fb

Pogosta vprašanja glede Omisli.si

Kako deluje Omisli.si? Pogosta vprašanja in odgovori.

1)  STRANKE, ki iščejo ponudnika storitve nam zaupajo podrobnosti in želje glede svojega projekta.

2)  POVEŽEMO jih s preverjenimi ponudniki storitev, s katerimi si lahko dopisujejo ali jih pokličejo (ponudba, sestanek, ogled ...).

3)  PONUDNIKA IZBEREJO na podlagi mnenj in ocen preteklih strank, referenc in cenovnih ponudb.



Pogosta vprašanja za podjetja (ponudnike storitev) 

Zakaj bi se včlanil kot ponudnik na Omisli.si?

Omisli.si vam posreduje nove in preverjene stranke, omogoči več posla, odstrani druge stroške oglaševanja in marketinga ter dvigne ugled vašemu podjetju.

Strankam, ki iščejo vaše storitve blizu vas, vas priporočimo kot preverjenega ponudnika na Omisli.si. S tem jim omogočimo, da vas lahko takoj pokličejo ali obiščejo vašo morebitno obstoječo spletno stran.

Glede povpraševanj teh strank vas tudi posebej obvestimo preko e-maila, prav tako pa jih lahko tudi vi pokličete ali jim pišete (dodatna vprašanja, ponudbe ...).

V končni fazi si želite delati to, v čemer ste res dobri. Želite si preverjenih strank, ki vedo kaj hočejo. Želite si dober ugled in prijetno izkušnjo pri pridobivanju novih strank. Omisli.si vam vse to zagotavlja.


->Zaupa nam več kot 11.100 podjetij / ponudnikov storitev
->Posredovali smo jim preko 307.050 strank


Preizkusite Omisli.si. Registracija je brezplačna.


Kako se včlanim kot ponudnik?

Za vpis svojega podjetja kliknite tukaj.


Imam težave z registracijo - Iskalnik ne najde mojega podjetja...

Če ob registraciji iskalnik ne najde podatkov o vašem podjetju, jih vpišite ročno (ime podjetja ali dejavnosti + davčna št. podjetja) in kliknite "Naprej".


Kako vem, če je bila ponudba stranki poslana?

Če želite kontaktirati stranko, ne odgovarjajte neposredno na e-maile, temveč v tistem e-mailu, preko katerega smo vas obvestili o novem povpraševanju, kliknite na gumb "Poglej in odgovori" ali "Pokliči po telefonu". 

Če brskate med strankami preko seznama vseh strank v razdelku Stranke, po kliku na izbrano povpraševanje, uporabite gumbe "Pošlji sporočilo" ali "Pokliči".

Postopek prikaza telefonske številke in pisanja stranki je viden tukaj. Če je bila ponudba oziroma sporočilo poslano, boste to videli v pogovornem oknu.

Vedite, da v FREE paketu ne morete kontaktirati strank (pisati sporočil, pošiljati ponudb ali klicati) in prav tako stranka ne more dostopati do vaših kontaktov (www / tel / @) preko imenika preverjenih ponudnikov.


Kako pokličem stranko? Telefonska številka stranke namreč ni prikazana oz. je zakrita ***

Če želite stranko poklicati, v e-mailu, preko katerega smo vas obvestili o novem povpraševanju, kliknite na gumb "Pokliči po telefonu". 

Če brskate med strankami preko seznama vseh strank v razdelku Stranke, po kliku na izbrano povpraševanje uporabite gumb "Pokliči", kot je prikazano tukaj. Za prikaz številke je torej nujno, da stranki hkrati pošljete kratko sporočilo, saj bo na ta način kasneje vedela, kateri ponudnik jo je poklical. 

Vedite, da v FREE paketu ne morete kontaktirati strank (pisati sporočil, pošiljati ponudb ali klicati) in prav tako stranka ne more dostopati do vaših kontaktov (www / tel / @) preko imenika preverjenih ponudnikov.


Kako registrirati nov profil (dejavnost) pod že obstoječe podjetje na Omisli.si?

1) Prijavite se z vašimi prijavnimi podatki. Če ste geslo pozabili ali ga še nimate, si ga (po)nastavite tukaj.

2) Medtem, ko ste prijavljeni, registrirajte nov profil oz. dejavnost.

Odslej boste pod ločenim profilom prejemali stranke tudi za te dejavnosti. 


Ne želim prejemati strank iz cele Slovenije. Kako geografsko omejim stranke, ki mi jih posredujete preko Omisli.si?

Po registraciji vas bomo predlagali vsem strankam, katerih povpraševanje se ujema z vašimi pogoji, ki ste jih opredelili v razdelku Nastavitve za povpraševanja. To je tudi izhodišče za vaše rangiranje v imeniku vseh ponudnikov. Ali drugače rečeno - to so nastavitve glede povpraševanj oz. strank, ki jih želite prejemati.

Med nastavitvami poiščite razdelek "Nastavitve za povpraševanja" in kliknite na "Dodaj ali odstrani storitveno območje". Tam lahko označite kraj (ali več teh) in radij.


Kako omejim stranke, ki mi jih posredujete preko Omisli.si, glede na vrsto storitev / dejavnost?

Po registraciji vas bomo predlagali vsem strankam, katerih povpraševanje se ujema z vašimi pogoji, ki ste jih opredelili v razdelku Nastavitve za povpraševanja.

Te nastavitve vplivajo na to, katerim strankam vas priporočimo oz. jim posredujemo vaše kontaktne podatke. Prav tako omenjene nastavitve vplivajo na to, katere stranke vam posredujemo na e-mail. 

Zelo je pomembno, da imate storitve, podstoritve in lokacijo pravilno označene.

Nove storitve dodate tako, podstoritve (že nastavljenim storitvam) pa uredite tako.

Med nastavitvami torej poiščite razdelek "Nastavitve za povpraševanja" nato pa kliknite na "dodaj storitev" ali na obstoječo storitev / dejavnost, za katero želite nastaviti parametre.


Kako hitro sem o novih strankah obveščen na e-mail?

Ko stranke preko Omisli.si iščejo preverjenega ponudnika storitev, jih najprej povprašamo po podrobnostih projekta, nato pa jim nemudoma posredujemo seznam TOP 10 ponudnikov - glede na lokacijo, storitev in rang med ponudniki. Stranka lahko priporočene ponudnike kontaktira že takoj, še preden jih sploh obvestimo o njenem projektu. Ravno zato se ponudnikom zelo splača biti med TOP 10 ponudniki na Omisli.si. Več o tem tukaj

Stranko nato preverimo in jo skupaj s podrobnostmi projekta posredujemo na e-mail vsem (tudi tistim, ki niso med TOP 10) primernim ponudnikom znotraj Omisli.si. To traja do največ 24 ur. Vsi ponudniki so torej istočasno obveščeni o novih strankah.


Zakaj ne prejemam e-mail obvestil o novih strankah?

Medtem ko na seznamu aktualnih povpraševanj vidite vsa povpraševanja strank, ste preko e-maila obveščeni le o tistih, ki ustrezajo vašim storitvam, ki jih opravljate, regiji, kjer delujete in drugim podatkom, ki ste jih vnesli ob registraciji svojega podjetja na Omisli.si. Te nastavitve lahko spreminjate v razdelku Nastavitve za povpraševanja


Kje so zbrana vsa aktualna povpraševanja potencialnih strank?

Vsa aktualna povpraševanja potencialnih strank so zbrana v razdelku "Stranke"(desno zgoraj pod vašim imenom). Neregistrirani ponudniki lahko preverijo anonimna povpraševanja preko povezave Omisli.si/povprasevanja.


Kaj pomeni razdelek "Stranke"?

Tukaj imate kot pridružen ponudnik storitev pregled nad vsemi potencialnimi in obstoječimi strankami ter vsa aktualna povpraševanja, ki so prispela v vaš poštni predal. 

Na tem mestu najdete vse pogovore s strankami, na voljo pa so vam tudi napredna CRM orodja kot npr. prikaz najbolj vrednih strank, komu ste že poslali ponudbo, novih strank, itd.


Kdo je svetovalec Omisli.si?

Svetovalec/ka je ključen del ekipe Omisli.si. Naloge svetovalca so:

1) preverjanje potencialnih strank in povpraševanj

2) pridobivanje dodatnih informacij od strank (na zahtevo ponudnikov in samoiniciativno)

3) prodajno-marketinška in tehnična pomoč ponudnikom Omisli.si (pri pripravi ponudb, itd.)

4) pomoč pri oddaji povpraševanja in registraciji (na tel. št.: 030 635 598)


Kako spremenim svojo predstavitev, podatke in sliko?

Na svojem profilu med nastavitvami kliknete na "Moj poslovni profil". Ko se vam odpre, greste z miško malo nižje, kjer boste videli tri zelene gumbe. Kliknete na skrajno levi gumb, na katerem piše "Uredi predstavitev podjetja".


Kako pridobivam stranke preko Omisli.si?

1. Bodite pozorni na e-mail obvestila glede novih strank.Če emailov ne prejemate, preverite vsiljeno pošto (spam). Znotraj obvestil boste našli vse potrebne informacije, kaj storiti. Stranke lahko pokličete, jim pišete ali jih zavrnete. Vsekakor storite kaj od naštetega. Če še niste registrirani kot ponudnik na Omisli.si, lahko anonimne aktualne stranke preverite tukaj

2. Izberite stranko. Kliknite na stranko, ki se vam zdi zanimiva in bi jo radi kaj dodatno vprašali, ji poslali ponudbo ali si ogledali dodatne podrobnosti (npr. telefonska številka potencialne stranke).

4. Stopite v stik.Pokličite, pišite ali oddajte ponudbo tako, da kliknete na povezavo »Pošlji sporočilo" ali "Pokliči". Glede odziva stranke vas bomo obvestili.


Kakšna je razlika med povpraševanjem in ponudbo?

Povpraševanje pošlje iskalec storitve (stranka), kjer opiše kaj točno potrebuje in po čem povprašuje oziroma kaj išče. 

Na podlagi povpraševanja nato ponudniki storitev iskalcem pošljejo svoje ponudbe, jih pokličejo za dodatne informacije ali se dogovorijo za sestanek glede izvajanja storitve oz. ogled lokacije del. 

Pošiljanje povpraševanj in registracija ponudnikov sta BREZPLAČNA.


V čem se Omisli.si razlikuje od drugih platform?

Vsaj tri glavne razlike med Omisli.si in drugimi platformami za ponudnike so:

1) Omisli.si ne zaračunava povpraševanj: Pri Omisli.si se sami odločite, na katera povpraševanja boste odgovorili. Zaračunamo le 3-mesečno ali letno naročnino.

2) Omisli.si je lahko brezplačen: Pri Omisli.si omogočamo brezplačen paket za nedoločen čas.

3) Na Omisli.si  niste omejeni glede količine strank: To pomeni, da cena ni odvisna od količine strank, ki vam jih posredujemo. Prav tako se sami odločite na katera povpraševanja boste odgovorili. Zaračunamo vam le članarino.

4) Omogočamo dostop do različnih kontaktov: Stranke napotimo na vašo spletno / Fb / Instagram ali drugo stran in jim omogočimo dostop do vašega telefonskega kontakta.

5) Garancija posla: Pri Omisli.si vam sklenitev poslovzagotavljamo. Več o tem tukaj.


Kaj moram storiti, ko prejmem povpraševanje?

Ko prejmete novo povpraševanje stranke, vas o tem obvestimo preko e-maila. 

Če želite pisati stranki, ne odgovarjajte na e-maile neposredno, temveč znotraj e-maila kliknite na gumb "Pošlji sporočilo" ali "Pokliči po telefonu". 

Če brskate med strankami preko seznama vseh strank, uporabite gumbe "Pošlji sporočilo" ali "Pokliči". 

V FREE paketu ne morete kontaktirati strank (pisati sporočil / pošiljati ponudb / klicati). Prav tako stranka ne more dostopati do vaših kontaktov (www / tel / @) preko imenika preverjenih ponudnikov. Vam pa posredujemo anonimna povpraševanja zainteresiranih strank, ki iščejo vaše storitve, da dobite občutek delovanja sistema. 

Če potrebujete pomoč, nam pišite na info@omisli.si ali pokličite na 030 635 598.


Ali preverjate vsa povpraševanja?

Uspešno preverimo preko 90 % vseh povpraševanj strank. Povpraševanja, ki so preverjena, so posebej označena.


Kako stranko kaj vprašam, preden pošljem ponudbo?

O novih povpraševanjih strank vas obveščamo preko e-maila. V vsakem e-mailu imate 3 možnosti: 

1) "Pošlji sporočilo" ali ponudbo -> Začetek pogovora v pisni obliki.

2) "Zavrni povpraševanje" -> Odstopite možnost drugim ponudnikom in se odjavite od nadaljnjih obvestil glede te stranke.

3) "Pokliči po telefonu" -> Stranko lahko nemudoma pokličete.


Kaj je to PREMIUM (plačljivo) članstvo?

Premium paket vam omogoča dostop do kontaktov vseh strank. Prav tako v tem primeru stranke lahko dostopajo do vaših kontaktov.

Cenik in koncept PREMIUM članstva lahko preveritetukaj.


Koliko stane posredovanje strank preko Omisli.si?

Posredovanje strank je brezplačno, za pogovor s strankami in pridobivanje novih poslov pa boste izbrali vam primeren paket PLAČLJIVEGA članstva, ki nudi mnoge ugodnosti. 

Za več informacij glede paketov pišite namartin@omisli.si ali pokličite na 040 520 637.


Kdaj lahko računam na prvi posel?

Vse je odvisno od vaše ponudbe, preteklih ocen strank, kolikokrat ste bili že najeti, ali ste preverjen ponudnik in komunikacije med vami in stranko. Več o tem tukaj

Uspešni ponudniki, ki sledijo preverjenim napotkom za uspešno pridobivanje novih strank, realizirajo vsako 5. povpraševanje oz. stranko (20% konverzija). 

Izkoristite Omisli.si in vzpostavite pristen stik z vašimi potencialnimi strankami. Če potrebujete pomoč pri pisanju ponudb, nam pišite na info@omisli.si.


Kje lahko spremljam stanje mojega članstva?

Svoje članstvo lahko preverite, sklenete, podaljšate ali prekličete znotraj vašega profila v razdelku moje članstvo.


Ali lahko članstvo zamrznem?

Zamrznitev članstva žal ni mogoča.


Kaj se zgodi, ko mi članstvo poteče?

Ko vam plačljivo članstvo poteče, vas o tem obvestimo s predračunom in vam ga v primeru plačila samodejno podaljšamo. 

V primeru, da članstva ne želite podaljšati, predračun jemljite kot brezpredmetnega. Vaše Premium članstvo se bo tako ob poteku samodejno prekinilo in spremenilo v Free paket.

Paket lahko kadarkoli tudi predčasno prekinete, vendar morate v tem primeru poravnati strošek predčasne prekinitve članstva.


Kaj je Garancija zadovoljstva in kako jo unovčim?

Z Garancijo zadovoljstva vam ob nakupu letnega Premium članstva garantiramo sklenitev vsaj 1 posla preko Omisli.si. 

Če do izteka letnega Premium članstva ne uspete realizirati vsaj enega posla, vam članstvo brezplačno podaljšujemo, dokler ne pridobite prve stranke.

Za uveljavljanje garancije zadovoljstva pišite na info@omisli.si.


Kako je z izdajanjem faktur?

Ko sklenete plačljivo članstvo, vam račun pošljemo po pošti in na vaš e-mail naslov. Več o tem si preberite v Pogojih poslovanja.


Kakšne so moje obveznosti do vas?

V primeru, da pri nas niste kupili plačljivega Premium članstva, do Omisli.si nimate nikakršnih obveznosti. Kot ponudnik storitev se lahko brezplačno vpišete tukaj in spremljate vam zanimiva povpraševanja. 

Več o tem si preberite v Pogojih poslovanja oziroma na strani Cenik članstva


Stranka mi (še) ni plačala - kaj zdaj?

Omisli.si je zgolj posredniška platforma, torej ne delujemo kot naročnik vaših storitev niti kot ponudnik storitev v luči iskalcev. Neposredno torej ne moremo vplivati na to ali vam stranka za opravljeno delo plača ali ne. V primeru neplačnikov ali težavnih strank pišite na info@omisli.si in preverili bomo, kako vam lahko pomagamo.


Pogosta vprašanja za stranke (iskalce storitev)

Kako umaknem svoje povpraševanje?

1. Prijavite se na Omisli.si tukaj.

2. Izberite zavihek »Moja povpraševanja«.

3. Kliknite na povpraševanje, ki ga želite umakniti.

4. Na dnu strani kliknite »Umakni to povpraševanje«.

Kaj moram storiti, ko prejmem ponudbo?

Tako kot vi imajo tudi ponudniki zelo radi povratne informacije.

Ko prejmete ponudbo (ali več njih), jih pozorno preglejte in nadaljujte pogovor s posameznimi ponudniki. Vedno se lahko za nasvet obrnete tudi na svetovalca Omisli.si.

Če vam ponudba ne ustreza, jo lahko zavrnete, vendar pa lahko pred tem ponudnika še kaj vprašate oziroma prosite za dodatna pojasnila.

Ko se odločite za primernega ponudnika, sprejmite njegovo ponudbo in ga potrdite.


Kako ocenim ponudnika na Omisli.si?

Pojdite na profil od ponudnika in na dnu strani kliknite na "Ocenite tega ponudnika". 

Če pri tem potrebujete pomoč, nam pišite na info@omisli.si in vam pošljemo povezavo za ocenjevanje izbranega ponudnika.


Ponudnik storitve, mojster ali izvajalec ni (korektno) opravil storitve - kaj zdaj?

V primeru, da izbran ponudnik, ki ste ga našli preko Omisli.si, del ni opravil v skladu z dogovorom, je najbolje, da se najprej pogovorite s ponudnikom glede vaših pričakovanj pred najetjem in mu poskusite zelo natančno orisati razloge, zakaj z opravljeno storitvijo niste zadovoljni. Nekateri ponudniki nudijo tudi možnost vračila denarja.

Če vaše nezadovoljstvo preide v spor s ponudnikom, nam to sporočite na info@omisli.si in preverili bomo kako vam lahko pomagamo.