunava vseh povpraševanj:Primerjam.si zaračuna ponudnikom prav vsako povpraševanje, ki vam ga dostavi, pa če to želite ali ne. Pri Omisli.si se sami odločite, na katera povpraševanja boste odgovorili s svojo ponudbo. Še več, pošiljanje ponudb je popolnoma brezplačno.

2) Omisli.si je do prve stranke brezplačen:  Za razliko od Primerjam.si, vam pri Omisli.si omogočamo brezplačen paket vse do realizacije prvega posla!

3) Garancija posla: Za razliko od Primerjam.si vam posel ekipa Omisli.si garantira. Več o tem tukaj.


Kaj moram storiti, ko prejmem povpraševanje?

Ko prejmete novo povpraševanje, vas o tem obvestimo preko e-maila. Znotraj sporočila kliknite na povezavo “Poskusite pridobiti to stranko” in nato sledite navodilom, ki sledijo. Če potrebujete pomoč, nam pišite na info@omisli.si ali kliknite na pomoč na strani.

Kadarkoli lahko preverite, če ste morda kakšen e-mail spregledali in ali vas čakajo nove priložnosti tukaj (tu so zbrana tudi vsa pretekla in potekla povpraševanja).


Ali preverjate vsa povpraševanja?

Uspešno preverimo preko 90 % vseh povpraševanj. Povpraševanja, ki so preverjena, so posebej označena.


Kako stranko "brezplačno" kaj vprašam, preden pošljem ponudbo?

O novih povpraševanjih vas obveščamo preko emaila. V vsakem emailu imate 3 možnosti: 

1) Stopi v stik s stranko / pošlji ponudbo -> začetek pogovora s stranko (brezplačno)

2) Zavrni povpraševanje -> odstopite možnost drugim ponudnikom in se odjavite od nadaljnih obvestil glede te stranke (brezplačno)

3) Zahtevaj dodatne informacije -> Preko Omisli.si svetovalca lahko od stranke zahtevate dodatne informacije, ki vam pomagajo pripraviti ponudbo (brezplačno)


Kaj je to PROFI članstvo?

Povpraševanja lahko vedno preberete brezplačno. Prav tako lahko brezplačno pošljete svoje ponudbe oziroma vprašate za morebitne dodatne informacije, če z danimi podatki ne morete poslati konkretne ponudbe. Do prvega sklenjenega posla je tako za ponudnike storitev Omisli.si lahko v celoti brezplačen. Vendar se splača biti PROFI član. Preverite zakaj (cenik in koncept PROFI članstva preveritetukaj).


Kako prevzamem brezplačen paket?

Brezplačen paket vam dodelimo samodejno ob prvi registraciji na Omisli.si.


Ali po tem, ko realiziram prvi posel, samodejno preidem na PROFI članstvo?

Ne. Na Omisli.si vam nikoli ničesar na skrivaj ne vsilimo. Svobodno se lahko odločite o izbiri plačljivega paketa PROFI članstva. Več o PROFI članstvu tukaj.


Koliko stane posredovanje strank preko Omisli.si?

Posredovanje je do prvega sklenjenega posla popolnoma brezplačno. Zatem vam izstavimo račun v višini dogovorjene provizije. Prej ali potem se lahko svobodno odločite za enega izmed paketov PROFI članstva, ki nudi mnoge ugodnosti, med drugim tudi nižje provizije.

Za več informacij pišite namartin@omisli.si.


Kdaj lahko računam na prvi posel?

Vse je odvisno od vaše ponudbe, kako so vas ocenile pretekle stranke, kolikokrat ste že bili najeti, ali ste preverjen ponudnik in komunikacije med vami in stranko. V splošnem pa statistično beležimo, da je vsako 5. povpraševanje pomeni sklenjen posel (20-% konverzija). Izkoristite Omisli.si in vzpostavite pristen stik z vašimi potencialnimi strankami. Če potrebujete pomoč pri pisanju ponudb, nam pišite na info@omisli.si.


Kje lahko spremljam stanje mojega članstva?

Svoje članstvo lahko preverite, sklenete, podaljšate ali prekličete znotraj vašega profila v razdelku moje članstvo.


Ali lahko članstvo zamrznem?

Članstvo plačate v enkratnem znesku in ga lahko enkrat letno za največ 3 mesce zamrznete. Za več informacij nam pišite na info@omisli.si.


Kaj se zgodi, ko mi članstvo poteče?

Ko vam PROFI članstvo poteče, vas o tem obvestimo in vam ga samodejno podaljšamo. Vedno imate možnost članstvo prekiniti pred samodejnim podaljšanjem.


Kaj je Garancija zadovoljstva in kako jo unovčim?

Garancija zadovoljstva vam omogoča, da za vaš denar zagotovo prejmete posel. Če si po nakupu letnega PROFI članstva ne boste pridobili nove stranke, vam članstvo podaljšamo - brezplačno. Vse dokler ne realizirate prvega posla. Za uveljavljanje garancije zadovoljstva nas kontaktirajte na info@omisli.si.


Kako je z izdajanjem faktur?

Ko sklenete PROFI članstvo vam račun pošljemo po pošti. Provizije obračunavamo do 10. v mescu, za pretekli mesec, pri čemer imate tudi možnost reklamacije. Več o tem si preberite v Pogojih poslovanja.


Kakšne so moje obveznosti do vas?

Do Omisli.si nimate nikakršnih obveznosti. Brezplačno se prijavite tukaj, nato pa brezplačno spremljajte in odgovarjajte na vam zanimiva povpraševanja s svojimi ponudbami. Ko sklenete prvi posel, vam zaračunamo provizijo. Več o tem si preberite v Pogojih poslovanja oziroma na strani PROFI članstva


Stranka mi (še) ni plačala - kaj zdaj?

Omisli.si je zgolj posrednik, torej ne delujemo kot naročnik vaših storitev niti kot ponudnik storitev v luči iskalcev. Neposredno torej ne moremo vplivati na to ali vam stranka za opravljeno delo plača ali ne. Lahko pa s svojimi izkušnjami seveda pomagamo, tudi pravno. V primeru neplačnikov nam pišite na info@omisli.si.