Pisanje člankov: Koliko stane tekstopisec (copywriter cena)

ocena bralcev
5 od 5
pisanje-člankov-besedil-cena
Kakšna je cena za pisanje člankov in drugih besedil?

CENA ZA PISANJE ČLANKOV / BESEDIL
(tekstopisec / copywriter)

4-56 EUR/stran

Pridobite ponudbe in cene preverjenih tekstopiscev za pisanje člankov

VRSTA VSEBINE / BESEDIL:CENA (€ / stran)
Pisanje člankov / prispevkov / blogov5 – 36
Pisanje spletne vsebine / besedila za spletne strani7 – 34
Pisanje prodajnih člankov20 – 40
Pisanje SEO člankov4 – 10
Pisanje oglasov (Google, FB, tisk, ...)34 – 56
Pisanje marketinških besedil (PR članki / besedila)22 – 43
Pisanje sloganov≈ 100 – 300
Pisanje e-novic8 – 32
Pisanje e-knjige7 – 25
Pisanje opisov izdelkov3 – 26
Prevajanje člankov in besedil za spletne strani15 – 45

* Cene so izražene v EUR / avtorsko stran, t.j. 1500 znakov brez presledkov. Cene za pisanje člankov in drugih besedil smo empirično izračunali na podlagi preko 280 ponudb strankam s strani preverjenih tekstopiscev na Omisli.si/pisca. Cene za pisanje člankov / besedil niso fiksne in veljajo za: Ljubljana, Maribor, Celje, Kranj, Koper, Novo mesto, Velenje in drugod po Sloveniji. Končna cena pisanja in priprave besedil je odvisna od namena in vrste besedila ter izkušenosti tekstopisca. Za točno ceno pošljite povpraševanje preverjenim copywriterjem – zeleni gumb.

Pisanje člankov, blogov in drugih (marketinških) besedil

Ptički že čivkajo, da je vsebina kraljica. S tem marketinški strokovnjaki svarijo nad pomembnostjo kvalitetnih in uporabnih vsebin (članki, prispevki, whitepaperji, …) in novejših, manj vsiljivih ter bolj verodostojnih »pull« pristopih (namesto »push«, kot je denimo moteče »in your face« oglaševanje preko jumbo plakatov, tv oglasov, itd.), kar lahko tukaj imenujemo native marketing (tudi content marketing). Cilj je je napisati strokovno besedilo in se pozicionirati kot strokovnjak iz področja, na katerega se lahko obrnejo potencialne stranke, ki iščejo informacije okoli izdelkov in storitev, ki jih nudite. Morda res najbolje poznate področje, to pa še ne pomeni, da znate to najbolje ubesediti v članke, vsebino na spletni strani, opise izdelkov in storitev in podobno. Koliko stane tekstopisec (copywriter) in koliko vas bo stala priprava člankov za vašo spletno stran?

copywriter-pisanje-člankov-besedil-cenik
Tekstopisec in copywriter v večini promerov izvaja enako storitev, t.j. marketinško pisanje člankov / besedil.

Copywriter pomeni tekstopisec

Da ne bo pomote, če iščete nekoga za pisanje člankov, iščete tekstopisca, kateremu te dni večinoma rečemo kar copywriter. Večina tekstopisja je namreč usmerjena v povečevanje prodaje, marketinga, oglaševanja, ozaveščanja blagovnih znamk, itd. Tekstopisec je torej nekdo, ki piše tekst. Copywriter pa tisti, ki piše tekst, ki ima marketinški pridih in učinek. Če niste založnik, ki izdaja izključno neprodajno vsebino (iskreno dvomim, da kaj takšnega obstaja v Sloveniji), potem skoraj gotovo iščete copywriterja za pripravo, pisanje, urejanje in lektoriranje vaših tekstov na spletni strani in v drugih promocijskih materialih (članki, prispevki, blogi, spletna vsebina, besedila za spletne strani, prodajni članki, SEO članki Google in Facebook oglasi, marketinška besedila, PR članki, slogani, e-novice, e-knjige, opisi izdelkov, prevajanje člankov, itd.).

pisanje-člankov-cena
Namesto študentov priporočamo najetje profesionalnih tekstopiscev preko Omisli.si/pisca.

Najeti študenta ali profesionalnega tekstopisca?

Čeprav se študentsko delo vztrajno draži, je še vedno včasih ceneje najeti študenta za pisanje člankov. A če je vaš cilj bralca prepričati v katerokoli smer, toplo priporočamo sodelovanje s preverjenimi tekstopisci, ki jim zaupamo. Tekstopisec z dolgoletnimi izkušnjami vam bo znal svetovati ne samo na podlagi nekaj prebranih blogov (navodil iz spleta) temveč na podlagi dolgoletnih izkušenj in nenehnega izpopolnjevanja in izobraževanja iz področja tekstopisja.

copywriter-pisanje-člankov-besedil-cena

Pisanje člankov: Pogosta vprašanja in odgovori za tekstopisce

Koliko stane copywriting v Sloveniji?

Cena pisanja člankov v Sloveniji je v veliki meri odvisna od vrste, zahtevnosti in namena besedila, ki ste si ga zamislili. Velik vpliv na ceno pa ima tudi tekstopisec; pomembno je, kako usposobljen in strokoven je, koliko izkušenj ima … Cena se tako giblje vse od 4 pa do 56 €/avtorsko stran, to pomeni na 1500 znakov brez presledkov. Velja za vsa večja mesta, kot so Ljubljana, Maribor, Celje, Kranj, Novo mesto, Koper, Velenje … Zagotovo se sprašujete, kako je možno, da se cene tako zelo razlikujejo. Mnogi se odločajo, da za pisanje in pripravo besedil najamejo študenta, saj je to kljub vsakoletni dražitvi študentskega dela še vedno relativno poceni možnost. Če se odločite za to možnost, se morate zavedati vseh tveganj, ki jih prinese s seboj.

Priporočljivo je, da se sami vsaj približno spoznate na copywriting, da sploh znate oceniti, koga izbrati in katera besedila so napisana kvalitetno. Če na tem področju nimate nobenih izkušenj, vam raje priporočamo izkušenega in preverjenega copywriterja, ki vam ne bo zagotovil le učinkovitih in kvalitetnih besedil, ampak vam bo znal na podlagi dolgoletnih izkušenj tudi ustrezno svetovati. Res pa je, da vas bo preverjen tekstopisec po vsej verjetnosti stal veliko več kot študent. Če želite izvedeti bolj natančno ceno, vam priporočamo, da se pozanimate direktno pri ponudniku. Odličen način, kako hitro in enostavno do kvalitetnega tekstopisca, je Omisli.si. Oddajte povpraševanje, opišite, kaj iščete in oglasili se vam bodo različni ponudniki ter vam posredovali svoje ponudbe. S tem boste prihranili ogromno časa, denarja in potrpljenja, obenem pa boste imeli možnost izbire. Če niste prepričani in se vam porajajo kakršnakoli vprašanja, se lahko o tem brez skrbi posvetujete z izvajalcem. Okvirne cene za posamezne storitve pa najdete spodaj.

Cena za copywriting v Sloveniji

  • Pisanje člankov/prispevkov/blogov: 5-36 €/avtorsko stran
  • Pisanje besedil za spletno stran: 7-34 €/avtorsko stran
  • Pisanje SEO člankov: 4-10 €/avtorsko stran
  • Pisanje marketinških besedil: 22-43 €/avtorsko stran
  • Pisanje e-novic 8-32 €/avtorsko stran
  • Pisanje opisov izdelkov 3-26 €/avtorsko stran
  • Prevajanje besedil za spletno stran 15-45 €/avtorsko stran

Kje se najde dober marketinški copywriter?

Če iščete marketinškega copywriterja, boste zelo hitro ugotovili, da jih je na voljo ogromno. In ponavadi vsi obljubljajo brezhibno napisana besedila, se spoznajo na ogromno področij, vsekakor pa vam lahko zagotovijo točno tisto, kar iščete vi. Kako naj se potem odločite, koga izbrati? Kako veste, kdo je dober marketinški copywriter? Kje ga najti? Polno vprašanj, ki jim kar ni videti konca.

Dejstvo je, da marketinških besedil ne more pisati prav vsakdo. Četudi morda na prvi pogled izgleda tako. Preden se dokončno odločite za določenega tekstopisca, je pomembno, da se temeljito pogovorite z njim. Preverite, kakšne so njegove izkušnje, kaj vse je že počel na tem področju. Nekdo, ki sicer obvlada slovenski jezik in mu gre pisanje dobro od rok, ni nujno, da se bo najbolje znašel tudi v pisanju marketinških besedil, če na tem področju nima še nič izkušenj. Marketinška besedila imajo namreč svoje specifike, njihov namen je zagotovo bralca prepričati v določeno stvar. Pomembno je, da se odločite za copywriterja, ki vse to obvlada. To je oseba, ki ima dolgoletne izkušnje na tem področju, prav tako pa tudi nenehno izpopolnjevanje in izobraževanja na področju tekstopisja.

Res je, da se dandanes ogromno navodil in priporočil o pisanju besedil zlahka najde na spletu, vendar vedite, da to ni enako izkušenemu strokovnjaku. Zato vam priporočamo, da se v tem primeru obrnete na izkušenega copywriterja, ki vam ne bo pripravil le kvalitetnih marketinških besedil, ampak vas bo znal tudi usmerjati in vam svetovati. Preverjenega in ocenjenega tekstopisca boste najlažje in najhitreje našli na Omisli.si. Tukaj so zbrani vsi zanesljivi copywriterji, ki vas ne bodo razočarali. Preprosto oddajte povpraševanje in prejeli boste več ponudb, med katerimi lahko nato izbirate. Na tak način boste prihranili veliko časa in denarja.

Se splača najeti nekoga za pisanje člankov (cena)?

Dejstvo je, da je vsebina izjemno pomembna, tega pa se zaveda vse več ljudi. PR članki, marketinška besedila, SEO članki in druga besedila so vse bolj popularna. Praktično redka so podjetja, ki se ne ukvarjajo z vsebino in obliko besedil. Če se sprašujete, ali se splača najeti strokovnjaka za pisanje besedil, je odgovor zagotovo pritrdilen. Res je, da na spletu kar mrgoli navodil, nasvetov in priporočil, kako napisati različna besedila, vendar to še ne pomeni, da lahko to tudi vsak počne. Na spletu najdete tudi navodila, kako zazidati svojo hišo, pa se tega ponavadi ne loti kar vsak v lastni režiji, kajne? Četudi odlično poznavate svoje področje, ni nujno, da znate vse to tudi dobro ubesediti. Če torej veste, da vam pisanje ni bilo nikoli pretirano pri srcu in vam tudi ni šlo najbolje od rok, obenem pa s tem nimate veliko izkušenj, vam priporočamo, da delo prepustite strokovnjaku.

Izkušen strokovnjak vam lahko pomaga kvalitetno napisati prispevke, vsebine na spletni strani, opise izdelkov, storitev … Kvalitetno in premišljeno napisana besedila so namreč pogosto ključ do uspeha. Morda se vam na prvi pogled zdi najem tekstopisca nepotreben strošek, vendar morate vedeti, da se vam lahko v prihodnosti zelo obrestuje in vam ogromno doprinese. Seveda odvisno od vaših namenov in želja. Vsekakor pa je vredno o tem vsaj razmisliti. Skupaj z usposobljenim in izkušenim strokovnjakom lahko izpolnite vaše cilje in se na svojem področju pozicionirate kot zaupanja vreden strokovnjak, na katerega se lahko obrnejo vse potencialne stranke, ki iščejo izdelke/storitve, ki jih nudite. Ne boste verjeli, ampak kvalitetno napisana besedila (članki, blogi, prispevki, vsebina na spletni strani) so lahko tisto, kar vas loči od konkurence in vas uvrsti en velik korak naprej.

Zakaj je tekstopisec tako pomemben za native oglaševanje?

Trend oziroma lahko bi rekli že kar standard v digitalnem marketingu je zagotovo native oglaševanje. Kaj to sploh pomeni? Native oglaševanje bralcem prikazuje vsebine, ki so skladne z uporabniško izkušnjo glede na določeno spletno mesto, kar pripomore k temu, da je oglaševanje veliko manj vsiljivo in bolj uspešno. Bistvo je v tem, da so takšni oglasi na las podobni obliki, vsebini in funkcionalnosti spletne platforme, zato gre za obliko oglaševanja z izredno visoko stopnjo učinkovitosti in odzivnosti. Se sprašujete, zakaj pri tem potrebujete izkušenega tekstopisca? Odgovor je enostaven.

Native oglaševanje je v bistvu pripovedovanje zgodb, ki pa brez usposobljenega pisca, ki vse to uspešno ubesedi, ne more dobro funkcionirati. Oglasna sporočila, ki so napisana kvalitetno in premišljeno, bodo bralci dojeli kot del kakovostne vsebine, ki jih informira in jim nekaj doprinese, ne pa kot vsiljiv oglas. Skozi pripovedovanje zgodb oziroma novic se bralcu na tak način približajo oglasna sporočila. Le dober tekstopisec, ki ima na svojem področju veliko izkušenj in znanja, pa bo znal bralce na pravilen način nagovoriti in ubesediti to, kar želite z oglasnim sporočilom sporočiti. Na način, ki bo bralce navduševal, ne pa odbijal. Skozi strokovno napisano besedilo se lahko pozicionirate kot strokovnjak na vašem področju, na katerega se lahko bralci, ki iščejo infromacije, vedno obrnejo.

Kako najhitreje poiskati pravo osebo za pisanje besedil?

Pogosto se znajdemo v položaju, ko se nam izjemno mudi in moramo določene stvari urediti v najhitrejšem možnem času. Se je to zgodilo tudi vam? Iščete tekstopisca, za katerega je zaželeno, da bi se čimprej lotil svojega dela, vendar ne veste, kje ga najti? Prva napaka, ki jo delamo ljudje, ko se nam mudi, je to, da se pogosto zadovoljimo kar s prvim ponudnikom. Nekoga ste našli, ki ima čas, super, sedaj pa naj se čimprej loti dela. To vam močno odsvetujemo. Četudi bi radi osebo za pisanje besedil našli v najhitrejšem možnem času, se morate prepričati, da je ta oseba zanesljiva in usposobljena za delo.

Na spletu boste namreč našli ogromno različnih ponudnikov, od katerih niso vsi nujno tudi kvalitetni. Če izberete nekoga, ki svojega dela ne bo opravljal najbolje, pa je to veliko slabše, kot da si vzamete nekoliko več časa z iskanjem prave osebe. Veliko podjetij se odloča, da bodo za pisanje besedil najeli študente, vendar to ni vedno najboljša izbira. Ne morete namreč vedeti, v kolikšni meri se takšna oseba resnično spozna na pisanje besedil. Zelo verjetno je, da ste našli nekoga, ki vam bo svetoval na podlagi navodil in priporočil, ki jih je našel na spletu, v resnici pa veliko izkušenj s področja tekstopisja sploh nima. To pa lahko konec koncev storite tudi sami.

Odločite se torej za pravega strokovnjaka, ki vas bo znal pravilno usmerjati na podlagi svojega strokovnega znanja in izkušenj. Tudi, če se vam mudi, ga boste našli, le mirno. Priporočamo vam, da svojo srečo preizkusite na Omisli.si, kjer so zbrani vsi preverjeni in ocenjeni ponudniki. Opišite svoje želje in cilje, oddajte povpraševanje. Pripišite tudi, da bi tekstopisca radi našli čimprej. Različni ponudniki vam bodo poslali svoje ponudbe, vi pa lahko potem izbirate med njimi. S tistimi, ki so vam všeč, lahko stopite v stik in se natančneje pogovorite, kaj bi želeli. Prepričani smo, da vam bo izbran ponudnik pomagal uresničiti vaše cilje.

Kako se SEO članek razlikuje od klasičnega tekstopisja?

Zelo pomembno je, da poznate razliko med SEO članki in klasičnim tekstopisjem. Večina ponudnikov, ki se ukvarja s tekstopisjem, sicer ponavadi upošteva SEO (search engine optimization) zakonitosti, vendar morda ne nujno na enak način. Namenski SEO članki se ne objavljajo le na spletni strani naročnika, ampak tudi izven nje, na raznih podpornih straneh in blogih. Glavni namen takšnih člankov je bralce preusmeriti na spletno stran naročnika, seveda pa veliko pripomorejo tudi k uspešni optimizaciji spletne strani. Pri tem je ključno, da so članki napisani kvalitetno, imajo premišljeno izbrane ključne besede in upoštevajo vse SEO zakonitosti.

Vse to lahko pripomore k boljšemu rangiranju na spletnih iskalnikih. Če boste najeli tekstopisca za pisanje SEO člankov, lahko računate, da vas bo to stalo od 4 do 10 €/avtorsko stran (1500 znakov brez presledkov) oziroma od 20 pa tudi do 150 €/članek. Spodnja meja velja za 300 besedne SEO članke povprečne kvalitete, ki se objavljajo izven spletne strani naročnika z namenom pridobivanja kvalitetnih vhodnih povezav. Zgornja meja pa velja za kvalitetne SEO članke, ki se objavljajo tudi na spletni strani naročnika. Cena je spet odvisna od zahtevnosti besedila in izkušenosti ter usposobljenosti tekstopisca, prav tako pa tudi od vaših želja. SEO članki so namreč pogosto zapakirani v celotno SEO ponudbo, ki lahko vključuje tudi offsite in onsite optimizacijo. Zato je ceno posamezne storitve včasih nekoliko težje oceniti. Če vas zanima bolj natančna cena glede na vaše specifične želje in prioritete, predlagamo, da o tem povprašate ponudnika.

Koliko stane pisanje blogov za spletno stran?

Pisanje blogov je pomemben del vsebinskega marketinga, ki se ga zaveda vse več podjetij. Atraktivna in kvalitetna vsebina privablja več obiskovalcev na vašo spletno stran in vam pomaga graditi odnos okoli vaše blagovne znamke. S pomočjo bloga lahko ljudem na zanimiv in jedrnat način razložite vse pomembne lastnosti vaših izdelkov oziroma storitev. Zato seveda ni nobena skrivnost, da vam vse to pomaga obiskovalce vaše spletne strani spremeniti tudi v vaše odjemalce. Čeprav se lahko danes pisanja blogov loti praktično kdorkoli, to še ne pomeni, da so vsi blogi kvalitetno napisani. Če želite na svoji spletni strani kvalitetne in premišljeno napisane vsebine, vam priporočamo, da se odločite za izkušenega pisca, ki ve, kaj počne.

Vsaj v primeru, da na tem področju nimate veliko izkušenj, pisanje pa vam ne diši pretirano. Res je, da je najem tekstopisca dodaten strošek, vendar je včasih prav pisanje blogov recept za uspeg. Nekaj atraktivnega, zanimivega, drugačnega. Če ste sedaj začeli razmišljati o najemu usposobljenega tekstopisca, vas zagotovo zanima, koliko vas bi vse to sploh stalo. Cena pisanja besedil se giblje od 4 do 56 €/avtorsko stran, to je 1500 znakov brez presledkov. Če opredelimo natančneje, boste za pisanje blogov odšteli nekje med 5 in 36 €/avtorsko stran. Seveda je pri tem veliko odvisno od zahtevnosti in vrste besedila, predvsem pa od izkušenosti in usposobljenosti pisca. Če se že odločite za najem tekstopisca, vam toplo priporočamo, da izberete nekoga, ki je na svojem področju resnično strokovnjak.

Najboljši tekstopisci: Seznam ponudnikov za tekstopisje

Na seznam ponudnikov za tekstopisje se med drugim uvrščajo Pametni mediji d.o.o., Tanja Žuvela s.p., Simon Ručigaj s.p., Barbara Brodnik s.p., Feniks, pisanje člankov, besedil, Nina Žoher s.p., Karmen Valant, Matija Zajšek., Smart Ad d.o.o., Nejc Puš s.p., Studio Mazzini d.o.o., Cloovis d.o.o., Dignitas ekipa, Daniel Nemac s.p., David Veselič s.p., Jure Ikić s.p., Adstar d.o.o., Igor Dornik s.p., Nina kodrič s.p., Canper d.o.o., …

… Nino Škalič s.p., Olga Vončina s.p., GNP d.o.o., Tadej Bogataj s.p., Vendi d.o.o., Meld d.o.o., Gorazd Trbovšek s.p., Miring d.o.o., Petra Hozjan s.p., Grafični butik Škofja Loka, Spletna agencija Ideaz, Spletni donos, Matic Pogladič s.p., Vladimir Lazarevski s.p., Radian svetovanje d.o.o., Gašper Andrejc s.p., Valkire d.o.o., Tauria d.o.o., Tvoj Splet, Ad Star d.o.o., eAvio d.o.o., Kreat d.o.o., Birokrat IT d.o.o., ART A oglaševalska agencija …

Da pa po nepotrebnem ne izgubljate časa in denarja, vam priporočamo, da se obrnete na Omisli.si. Tukaj  boste našli vse preverjene in ocenjene ponudnike, ki vas ne bodo razočarali. Oddajte povpraševanje in tekstopisci vam bodo posredovali svoje ponudbe.

Kaj so to SEO članki?

Tukaj bi radi le raztolmačili razliko med klasičnim marketinškim pisanjem in SEO članki. Že res, da večina tekstopiscev upošteva SEO zakonitosti (search engine optimization) pri slehernem spletnem pisanju, a je namensko pisanje SEO člankov drugačno, saj se v veliki meri uporablja izven spletne strani naročnika, na podpornih straneh in blogih. Glavni cilj takšnih SEO člankov je preusmerjanje bralca na spletno stran naročnika, poleg samega linkanja vsebin. Mimogrede, tole je dober SEO trik.

Kdaj so tekstopisci / copywriterji najbolj iskani v Sloveniji?

Glede na podatke Google iskanj in podatke, ki smo jih zbrali preko Omisli.si/pisca, opažamo, da marca in oktobra tekstopisci / copywriterji najbolj zasedeni, saj prejmejo največ povpraševanj. Ti podatki lahko sovpadajo s ceno storitve (cena pisanja člankov / besedil), ni pa nujno. Najmanj Slovenci iščemo pisce za pisanje člankov in drugih besedil decembra in julija.

pisanje člankov besedil zasedenost
Graf: Oktobra in marca Slovenci najbolj iščemo tekstopisce / copywriterje.

Preberite še: Se pripravljaš na pisanje diplomske naloge?

 


PRIPRAVLJENI NAJETI TEKSTOPISCA?

BREZPLAČNO PRIDOBITE PONUDBE in CENE PREVERJENIH TEKSTOPISCEV / COPYWRITERJEV (LJUBLJANA, MARIBOR, CELJE, KRANJ, VELENJE, KOPER in drugod po Sloveniji)

 

Pridobite ponudbe in cene preverjenih tekstopiscev copywriting besedil




Pisanje člankov: Koliko stane tekstopisec (copywriter cena)











ocena bralcev
5 od 5